Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

Gebruikersavatar
Sebo
Forum-lid
Berichten: 634
Lid geworden op: 14 jun 2012 01:49

Gebruikersavatar Sebo 18 jan 2013 23:55

[quote="bruno1"]waar is Sebo z,n reactie gebleven Daniell!!!

[quote]

Sebo heeft z'n reactie zelf verwijderd om elke schijn van stemmingmakerij uit de weg te gaan.
Mijn reactie had bij sommige mensen wat heftige reacties kunnen oproepen als ze een bepaalde lading aan mijn ( humoristisch bedoelde) opmerking wilden geven.

Dit is nl zo ongeveer het laatste wat ik wil.

Een forum hoort imho informatief en gemoedelijk/gezellig te zijn met af en toe een kwinkslag ;)

Maar gezien het gekrakeel op het te koop aangeboden/gevraagd gedeelte hou ik het liever neutraal.
Ik hoop niet dat ik door het verwijderen van mijn opmerking iemand het idee heb gegeven dat Daniel ( nee; ik ken 'm niet) hier iets mee te maken had.

Sebo
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37638
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 19 jan 2013 08:24

Thnx!
Less is bore

bruno1
Forum-lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 mar 2010 15:06

bruno1 19 jan 2013 18:11

daniel1975 schreef:Thnx!
Mooi. "een tweetje" !!!!!!!! :evil:
BPP

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4223
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 19 jan 2013 18:14

bruno1 schreef:
daniel1975 schreef:Thnx!
Mooi. "een tweetje" !!!!!!!! :evil:
Beetje achterdochtig?

RacingRalph
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 jul 2011 12:33

RacingRalph 24 jan 2013 16:13

Jezus jullie lijken net een stel wijven bij elkaar, lul gewoon eens over fietsen zeg. Kan of wil je dat niet ga dan lekker neuzelen op een daarvoor toepasbaar forum. Of beter nog: ga lekker fietsen!

bruno1
Forum-lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 mar 2010 15:06

bruno1 24 jan 2013 18:04

RacingRalph schreef:Jezus jullie lijken net een stel wijven bij elkaar, lul gewoon eens over fietsen zeg. Kan of wil je dat niet ga dan lekker neuzelen op een daarvoor toepasbaar forum. Of beter nog: ga lekker fietsen!
Als je in drie jaar tijd met twee gescheurde/gebroken fantastische dure Pinarello,s zit, binnen de garantie periodes, en geen enkele medewerking van Cardsports krijgt dan vind ik het geen geneuzel en vindt me geen oud wijf maar gewoon besodemieterd.
Waar is er een beter of ander forum om m,n ongenoegen uit te kunnen spreken RachingRalph??? Ook aandelen zeker??
:evil:
BPP

RacingRalph
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 jul 2011 12:33

RacingRalph 24 jan 2013 18:18

Bij n rechtbank kun je gewoon je gelijk proberen te halen. Dus als je vindt en kan motiveren dat jou onrecht is aangedaan dan moet je er werk van maken. we kunnen hier 1000 pagina's volzwatsen zonder n stap verder te komen. neem svp die bewuste stap of stop t zeuren ;)

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 24 jan 2013 19:15

bruno1 schreef:...Als je in drie jaar tijd met twee gescheurde/gebroken fantastische dure Pinarello,s zit...
Zonder mij in deze langdurige discussie te willen mengen, maar hem wel gelezen hebbende, vraag ik mij (in stilte ;) ) dan toch af wat er dan zo 'goed' is aan een Pinarello dat 'iedereen' er graag een wil hebben...
60 x Ventoux

olleranip
Forum-lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 02 nov 2006 21:01

olleranip 24 jan 2013 19:23

legrimpeur schreef:
bruno1 schreef:...Als je in drie jaar tijd met twee gescheurde/gebroken fantastische dure Pinarello,s zit...
Zonder mij in deze langdurige discussie te willen mengen, maar hem wel gelezen hebbende, vraag ik mij (in stilte ;) ) dan toch af wat er dan zo 'goed' is aan een Pinarello dat 'iedereen' er graag een wil hebben...

+1!

robby72
Forum-lid
Berichten: 163
Lid geworden op: 20 mei 2006 21:48

robby72 24 jan 2013 19:39

olleranip schreef:
legrimpeur schreef:
bruno1 schreef:...Als je in drie jaar tijd met twee gescheurde/gebroken fantastische dure Pinarello,s zit...
Zonder mij in deze langdurige discussie te willen mengen, maar hem wel gelezen hebbende, vraag ik mij (in stilte ;) ) dan toch af wat er dan zo 'goed' is aan een Pinarello dat 'iedereen' er graag een wil hebben...

+1!
+2 (heb er weliswaar geen). Tijd voor weer eens wat mooie foto's en verhalen.

dogestyle
Forum-lid
Berichten: 512
Lid geworden op: 26 mei 2006 16:54

dogestyle 25 jan 2013 09:08

Sterke punten: ik denk historie, naam (pinarello bekt lekker italiaans) en design (kleurstellingen etc); rijeigenschappen zullen ook wel in orde zijn.
Verder zijn het (voor de prijs die je ervoor betaalt) zware fietsen, weinig innovatief (het nut van die bochels in voor en achtervork zijn mij nog steeds een raadsel, verder lopen ze achter op het gebied van aerodynamica en stijfheid), matig qua paintjob (iig in het verleden); duurzaamheid is denk matig tot net voldoende. Aan garantie / afhandeling ga ik geen woorden meer vuil maken.

grtz

MartijnPinarello
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 09 aug 2012 21:26

MartijnPinarello 25 jan 2013 15:04

Verdr vind ik de demping van de Onda vorken (je weet wel, die slingerende vorken) subliem. Voor mij is het echt een comfortabele fiets
, maar toch een prima torsiestijfheid. In afdalingen een zeker gevoel. Paintwork vind ik erg mooi en het is een merk met geschiedenis, voor iedereen die er gevoelig voor is.
It's all about the bike!

Plaats reactie