Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Marianne Vos !

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 13 jan 2013 14:23

liviolivius schreef:Jongens, jongens duidelijk gevalletje van te weinig fietsen deze tijd van het jaar :lol: . Iedereen probeert weer zijn gelijk te halen.
Nee hoor! Ik citeeerde alleen wat er op het nieuws te horen was, n.l. dat Vos 15 was geworden en ook nog vóór prof Laurens Ten Dam !
Dat was kennelijk tegen het zere been van Am,Classic Fan en Timo2.0
Als hetgeen ik citeeerde onwaar is, dan moet men dat maar aantonen.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 13 jan 2013 14:40

Het is goed met je. Hou vooral die oogkleppen op, alles wat daarbuiten valt zou jou wel eens vier tegen kunnen vallen. Jij hebt inderdaad nooit beweert dat Vos top is tussen de mannen, maar je slaat wel op hol als iemand haar prestaties tussen diezelfde mannen in het juiste perspectief plaatst :roll: Bijvoorbeeld: ja, Ten Dam deed voor de lol mee. Vos zit midden in haar opbouw naar de WK cross terwijl Ten Dam rustig rondtoert. Vos wil over twee weken pieken, Ten Dam wil ergens in maart richting topvorm gaan. Haar prestatie van gisteren, hoe knap die ook is, met die van Ten Dam vergelijken is kolder.
Laatst gewijzigd door timo2.0 op 13 jan 2013 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
rhino7
Forum-lid
Berichten: 1052
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:50
Locatie: 0251

Gebruikersavatar rhino7 13 jan 2013 14:45

En nummer 2 van het weekend.

http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... uis__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 13 jan 2013 14:47

En ja hoor, Marconi is weer terug...... :roll:

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 13 jan 2013 15:00

timo2.0 schreef:Het is goed met je. Hou vooral die oogkleppen op, alles wat daarbuiten valt zou jou wel eens vier tegen kunnen vallen. Jij hebt inderdaad nooit beweert dat Vos top is tussen de mannen, maar je slaat wel op hol als iemand haar prestaties tussen diezelfde mannen in het juiste perspectief plaatst :roll: Bijvoorbeeld: ja, Ten Dam deed voor de lol mee. Vos zit midden in haar opbouw naar de WK cross terwijl Ten Dam rustig rondtoert. Vos wil over twee weken pieken, Ten Dam wil ergens in maart richting topvorm gaan. Haar prestatie van gisteren, hoe knap die ook is, met die van Ten Dam vergelijken is kolder.
Ik heb NOOIT gezegd of geschreven dat Vos beter is dan mannen wielrenners maar wél dat haar prestaties tussen veel mannen opvallend goed is.
Verder is het vrouwenwielrennen niet vergeven van doping terwijl het mannenwielrennen hierdoor wel volkomen verziekt is. Ook 3de rangs amateurs zijn hier niet vies van want controles hierop zijn spaarzaam. Maar dat terzijde.
Jij schijnt te vergeten dat ik alleen het nieuws op de radio citeerde ! Daar werd melding gemaakt van haar opvallend goede prestatie als WEGrenster op een ATB die vóór Ten Dam finishte ! Dat zijn volkomen verschillende diciplines zoals je zal moeten beamen. Heb jij met Ten Dam gesproken dat je zo stellig kan beweren dat hij voor de lol mee reed? Ook Vos zal in het voorjaar weer aan de bak moeten op de weg!
Hier laat ik het bij want anders loopt dit weer uit op een slap ge- OH !
Het allerbeste met die "3de rangs amateurs" ! Misschien horen we hiervan nog eens iets meer tijdens EK en WK s.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 13 jan 2013 15:01

tennisser schreef:En ja hoor, Marconi is weer terug...... :roll:
Ik ben nooit weggeweest hoor!
Heb je er last van ?
Lees dan niet wat ik schrijf!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
rhino7
Forum-lid
Berichten: 1052
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:50
Locatie: 0251

Gebruikersavatar rhino7 13 jan 2013 15:06

Rutte roept iedereen op het debat op internet stevig te voeren, maar met fatsoen en argumenten ;)
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

timbo16
Forum-lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 jul 2009 21:01
Locatie: Gorinchem
Contact

timbo16 13 jan 2013 15:09

timo2.0 schreef:Waar heb ik zelfs maar gesuggereerd dat ik de prestaties van Vos niet bewonder? Zij is de absolute top bij de vrouwen, er staat geen maat op. Maar feit blijft dat gisteren op het strand veertien mannen sneller waren dan Vos en daar was geen enkele profrenner bij. Daar kun je allerlei drogredenen voor aanvoeren over frêle figuurtjes en spierbonken maar daarmee bevestig je enkel wat we al zeggen: ze is een toprenster maar geen toprenner. Als je dat niet eens meer kan vaststellen zonder van afkraken en onsportief gedrag te worden beschuldigd zegt helaas veel over jouw doorgeschoten idolate gedrag.

Heel even wat recht zetten kijk eens naar de uitslagen, http://evenementen.uitslagen.nl/2013/egmondpieregmond/" onclick="window.open(this.href);return false; , en zie daar wie er allemaal voor vos staan, rudi van houts (prof mtber bij merida multivan ) ramses bekkenk ( één van DE toppers op het strand ) Bram Rood tevens ook een een grotere op het strand, bart brentjes nog steeds een topper, jetse bol(prof bij blanco) dus veel jongens die op hoog niveau presteren(over het algemeen mtbers), dus dat zij daar tussen rijdt is meer dan een topprestatie.
De jongens voor haar, die doen qua trainingsarbeid denk ik maar heeeeel(tot niet) weinig onder voor wat zij doet.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace

evrieselaar
Forum-lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 09 jan 2011 14:47

evrieselaar 13 jan 2013 15:16

Toch toevallig dat Marconi af en toe even z'n frustraties in zo'n forumdiscussie kwijt moet.. Beetje overdreven!
Mijn mening: goede prestatie van Vos, zoals we gewend zijn. En weer NK Veldrijden!

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 13 jan 2013 15:20

Goed gelezen AmClassic Fan en Timo02 ? Tennisser ook tevreden?
Waren dát dus die 3de rangs amateurtjes die vóór Vos finishten ?
Er zaten zelfs profs tussen!
Wie moet hier zijn oogkleppen afdoen?
Volgende keer beter ! Doei! :mrgreen:
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 13 jan 2013 15:25

evrieselaar schreef:Toch toevallig dat Marconi af en toe even z'n frustraties in zo'n forumdiscussie kwijt moet.. Beetje overdreven!
Mijn mening: goede prestatie van Vos, zoals we gewend zijn. En weer NK Veldrijden!

Ik protesteer tegen deze bewering! Niks overdreven. Zoals je kan lezen zaten er niet zomaar 3de rangs amateurtjes vóór Vos zoals AmClassicfan beweerde en daarmede de mooie prestatie van Vos kleineerde !
Met frustraties kwijtraken heeft dit mijnerzijds niets te maken. Ik houd er niet van dat goede prestaties van een sporter, wie dat ook moge zijn, zo worden afgebrand. en ook nog eens volkomen onterecht !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 13 jan 2013 16:06

marconi schreef:
tennisser schreef:En ja hoor, Marconi is weer terug...... :roll:
Ik ben nooit weggeweest hoor!
Heb je er last van ?
Lees dan niet wat ik schrijf!
16 posts welles-nietes gezwets.... :roll:

Plaats reactie