Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Specialized

chaingang
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 22 jun 2006 23:28
Locatie: Wommelgem

chaingang 24 feb 2013 12:47

boswielrenner schreef:zeker mooi hoor. Ik zou wel zwarte bartape nemen, want het rood is net een andere kleur dan rood in het frame. Het misstaat zeker niet, maar zwart is denk ik mooier.
Rood stuurlint wordt erbij geleverd. Hoort er gewoon bij. Staat Contador en La Vuelta op. En als ik er al een ander lint op zou leggen zal het een wit zijn. ;)
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 24 feb 2013 13:02

[quote="chaingang"]Gelukkig dat smaken verschillen. Ik hou gewoon van wit en rood en als dit dan nog gecombineerd is .............. heb niet lang moeten twijfelen.

Hier een paar pics van mijn allernieuwste aanwinst, een S-Works Tarmac SL4 Contador versie.

Afbeelding

Prachtige fiets.
Zit de voorderailleur niet te hoog geplaatst?
Niet dat ik het erg vind maar werkt hij zo wel goed?

chaingang
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 22 jun 2006 23:28
Locatie: Wommelgem

chaingang 24 feb 2013 13:17

Geen weer om een testrit te gaan rijden. :( Maar hangend aan de haak werkt alles toch perfect dus denk ik wel dat het goed zit. Mijn FM heeft alles gemonteerd en die zou toch moeten weten hoe dit moet zou ik denken. Zal alleen wennen worden om te schakelen. Op mijn (nu) winterfiets staat een Campa groep, dus werking iets anders. Benieuwd wat het gaat geven.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)

epotheker
Forum-lid
Berichten: 291
Lid geworden op: 23 feb 2009 15:15
Locatie: Lonneker

epotheker 24 feb 2013 13:30

@Jaap...Ik meen ergens gezien te hebben dat hij Q-rings op zijn fiets gemonteerd heeft......

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15946
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 24 feb 2013 13:31

Jaap Telder schreef: Zit de voorderailleur niet te hoog geplaatst?
Niet dat ik het erg vind maar werkt hij zo wel goed?
Dat heeft waarschijnlijk met het ovale Rotorblad te maken.
I know myself like no one else
Nothing to defend

chaingang
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 22 jun 2006 23:28
Locatie: Wommelgem

chaingang 24 feb 2013 14:18

Er staat idd een Rotor Crankstel op met ovalen kettingbladen.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)

danoontje
Forum-lid
Berichten: 1023
Lid geworden op: 31 dec 2006 15:16

danoontje 24 feb 2013 14:41

pierre69 schreef:Wat een geweldige fietsen allemaal,die van mij kan er ook nog wel een keer bij.
Afbeelding
Wat een vette fiets is dit zeg !! Kwijl
Anima Sana In Corpore Sano.

Gebruikersavatar
dtcrobin
Forum-lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 24 feb 2013 14:30

Gebruikersavatar dtcrobin 24 feb 2013 14:42

Goedemiddag,

Ik ben nieuw hier op het forum, en als specialized rijder direct naar dit topic gekomen natuurlijk ;) Nu zag ik een paar bladzijden terug dat mensen de nieuwe s-works zadelpen aanhaalden.
Deze zat op m'n pas aangeschafte frame, en ik wilde hem al vervangen voor een ander, toen mijn fm zei dat ie hem geprobeerd had en hem echt super vond. Dat heb ik toen maar gedaan en ik ben er superenthousiast over. Moet wel zeggen dat ik een roubaix heb, en geen tarmac. Na geopereerd te zijn aan een hernia vorig jaar ben ik iets minder hardcore geworden ;)

Maar die pen, echt superrr! Hij filtert oneffenheden in de weg weg, zonder dat je voelt dat het veert ofzo. En van enige "flex" heb ik niets gemerkt, ook niet bij fors aanzetten. Verder valt over smaak natuurlijk te twisten, ik vind de s-works pen persoonlijk mooier dan de canyonpen.

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 24 feb 2013 18:54

Het zijn Q-rings dus voor-derailleur zal wel goed zitten.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

bosna
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 06 okt 2008 15:44

bosna 24 feb 2013 20:03

dtcrobin schreef:Goedemiddag,

Ik ben nieuw hier op het forum, en als specialized rijder direct naar dit topic gekomen natuurlijk ;) Nu zag ik een paar bladzijden terug dat mensen de nieuwe s-works zadelpen aanhaalden.
Deze zat op m'n pas aangeschafte frame, en ik wilde hem al vervangen voor een ander, toen mijn fm zei dat ie hem geprobeerd had en hem echt super vond. Dat heb ik toen maar gedaan en ik ben er superenthousiast over. Moet wel zeggen dat ik een roubaix heb, en geen tarmac. Na geopereerd te zijn aan een hernia vorig jaar ben ik iets minder hardcore geworden ;)

Maar die pen, echt superrr! Hij filtert oneffenheden in de weg weg, zonder dat je voelt dat het veert ofzo. En van enige "flex" heb ik niets gemerkt, ook niet bij fors aanzetten. Verder valt over smaak natuurlijk te twisten, ik vind de s-works pen persoonlijk mooier dan de canyonpen.

de Roubaix is zeker niet minde hardcore! het is te zijn waar je hem gebruik ;)
super fiets!

bosna
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 06 okt 2008 15:44

bosna 24 feb 2013 20:05

@chaingang zeer geslaagde fiets!!!! en idd smaken verschillen.

Gebruikersavatar
dtcrobin
Forum-lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 24 feb 2013 14:30

Gebruikersavatar dtcrobin 24 feb 2013 20:28

Gelijk ook maar een plaatje van mijn fiets.... inclusief discutabele zadelpen;-)
Afbeelding

Plaats reactie