Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Summer blues

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 18 aug 2013 21:35

Alweer meer dan 4 weken lang ga ik elke avond of middag naar het strand.
Beetje zonnen en zwemmen.
De zomer genieten zoals het hoort, hier aan de kust,de Zeeuwse kust.
En het is me een zomertje wel na al die kou dit voorjaar.
Reken maar dat het fietsjeuk flink aanwakkert als het strandweer straks voorbij is.
Zij is ook tegen

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 19 aug 2013 12:31

En als dat onweer eindelijk eens voorbij is getrokken (zucht)...

dario
Forum-lid
Berichten: 3822
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 19 aug 2013 13:45

Goh, Briek, ik snap je wel hoor, maar als dàt het soort problemen is waar je mee worstelt wil dat toch wel zeggen dat je een erg gelukkig mens bent...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 20 aug 2013 14:50

Ja misschien wel. :)

Fiets blijft langs de kant momenteel en daardoor komt er wat tijd vrij om nog eens met wat electronica te spelen. Versterker aan het maken die bijna af is. Die zin in de fiets komt later wel weer terug...
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

deboefvanparma
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 okt 2007 14:49

deboefvanparma 20 aug 2013 15:32

elefantino schreef:In Italie hangt altijd een licht zoetige geur, is het ene uitzicht nog mooier dan het andere en kom je om de 5 minuten een mooie vrouw tegen. Hier in Groningen hangt een zure mestlucht, zijn er alleen maar vlaktes met verpauperde dorpen en mag je blij zijn in een ritje van 4 uur uberhaupt een vrouw tegen te zijn gekomen. Tja...
Ik prijs mij dan ook een heel gelukkig mens in Italie, Elefantino.
Temperatuur zit nog rond de 30 graden, uitzichten om tranen van in de ogen te krijgen en de mooie vrouwen tref ik ook in mijn fietsclubjes aan.

IJzerenbriek. Ik hoor dit meer bij fietsers uit B en NL, ze zitten vast aan de gekende Franse beklimmingen. Mss een tussenoplossing voor volgend jaar zou de Marche in Italie kunnen zijn.
Vrouw kan 's ochtends relaxen op het strand terwijl jij alles uit de fietskast aan het halen bent in het bergachtige achterland.
Ideaal plekje is Porto S. Giorgio. Niet touristisch, niet druk, wel gezellig en een schitterend fietsachterland (Sibillini, Gran Sasso, Blockhaus etc.) waar ook regelmatig GF's verreden worden.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

dario
Forum-lid
Berichten: 3822
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 21 aug 2013 09:58

Aah, de Marche: heerlijk fietsen daar - net Toscana, maar dan veel rustiger! :)
Prachtig is de weg tussen San Marino en Urbino: heerlijk glooiend, prachtige landschappen en bijna geen verkeer...
(al is 30 graden mij iets te veel; daarom trek ik pas midden september naar 'mijn' Puglia - waar het fietsen een relatief recent fenomeen is, maar wel in volle opmars!)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Plaats reactie