Argos stopt met sponsoren wielerploeg
Erg vreemd om een contract te tekenen tot 2016 en er in 2014 al mee te stoppen.
Zal ze wel een bom duiten gekost hebben om het contract af te kopen.
Najah zo lang ze maar door kunnen vind ik het best anders hebben we weer maar 1 nederlandse ploeg
Najah zo lang ze maar door kunnen vind ik het best anders hebben we weer maar 1 nederlandse ploeg
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Het sponsorschap is overgenomen door het andere bedrijf dus afkopen lijkt mij dan niet nodig.peter1981 schreef:Erg vreemd om een contract te tekenen tot 2016 en er in 2014 al mee te stoppen.
Het contract met Argos liep tot 2015 en het nieuwe tot 2016 dus we zijn weer een jaartje extra verzekerd van een Nederlandse ploeg. Niet dat die ploeg heeft gezorgd voor veel overwinningen van Nederlanders trouwens...
Campagnolo Ultra Dork
Tuurlijk wordt er wel afgekocht, een ploegleiding is niet gek.
-
Cyclingman
- Forum-lid
Rabobank komt mee met Lars van der Haar
)
sarcasm off
De nieuwe sponsor zou inderdaad wel eens Giant kunnen zijn...
sarcasm off
De nieuwe sponsor zou inderdaad wel eens Giant kunnen zijn...
Argos is nog steeds een NL bedrijf met het hoofdkantoor in Rotterdam. De overname door de Russen is niet doorgegaan.kxlight schreef:Kan natuurlijk ook dat russische olie wordt ingewisseld voor een russische bank...
Het eerste dat bij mij opkwam was toch ook Giant.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
de Russen wilden nog maar 150 miljoen betalen ipv 750 miljoen. Dat zal wel niet voor niets zijn en dat kan goed een van de redenen zijn dat Argos blij is van de sponsordeal af te komen...deijn schreef:Was volgens mij ook niets zo groot in het nieuws, maar na 2 jaar onderhandelen is er toch iets gebeurt waardoor het niet door ging.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 30 okt 2013 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
Als de continuïteit en het budget er op voorruit gaan hebben ze helemaal geen reden om moeilijk te gaan doen om een afkoopsom.havana schreef:Tuurlijk wordt er wel afgekocht, een ploegleiding is niet gek.
Campagnolo Ultra Dork