Weet iemand waar de handpomp Quicker pro van Quickex te koop is? lees veel goede reviews over deze handpomp, alleen geen winkel waar ik deze kan kopen.
iemand suggesties?
Gebruikers ervaringen met deze pomp ook welkom.
Quicker pro van Quickex, waar te koop?
-
gaisdergerman
- Forum-lid
Ik heb de pomp in gebruik. Best een fijne pomp waarmee je 8 bar 'kan' halen. Echter stop ik altijd bij de 6 want daarna is het wel echt werken.
Nadeel van de pomp is dat hij niet met een slanggetje naar het ventiel gaat (ventiel kan afbreken). Verder heb ik een lezyne pomp (model voor race) waarmee ik met geen mogelijkheid 8 bar haalde, mini rocket en nog eentje van blackburn. Moet zeggen de quicker pro er wel de beste pomp is.
Al moet ik eerlijk zeggen dat een CO2 patroon ook wel erg handig is.
Nadeel van de pomp is dat hij niet met een slanggetje naar het ventiel gaat (ventiel kan afbreken). Verder heb ik een lezyne pomp (model voor race) waarmee ik met geen mogelijkheid 8 bar haalde, mini rocket en nog eentje van blackburn. Moet zeggen de quicker pro er wel de beste pomp is.
Al moet ik eerlijk zeggen dat een CO2 patroon ook wel erg handig is.
heb nu een pomp van Specialized, co2 en handpomp in 1.
pomp hem eerst een beetje met de hand, en dan de co2 erbij. werkt prima
echter is de pomp zo lomp groot, echter weinig goede alternatieven om je band weer goed hard te krijgen.
de Quicker pro lijkt mij een mooi alternatief
pomp hem eerst een beetje met de hand, en dan de co2 erbij. werkt prima
echter is de pomp zo lomp groot, echter weinig goede alternatieven om je band weer goed hard te krijgen.
de Quicker pro lijkt mij een mooi alternatief
Race: Specialized Roubaix
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
Ik heb deze ook gebruikt. Bij eerste gebruik brak ventiel binnenwerk af. 8 bar kost mij heel veel moeite. De lezyne road met slangetje vind ik beter te doen. maar dan krijg ik er hoogstens 6,5 a 7 bar in. Eigenlijk is er geen mini pomp die 8bar pompt. Maar die quickerpro heb ik ergens ten zuiden van de haarlemmermeer gekocht. Die pomp heb ik ook gelijk wat afgeslankt met zaag en vijl. Hi..j passte met goed fatsoen nauwelijks naast de bidon. Ik heb um nog wel liggen voor een schappelijk prijsje...
Meer plezier op twee wielen
Ik heb deze ook een tijd geleden gekocht vanwege de goede reviews ten aanzien van het te halen aantal bars. Mijn ervaringen zijn niet bijster positief. De pomp is zwaar, haalt inderdaad alleen 8 bar met heeeeel veel fysieke inspanning (in de praktijk dus niet) en hij is bij mij ook kapot gegaan tijdens het pompen. Geen duurzame investering dus.
In de Fiets van een tijdje geleden stond een goede test voor mini-pompjes. Op basis van die test heb ik de Topeak Racerocket HP gekocht (heel klein, ventiel met een slangetje) die ik erg fijn vind. Er was nog een goedkope pomp die ook heel goed uit de test naar voren kwam, maar de naam staat me nu even niet bij.
In de Fiets van een tijdje geleden stond een goede test voor mini-pompjes. Op basis van die test heb ik de Topeak Racerocket HP gekocht (heel klein, ventiel met een slangetje) die ik erg fijn vind. Er was nog een goedkope pomp die ook heel goed uit de test naar voren kwam, maar de naam staat me nu even niet bij.