Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

Gebruikersavatar
jeroenkuiper
Forum-lid
Berichten: 1090
Lid geworden op: 31 mei 2010 00:20
Locatie: wolvega

Gebruikersavatar jeroenkuiper 05 jun 2013 23:01

vanmorgen met een maatje de fietsen achterop de auto gebonden en even naar Holten gereden... Daar de heuvelrug over naar Nijverdal, doorgedraaid en buitenom via Rijssen terug naar Holten om er nog een keer overheen te gaan naar Nijverdal, daarna richting Hellendoorn en terug naar Nijverdal en nog een keer van de andere kant de heuvelrug overgefietst.

65km lekker gefietst onder een heerlijk zonnetje.. en eens een keer een fijne afwisseling voor al dat flauwe vlakke hier in Friesland
Afbeelding

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 06 jun 2013 10:21

walterg schreef:
sjoerdth schreef:Met als doel te gaan fietsen ben ik er iig nog nooit geweest, rond de wintermaanden wordt er geloof ik wel een soort van "epische" mtb tocht georganiseerd, die lijkt me ook wel eens leuk :)
Je bedoelt de Super Sunday?
Even gegoogled en dat bedoel ik inderdaad, dat ziet eruit alsof het wel leuk is om een keer te doen, uniek parcours lijkt me.

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 06 jun 2013 19:03

Dat idee had ik ook, maar ik vond het weinig met fietsen te maken hebben. Hier nog een verslagje daarvan.

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 06 jun 2013 22:41

Aan het begin van de avond heb ik weer even een rondje gemaakt met dit lekkere weer. Eerst via (Nieuw) Heeten naar Holten en heb daar even de motieweg meegepakt. Daarna door naar Markelo en via Laren - Harfsen - Epse weer terug naar huis, goed voor 71km :)
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

Gebruikersavatar
henpaden
Forum-lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 02 mar 2010 03:15
Locatie: Breda
Contact

Gebruikersavatar henpaden 06 jun 2013 23:52

Tegen zonsondergang een stukje van 16 km met slakkengangetje gefietst. Eigenlijk meer om even bij te komen.
En ik zag een ooievaar op een nest zitten, hier in Breda.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5930
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 07 jun 2013 08:19

Gisteren avond met de club een ronde rond het Veerse meer - was een heerlijke avond met een kleine windkracht 4 uit het NNO. Deze keer de ronde tegen de klok in, met wind mee op de terugweg. Toch weer 75 kilometer met 30,2 km/h gem. en HR 143 gem.

Benen hebben goed hun best gedaan - en vandaag een beetje rusten voor de vijfde keer: Delta Ride for the Roses samen met mijn zoon; 120 kilometer deze keer en nog door onze buurt heen ook.

Qua geld zullen we niet zoveel ophalen als de Alpe d' Huzes - maar we hopen toch ons steentje bij te dragen in de strijd tegen de vreselijke ziekte.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2327
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 07 jun 2013 15:21

Gistermiddag naar het zwoele zuiden afgezakt. Mooie, groene route van 120km langs de Noord- en Zuid-Hollandse kust (zie detailkaart) met onderweg talloze droomhuizen...

Afbeelding

Door het Heemskerkerduin richting Noordzeekanaal...
Afbeelding

Curieus dat dit paaseitje nog altijd niet gevonden is...
Afbeelding

Over de zeesluizen naar IJmuiden...
Afbeelding

Dwars door de Kennemerduinen richting Zandvoort...
Afbeelding

Afbeelding

Oppassen voor verstrooide honden met gladde praatjes zonder vergunning...
Afbeelding

Op weg naar Tespelduyn, de fraaie golfbaan nabij Halfweg (Noordwijkerhout)...
Afbeelding

Wel uitkijken voor overvliegende golfballen die vanaf de 23m hoge terp worden geslagen...
Afbeelding

Na Halfweg retour via de Leidsevaart en de Tweede Doodweg...
Afbeelding

De Manpadslaan, mooi rustiek weggetje. Wel slecht voor je gemiddelde snelheid...
Afbeelding

Afbeelding

Even verderop volgt uiteraard eerst het Kopje van Aerdenhout en daarna diens grote broertje in Bloemendaal...
Afbeelding

Ook hier oppassen voor Franse automobilisten...
Afbeelding

Afbeelding

Vervolgens via Spaarnwoude, pontje Buitenhuizen en de slingerende Zeedijk terug naar af. Lekker getraind! ;)

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 07 jun 2013 15:59

@buzz mooie foto,s en een mooi route zo te zien.

Vandaag een rondje loosdrecht gedaan ,
Is met dit mooie weer echt een geweldige omgeving om te fietsen .
goed voor 130 km.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

superb11
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:46

superb11 07 jun 2013 18:15

Vanmiddag hoog water wezen kijken langs IJssel en Rijn. Apart om te zien zo laat in het jaar.
Route: Doesburg, Westervoort, Pannerden ,Tolkamer, Spijk, Emmerich, Netterden, Megchelen, Gendringen, Etten, Braamt, Kilder, Wehl, Angerlo, Doesburg. 100 km en gem. een graad of 27.

Remco H
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 mei 2013 15:20

Remco H 07 jun 2013 19:27

84,1 km, waarbij ik helaas de 30 km/u gemiddeld weer eens niet gehaald heb. (Het was 29,2 km/u.) :( Die wind was erg irritant als die tegen was. Geweest langs o.a.: Bunnik, Wijk bij Duurstede, over de Amerongse berg naar Scherpenzeel en Woudenberg, en naar huis.

Gisteren een zéér ontspannen rit van 32,5 km.

Swedish Chef
Forum-lid
Berichten: 1263
Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
Locatie: Enschede

Swedish Chef 07 jun 2013 19:37

Vandaag de ambtenarentoertocht - 110 km gefietst. Vanuit Enschede via het buitengebied richting Schoppingen en daarna Gildehaus in Duitsland, dan weer via Oldenzaal naar Enschede. Mooie tocht met een paar mooie klimmetjes. De tocht was goed bewegwijzerd. Wel veel draaien, maar slechts 1 verkeerslicht.

http://ambtenarentoertocht.enschede.nl/ ... g/full.png

Gebruikersavatar
bejail
Forum-lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 04 jun 2012 21:04
Locatie: Krimpen aan de Lek

Gebruikersavatar bejail 07 jun 2013 19:43

Vanmiddag eerder naar huis gegaan van m`n werk.
Lekker in de zon een rondje gedaan.
Krimpen aan de Lek, door de polder naar Stolwijk, Vlist, Haastrecht over de dijk naar Gouda, Gouderak, Ouderkerk aan den IJssel, Krimpen aan den IJssel en weer terug in Krimpen aan de Lek.
47,44 KM. wel een aardig windje maar wat een mooi zonnetje.
http://connect.garmin.com/activity/324176874

Afbeelding
Bij de molen van Haastrecht even wat drinken en eten.
Merida Scultura Endurance 4000

Plaats reactie