Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Schuuropruiming (1e lading, carbon frame toegevoegd)

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 04 okt 2013 17:31

Voorlopig verwijderd

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15825
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 05 okt 2013 14:20

Beste,
Is dit frame technisch in perfecte staat?

Want als je de volgende ervaring leest zou er wel eens ergens een "ijzeren plaatje" in kunnen zitten.
=> http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... &start=528
Jij hebt kennelijk nog iets recht te zetten.

Ik hoopte altijd dat dit op het forum niet zou kunnen maar het gebeurt toch.Heel erg jammer.
I know myself like no one else
Nothing to defend

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 05 okt 2013 15:06

lcsmt schreef:Beste,
Is dit frame technisch in perfecte staat?

Want als je de volgende ervaring leest zou er wel eens ergens een "ijzeren plaatje" in kunnen zitten.
=> http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... &start=528
Jij hebt kennelijk nog iets recht te zetten.

Ik hoopte altijd dat dit op het forum niet zou kunnen maar het gebeurt toch.Heel erg jammer.
Wellicht is het verstandiger als je eerst even naar mijn kant van het verhaal informeert voordat je (publiekelijk) conclusie trekt.

Je kent het halve verhaal niet, maar staat wel vooraan om te schreeuwen...
Dat zie je helaas wel overal. Ook op dit forum, heel erg jammer.

Overigens, wat betreft het frame, het is inderdaad in technisch perfecte staat. Mocht je interesse hebben, kan je gerust een PB sturen. Je bent ook van harte uitgenodigd om het frame zelf te komen controleren voor aankoop en neem dan wel je metaal detector mee voor de zekerheid, want ik hoor nog weleens opmerkelijke verhalen van mensen die niks te klagen hebben na hun aankoop en dan na bijna 5 weken ineens ingesleten remranden, verschillende spaakspanning en stukken metaal in hun wiel opmerken......
Geeft je toch te denken wat er in die 5 weken precies met dat wiel gedaan is door de nieuwe eigenaar.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 05 okt 2013 15:19

We zijn benieuwd wat jou kant van het verhaal dan is. Post eens op viewtopic.php?f=15&t=21979&start=528
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5219
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 05 okt 2013 15:25

@Zorroi: Je link werkt niet.

@Stokie: Ben ook wel nieuwsgierig. Je geeft nu dus aan dat een moderator van dit forum de boel dus bedriegt.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

michiel831
Forum-lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2012 14:28

michiel831 05 okt 2013 15:32

Doet het er toe dat die man een moderator is? Dat garandeert nog niks natuurlijk.

Misschien is het idd handig dat je daar of hier die ervaring toelicht.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5219
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 05 okt 2013 15:34

Zo bedoelde ik de opmerking niet. Wel dat hij zo het topic op slot kan gooien. Het lijkt mij dus beter om het op te lossen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 05 okt 2013 15:48

Als je interesse in mijn kant van het verhaal hebt kan je me gerust een PB sturen.
Dan kan ik het uitleggen. Ik zal dit bewust niet publiekelijk doen, omdat dat op fora toch vaak alleen maar op poep gooien uitloopt omdat allerlei mensen menen te weten hoe het zit en lukraak hun 'toevoeging' opschrijven.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 05 okt 2013 15:59

Ik denk dat je dan zelf nu een probleem creeert. Als je het duidelijk van jouw kant opschrijft zie ik niet wat er mis kan gaan. Je zegt publiekelijk dat het verhaal van Mackers 2.0 niet klopt dus zou ik dan ook publiekelijk mijn verhaal doen.

Ik ga in ieder geval niet reageren met jij gelijk of Mackers 2.0 gelijk. Enfin. Laten we je huidige topic niet verder vervuilen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5219
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 05 okt 2013 16:24

Ik vind het ook wel makkelijk om nu te zeggen dat je alleen via pb wilt reageren. In mijn beleving maak je het jezelf alleen maar moeilijker en gaan mensen nu misschien wel twee keer nadenken voordat ze iets bij je gaan kopen. Daarmee doe je jezelf toch ook tekort. Ik sluit me bij Zorroi aan dat ik je topic niet verder zal gaan bevuilen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 05 okt 2013 17:16

Voordat het probleem met Mackers opgelost is gaat dit verkooptopic voorlopig niet door.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 05 okt 2013 18:45

Dit geeft maar direct aan waarom ik helemaal niet begin aan het publiek uiteenzetten van mijn kant van het verhaal. Moderator amclassic-fan heeft zijn 'collega' al het voordeel van de twijfel gegeven zonder wederhoor toe te passen.

Publiekelijk ga je het altijd afleggen tegen de 'leiders en hun vriendjes' op dit forum.
Wel opmerkelijk hoor. Dat iemand gewoon iets negatiefs over een ander kan schrijven en daar wordt diegene direct op gestraft zonder navraag of het verhaal klopt.

Ik zal overigens zelf nog even wijzen op het feit dat ik ook positief ben genoemd in hetzelfde ervaringen topic, dat schijnt dus ook weinig waard te zijn voor een moderator.

Plaats reactie