Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 19 jun 2013 16:46

Gaat een beetje off topic zo :) maar even kort, normaal met herenschoenen heb ik maat 45 en sneakers meestal ook (nike dan bv. weer 46). Ik heb (blijkbaar) een brede voet én een hoge wreef. Van specialized heb ik schoenen gehad in maat 47 die goed pasten en nu heb ik Northwave in maat 46, die laatste ben ik meer tevreden over, maar die zijn ook 2,5 keer zo duur, dus 1 op 1 vergelijken kan ik ze niet.

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5894
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 19 jun 2013 17:01

On topic dan maar weer:

Vandaag een rondje langs de randmeren gedaan. Gooimeer, Nijkerker nauw, Wolder wijd, Veluwemeer, Drontermeer, Vossenmeer, IJsselmeer en als laatste het Markermeer. In totaal 153 km. En nu lekker op het dakterras uitrusten.
Live fast; die young. mijn blog

uninvitedguest
Forum-lid
Berichten: 1703
Lid geworden op: 05 aug 2007 14:19
Locatie: Omg. Eindhoven

uninvitedguest 19 jun 2013 18:25

sjoerdth schreef: Ze zien er altijd top uit die Sidi's, maar ik snap niet hoe mensen voeten hebben die daar in passen. Ik heb laatst 3 paar gepast en dat klikmeganisme kon bij mij maar 2 klikjes vast en het klitteband ongeveer 1 cm. Of ik moet van die mutantenvoeten hebben :)
Toch weer even off topic, Sidi heeft ook een "lijn" voor bredere voeten. Zijn volgens mij bestaande modellen maar dan met de aanduiding Mesh ( dacht ik).
Doe alles wat je doet met hart en ziel.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16243
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 19 jun 2013 19:01

Mega bedoel je.
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 19 jun 2013 22:36

Trainingsritje Biesbosch, 55 km. Omdat er maar twee mensen op kwamen draven voor de beginners noodgedwongen met de gevorderden mee geweest. Ging beter dan ik had kunnen hopen.
Laatst gewijzigd door TumTumTum op 19 jun 2013 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Veni. Vidi. Fietsie.

Remco H
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 mei 2013 15:20

Remco H 19 jun 2013 22:39

80,5 km gefietst vandaag. Dat vond ik wel genoeg.
Na Vinkeveen (N201) was ik van plan om over de N212 te gaan naar Wilnis, maar dat zat er niet in, vanwege wegwerkzaamheden. Het fietspad was geblokkeerd. Auto's konden er wel in. (Geen idee van het waarom van die discriminatie. :) ) Dus dat werd een klein ommetje via Mijdrecht.
Verder zijn Maarssenbroek en Maarssen geen ideale plaatsen om je weg te vinden. Ik raakte er een beetje in de war.
De wind werkte trouwens ook niet erg mee bij een noordoostelijke koers, integendeel.
Gemiddeld 29,3 km/u gereden.

Gebruikersavatar
remkolvb
Forum-lid
Berichten: 533
Lid geworden op: 06 apr 2011 10:35
Locatie: Bovenkarspel

Gebruikersavatar remkolvb 19 jun 2013 23:03

20u op de fiets gestapt, samen met de buurman deze x voor rondje Medemblik.. Bovenkarspel - Hoogkarspel - Hauwert - Midwoud - Oostwoud - Medemblik - Andijk en weer retour Bovenkarspel.. Lang niet zo benauwd als men gezegd had, prima fiets weer, kleine 40km in de benen.
Trek Emonda SL 6 Disc 2021
"Assumption is the mother of all fuckups"

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 20 jun 2013 11:59

remkolvb schreef:20u op de fiets gestapt, samen met de buurman deze x voor rondje Medemblik.. Bovenkarspel - Hoogkarspel - Hauwert - Midwoud - Oostwoud - Medemblik - Andijk en weer retour Bovenkarspel.. Lang niet zo benauwd als men gezegd had, prima fiets weer, kleine 40km in de benen.
Ik ook om die tijd samen met een vriend, hij was de dag ervoor al wezen fietsen en ik had nog last van mijn ergste spierpijn ooit van zondag voor het eerst in een jaar weer eens (2 uur lang, nadat ik al 2 uur had gefietst, misschien ook niet zo slim) voetballen, dus rustig aan gedaan.

Kilometertje of 45 gereden, naar het einde toe zag ik dat hij het af en toe wat moeilijk kreeg omhoog in de duinen en hij sprak over zure matten in de benen, dus bij de laatste heuvelserie ben ik om hem te fokken toch nog even op de pedalen gaan staan wat werd ontvangen met een hatelijke "fok jou!" :D

Was inderdaad prima weer, op het laatst werd het zelfs al een klein beetje fris.

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 20 jun 2013 20:32

Vandaag de Veluwerit gereden georganiseerd door RWV De Spartaan. Met 9 man de rit gereden.
We reden uit Hoevelaken weg met een dreigende lucht. Na de 1e stop in Vierhouten brak de zon door en werd het flink warm. Ergens op de Veluwe een heel stuk op alleen maar grindpad gereden. Wat een #%&*-weg zeg! Daar brak de groep in stukken waardoor we 4 man kwijt waren.

Bij Hoog-Soeren begon het te regen en onweren, niet normaal meer. Tijd voor een 2e stop. Na 3 kwartier werd het droog en gingen we met z'n vijven weer verder voor de laatste 40 kilometer. Onderweg begon het toch weer warm water te regenen. Dus uiteindelijk na 111 kilometer kletsnat teruggekomen in Hoevelaken!

Daar aangekomen bleek er 1 al aangekomen, die was alleen doorgereden. De andere 3 kwamen pas na anderhalf uur aan. Die hadden flink omgereden en ook nog 3 lekke banden gehad onderweg.

Route
Afbeelding

opdiefiets
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 16 sep 2011 20:17

opdiefiets 20 jun 2013 23:04

Na het eten nog even een lekker rondje Foppenplas gedaan vanuit Delft (Delft-Vlaardingen-Maasland-Schipluiden-Delft). 40 km, met 31.7 gemiddeld. Meer van dit soort avonden, aub...

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 20 jun 2013 23:13

Het was precies op het juiste moment droog. Ik kwam kwart over 5 thuis en kon zo op de fiets stappen :)

De winterfiets met spatborden moest wel uit de kast, maar dat mocht de pret niet drukken. Uiteindelijk rustig aan gedaan, net geen 51km. De zon kwam er zelfs nog bij.

Zaterdag staat er weer 200km op de planning :)
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 21 jun 2013 16:00

De dag was voorbij voordat ik deze post kon plaatsen.

Donderdagavond om 21:00 uur op de fiets gestapt na de onweersbuien van de middag.

Een rondje Groningen via Foxhol, Kolham, Scharmer, Harkstede, Lageland, Luddeweer, Woltersum (foto), Ten Boer, Garmerwolde, Ruischerbrug, Middelbert, Engelbert, Waterhuizen, Haren, Onnen en Noordlaren.

Lang licht ondanks de bewolking, maar blij dat ik verlichting op deze fiets heb!

Afbeelding

Plaats reactie