Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 05 nov 2013 21:49

@Walter. De maanden bed liggen en bank hangen moeten inderdaad ingehaald worden. Maar ik heb niet echt te klagen over de snelheid waarmee ik weer terug kom op niveau.

@Nijkie. Het is inderdaad een mooi stuk, echter van het mooiste stuk is de lus rondom Baumberge. Daar was het druk met wandelaars door het mooie weer, dus ben ik maar snel door gereden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
xml
Forum-lid
Berichten: 1114
Lid geworden op: 06 feb 2013 22:21
Locatie: België

Gebruikersavatar xml 06 nov 2013 00:40

Leuke foto's idd, ook al zijn het er maar twee. Is dit net over de grens bij jou, amclassic-fan?

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 06 nov 2013 18:03

amclassic-fan schreef: Vanwege het mooie weer een camera zonder geheugenkaart mee genomen
die volg ik niet helemaal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
amclassic-fan schreef:@Walter. De maanden bed liggen en bank hangen moeten inderdaad ingehaald worden. Maar ik heb niet echt te klagen over de snelheid waarmee ik weer terug kom op niveau.
mooi dat je weer terug aan 't komen bent, wat had je dat je zo lang uit de running was?

Gebruikersavatar
canyon81
Forum-lid
Berichten: 782
Lid geworden op: 05 sep 2009 20:43

Gebruikersavatar canyon81 07 nov 2013 21:35

Het waren zowaar redelijk goede fietsomstandigheden vanavond: niet veel wind en de fietspaden redelijk droog. Dus de kans gegrepen en nog bijna 50 kilometer gefietst, een rondje Scherpenzeel. Het 99e ritje van het jaar... :roll:
Eenvoud kenmerkt het ware.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 08 nov 2013 06:48

Dat ik de afgelopen weken en dagen gewoon doorgefietst ben voor woon-werk en dit alleen gisteren droog lukte moet hebben bijgedragen aan de koorts waarmee ik deze morgen ben opgestaan...

Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 08 nov 2013 10:58

Na anderhalve week buikgriep en wat kg's vocht minder, gisteren weer eens stukje kunnen fietsen voor het donker.

Nog steeds in de opbouw fase en nu richting de 40 km en rond de 28km gemiddeld.
Stukje stad helpt daar niet echt in mee trouwens ;) Merk wel goed dat het telkens makkelijker gaat en de fiets beter leer kennen (en mijzelf trouwens....)
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 nov 2013 12:53

monsieurpinot schreef: mooi dat je weer terug aan 't komen bent, wat had je dat je zo lang uit de running was?
Complexe sleutelbeenbreuk en wat complicaties met 't herstel. 2 juni was het einde seizoen voor mij.

@XML, die laatste foto is maar een klein stukje over de grens gemaakt. Grootste deel van m'n routes bestaan uit dit soort weggetjes in Duitsland. Iedere bocht moet je stil gaan staan, omdat er veel rotzooi ligt, maar je komt geen kip tegen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

specializedmerida
Forum-lid
Berichten: 489
Lid geworden op: 03 okt 2013 17:49

specializedmerida 08 nov 2013 15:47

Vandaag perfect weer om een rondje te fietsen.
Apeldoorn posbank Zutphen Deventer en weer terug naar Apeldoorn.
De wegen en fietspaden waren mooi schoon en droog, bijna geen wind en lekker fris.
Perfect fietsweer, 85 km, lekker rustig gereden
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 08 nov 2013 16:59

Vandaag ook weer eens lekker buiten geweest (vanuit Hilversum rondje Gooimeer, 62km) Lekker temperatuurtje en alle paden zo goed als droog. Bijna geen wind ;-)? Had niet gelet op de windrichting en kreeg hem langs het Gooimeer redelijk schuin op de kop.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

superb11
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:46

superb11 08 nov 2013 21:13

Hier vanmiddag ook een ronde richting Posbank, daar wat lusjes gemaakt over de bekende klimmetjes, daarna binnendoor via Schaarsbergen naar Hoenderlo, Beekbergen, Lieren, Klarenbeek, De Hoven, Brummen, Dieren naar Doesburg. Totaal 85 km. Goed weer, op het laatst tegen vijven wel bijna donder.

Suntoro
Forum-lid
Berichten: 1311
Lid geworden op: 06 apr 2012 13:35

Suntoro 09 nov 2013 15:17

Uiterwaard, ergens tussen Nieuwpoort en Ameide langs de Lek
Afbeelding

Vorig weekend niet buiten gefietst, dus vandaag moest het er toch maar even van komen. Want 's midddags waarschijnlijk weer veel regen. Ondanks de wind was het toch wel lekker buiten. Pas mijn cassette en ketting vervangen van mijn strandfiets, dus wilde nog even testen of alles goed functioneerde, want over 2 weken is de Rabo Beach Challenge al. Vorig jaar liep de boel niet geweldig tijdens de Rabo Beach Challenge, voortdurend chainsuck. Crankstel had ik voor de Egmond pier Egmond al vervangen, maar nu toch ook maar even de cassette en ketting vervangen voor een racecassette... Dus dat moet nu wel goed gaan allemaal... ;)

Was van plan een klein testrondje te doen van rond de 50km in de Alblasserwaard, maar omdat ik de 1e helft wind mee had ging het in het begin wel lekker... Uiteindelijk werden het er 76km, maar terug wel wat wind tegen gehad....
http://www.strava.com/activities/94043800

Qua snelheid merk ik eigenlijk dat ik op de racefiets harder tegen wind in kan fietsen (vanwege de diepere zit), maar verder gaat het op de mtb met dikke Geax Tatttoo Lights banden bijna net zo makkelijk en hard, met name over slecht asphalt. Maar het was ook niet de bedoeling om te vaak boven de 150bpm te zitten, wat met wind tegen wel wat moeilijk werd. Eigenlijk is mijn oude mtb ook een beetje te relaxed met die high-riser, maar wel lekker comfortabel...

ErikDignum
Forum-lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 15 aug 2013 20:52
Contact

ErikDignum 09 nov 2013 17:10

Ipv op de spinningbike toch lekker buiten wezen spelen vanmorgen. 09:15 uur vanuit Zaandam vertrokken voor een rondje, weersverwachting leek tot in de (na)middag goed, wind zou afnemen, dus hup, gaan! Mja, dat van het afnemen van de windkracht, als dat gebeurt is, met hele kleine stapjes want ik merkte er tegenwinds weinig van. Ik reed eerst naar het noorden, en vanaf Schoorldam zuidwaarts, en de wind kwam vanuit het zuidwesten, dus eigenlijk maar weinig voordeel gehad van de straffe wind, eerder voornamelijk het tegenovergestelde. Maar het was in ieder geval weer erg lekker een rondje buiten te kunnen fietsen. Wel vlak voor het einde blij met de fietshelm en ook om het bijna thuis zijn, het begon (dus niet in de namiddag maar al eerder op de middag) te regenen en te hagelen. Ondanks de straffe tegenwind toch een mooie 94 km in nog geen 4 uur! De route van vandaag: http://connect.garmin.com/jsPlayer/401742409

Plaats reactie