Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

the fastest
Forum-lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 16 aug 2012 12:22
Locatie: Begijnendijk

the fastest 20 nov 2012 17:29

ceejee schreef:Afbeelding

Upgrade van m'n Colnago, Kuiper ACC50 wieltjes.
Hier heb ik maar één woord voor: ZALIG!

DeletedUser05
Forum-lid
Berichten: 2285
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

DeletedUser05 22 nov 2012 23:16

Mooi inderdaad!

gaisdergerman
Forum-lid
Berichten: 2828
Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05

gaisdergerman 23 nov 2012 08:18

Smaken verschillen gelukkig.......Vind de wielen echt veel te druk voor het frame.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 23 nov 2012 14:12

Zonder stickers zal het wel wat minder druk lijken inderdaad..
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

jansen01
Forum-lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 sep 2011 19:13

jansen01 23 nov 2012 14:14

Zitten ze niet onder de blanke lak?
Addict R1

Gebruikersavatar
remkolvb
Forum-lid
Berichten: 533
Lid geworden op: 06 apr 2011 10:35
Locatie: Bovenkarspel

Gebruikersavatar remkolvb 25 nov 2012 22:30

Xtrail Full Tiagra 2012

Banden: Vittoria rubino pro white bandjes
Velgen: Mach
Pedalen: Shimano 105 SPD SL Pedalen PD-5700
Bidonhouders: Elite Bidonhouder Custom Race


Afbeelding

Afbeelding
Trek Emonda SL 6 Disc 2021
"Assumption is the mother of all fuckups"

samiran
Forum-lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 13 aug 2011 14:00

samiran 09 dec 2012 13:21

Heel bijzonder die Jan Jansen. Dat racing green is op de foto niet goed te zien. Je zou een foto met goed daglicht kunnen nemen,

Gebruikersavatar
cannae
Forum-lid
Berichten: 445
Lid geworden op: 04 dec 2010 09:58

Gebruikersavatar cannae 29 dec 2012 09:40

Nieuwe fiets eindelijk opgebouwd omdat scriptie bijna af is ;) (volledige versie voor laatste review ingeleverd hopelijk niet veel opmerkingen), anders liet de directie thuis de opbouw niet toe :D .

Ik heb hem tijdens het verblijf bij een center parcs nabij Dalen opgebouwd, alle onderdelen en gereedschap mee genomen en in een avondje opgebouwd.
Afbeelding
De uitstekende stuurpen is thuis afgezaagd op de juiste lengte.

Frame; Cube Aerium HPC
Voorvork; 3T Funda pro
Stuur en stuurpen: 3T ARX en ergonsun pro
Wielen; Mavic Cosmic carbon
Schakelen en remmen; Dura ace 7800 met ultegra 6700 STI's
Zadel; Specialized Toupe

De eerste testrit was een rondje naar Coevorden en terug op nat weg dek, afgesloten met een rondje over het park. Dat rondje over het park had ik beter kunnen laten want wat is die park rondweg vies de fiets zat onder de drek en dat moest eraf. 8-).
Afbeelding

Toen mijn vrouw en dochter terug kwamen van het zwemmen was de kleine zeer verbaast over het feit dat de fiets in bad stond te drogen want "Papa de fiets hoort niet in bad, dat is alleen voor ons!".
enjoy the ride

Iblauw
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 28 nov 2012 02:37
Locatie: Drenthe

Iblauw 02 jan 2013 12:13

Hallo, ik ben vrij nieuw op dit forum en heb genoten van alle mooie fietsen die hier voorbij komen.... Reden om ons wagenpark hier ook maar ff te posten....

Mijn eerste fiets die ik ca 21 jaar geleden nieuw gekocht heb:

Afbeelding

Een Atala met Shimano 300EX en Biopace :shock: Deze fiets heb ik ca 5 jaar actief op gefietst en daarna heb ik een Benotto gehad. Hier heb ik helaas geen foto's van. De Atala heb staat nog steeds in de schuur en als zich hier een goed baasje meldt dan mag ie wat mij betreft ook weg. Framemaat 61. Hij is technisch volgens mij wel redelijk in orde. Er zitten her en der roestplekjes op het frame, de banden en het zadel zijn gaar en de pedalen zitten op de fiets van mijn vriendin.

Na de Benotto heb ik vrij lang niet meer gefietst en daarna kwam deze Bianchi:

Afbeelding

Een Bianchi Nirone 7 met deels Tiagra en deels RC afmontage. Altijd krakend crank(kraak)stel op dit ding. Een paar maanden geleden ontdekte ik een scheur in het frame en toen is ie eruit gegaan.


De fiets van mijn meisje:

Afbeelding

Een Sensa Umbria met volledig Tiagra afmontage. Leuke fiets voor scherpe prijs. Ze had geen geld over voor nieuwe pedalen dus hier zitten de loeizware PD-1056 pedalen uit 1991 van de Atala op :mrgreen: Vrouwen.....

Mijn dirtbike voor spelen in het bos: :D

Afbeelding

Cube LTD met Shimano XT afmontage en Magura schijfremmen. Ik gebruik mijn Garmin Edge 800 op deze fiets en deze zit op een K-Edge houder. Ook heb ik een Garmin snelheids/cadanssensor op deze fiets

Mijn huidige wegfiets.... de vervanger van de Bianchi:

Afbeelding

Afbeelding

Sensa Giulia carbon met Shimano full Ultegra Di2 groep, kabels door het frame, Ultegra pedalen, 58mm Carbon wielen met alu rand (ja ik geef toe, niet nodig maar wilde gewoon dik :oops: ) en Pinarello carbon stuur zonder stickers. Ook op deze fiets een Garmin snelheids/cadanssensor voor de Edge 800.

En ja ik weet: die spacertoren is foeilelijk! Maar ik ben 1,95m en heb korte armen. Ik ga hem overigens nog wel iets naar beneden brengen en zet er dan direct een zwarte of carbon spacer tussen. Tevens heb ik nog een Carbon zadelpen gepland. Ik denk een zwarte Deda of Syntace. Of zou het toch een deels witte moeten zijn??
Laatst gewijzigd door Iblauw op 02 jan 2013 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Sensa Giulia Ultegra Di2
Cube LTD Deore XT

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 02 jan 2013 13:56

Overall een fraaie fiets maar naar mijn mening maken de decals op de wielen het geheel samen met de witte bandjes te druk. Al gedacht over zwarte banden en het verwijderen van de stickers?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Iblauw
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 28 nov 2012 02:37
Locatie: Drenthe

Iblauw 02 jan 2013 15:25

timo2.0 schreef:Overall een fraaie fiets maar naar mijn mening maken de decals op de wielen het geheel samen met de witte bandjes te druk. Al gedacht over zwarte banden en het verwijderen van de stickers?
Decals zitten onder de lak... Ze waren ook met zwarte (redelijk onopvallende) decals leverbaar maar dat stond weer heel saai. Fiets mag van mij wel beetje opvallend zijn....
Sensa Giulia Ultegra Di2
Cube LTD Deore XT

racingdirk
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 dec 2012 23:23

racingdirk 02 jan 2013 19:57

Mijn "nieuwe" 2e handsje. Wit zadel en wit stuurlint vervangen voor mijn good old mtb zadel en rood stuurlint. Zwart/rode conti's vervangen voor zwarte gp4000s.
Afbeelding

Plaats reactie