Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Mag op slot, is verkocht | Felt S32 tijdritfiets 54cm

Gebruikersavatar
joostvanbezooijen
Forum-lid
Berichten: 529
Lid geworden op: 11 apr 2008 11:11

Gebruikersavatar joostvanbezooijen 12 okt 2013 15:58

Frame is geheel aluminium, de vork is carbon met aluminium pijp. Het frame is een 2009 Felt model dat ik eind 2011 nieuw heb gekocht en opgebouwd. Ik ben zelf 1,82m en pas prima op deze fiets. Voor het eerst gebruikt op het NCK van 2011 en voor het laatst begin oktober 2013. In de tussenliggende periode ongeveer 20 tijdritten gereden op dit prima frame en diverse overwinningen en ereplaatsen gehaald. Alles is in prima staat. Ik schaf een nieuwe tijdritfiets aan dus deze mag weg.

Afbeelding

Specificaties:
• Framemaat 54cm
• Bovenbuislengte 54cm
• FSA Gossamer crankset 172,5mm met FSA 54 tands carbon buitenblad en 39 tands binnenblad.
• Shimano Dura Ace 10 speed verstellers
• Shimano 105 voorderailleur (aanlas)
• Shimano 105 achterderailleur (korte kooi)
• Shimano 105 remmen
• Shimano 105 ketting
• Vision stuur aluminium (base bar) 42cm breed
• Vision TriMax aluminium opzetstuur
• Tektro carbon remgrepen
• Stuurpen Origin8 pro Fit 80mm. De stuurpen is -17 graden. Hierdoor is de voorbouw volkomen horizontaal.
• Exustar Look pedalen
• Pro LT zadelpen
• BBB BCS-10S cassette 11-21
• Selle Italia SLR zadel

Verkoop is zonder het voorwiel. Het achterwiel is wel te koop. Dit is een Pro tubewiel dat ik helemaal kaal heb geschuurd en met 2 componenten blanke lak heb laten spuiten. Wiel is nog keurig recht en los van wat krasjes in goede staat. De tube is een nog zo goed als nieuwe Vittoria Corsa Evo CX 23mm waar ik net geen 100km mee gereden heb. Nieuwwaarde van de tube is €62,50.

Prijs fiets zonder wielen: €500
Prijs achterwiel: €350
Prijs fiets + wiel: €800

Vragen graag via de mail, joost at vanbezooijen.com.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie