Rose of cannondale
-
- Forum-lid
Beste forumleden,
Ik ben op zoek naar een nieuwe fiets. Mijn budget ligt rond de 1500 euro. Ik neig naar een aluminium fiets.
Op het moment twijfel ik erg tussen een cannondale caad 10 van een lokale FM, een fiets die behoorlijk aan de prijs is, of een Rose Pro Rs, of Xeon Rs.
Qua frame geniet de cannondale een lichte voorkeur, qua afmontage en prijs neig ik echter richting Rose. Is de service die rose bied van dusdanige kwaliteit dat ik met gerust hart dat merk kan kiezen? Ik kom er even niet uit, graag jullie advies. Alvast bedankt
Ik ben op zoek naar een nieuwe fiets. Mijn budget ligt rond de 1500 euro. Ik neig naar een aluminium fiets.
Op het moment twijfel ik erg tussen een cannondale caad 10 van een lokale FM, een fiets die behoorlijk aan de prijs is, of een Rose Pro Rs, of Xeon Rs.
Qua frame geniet de cannondale een lichte voorkeur, qua afmontage en prijs neig ik echter richting Rose. Is de service die rose bied van dusdanige kwaliteit dat ik met gerust hart dat merk kan kiezen? Ik kom er even niet uit, graag jullie advies. Alvast bedankt
Over deze fietsen is in het forum al het nodige geschreven. Let bij je keuze vooral ook op de geometrie van het frame. Goed laten inmeten en ken je voorkeur voor een comfortabele fietshouding.
Ik heb alleen ervaring met Rose. Fijne fiets, van aluminium, goede service en men levert standaard extra's bij de fiets. Ik heb mijn pedalen en bidonhouders er bij gekregen.
Ik heb alleen ervaring met Rose. Fijne fiets, van aluminium, goede service en men levert standaard extra's bij de fiets. Ik heb mijn pedalen en bidonhouders er bij gekregen.
Over de ervaring met Rose zijn de meningen verdeeld. QQleQ is blijkbaar tevreden. Ik ben dat duidelijk niet. Ik doe geen zaken meer met Rose. Ik vind ze niet betrouwbaar en ze zitten te ver weg.
Live fast; die young. mijn blog
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Gaat dit nu nog steeds om die ene body van dat Easton wiel?rob74 schreef:Ik vind ze niet betrouwbaar
De service van Rose is zonder twijfel beter dan die van de doorsnee FM in Nederland. Maar als je niet in het midden of oosten van het land woont is Rose al snel wel erg ver weg. Als er een keer iets is met de fiets dan is het op dat moment door de afstand wel extra vervelend.
En als je een Canondale 2012 zoekt heb je een betere prijs, voor €1600 zou je ook een Canondale Caad10 3 Ultegra 2012 moeten kunnen scoren.
Of je pakt het voordeel op de 105.
Ik vond het een prettige fiets, alleen omdat ik triple wilde toch voor een andere fiets gekozen (de rest vond ik vergelijkbaar).
Of je pakt het voordeel op de 105.
Ik vond het een prettige fiets, alleen omdat ik triple wilde toch voor een andere fiets gekozen (de rest vond ik vergelijkbaar).
-
- Forum-lid
Tsja, wat al niet kan zeg.. Waarom zou hij dat moeten doen dan wfk?
Moeten is er niet bij hoor.
Maar als je op zoek bent naar een alu fiets met een redelijk comfortabele (C2C) fietshouding < 1500 kan dit ook een leuke keus zijn.
Heb er zelf 1 gekocht afgelopen week en mijn schoonvader ook , vandaar!
ik shimano en schoonvader campagnolo .
Maar als je op zoek bent naar een alu fiets met een redelijk comfortabele (C2C) fietshouding < 1500 kan dit ook een leuke keus zijn.
Heb er zelf 1 gekocht afgelopen week en mijn schoonvader ook , vandaar!
ik shimano en schoonvader campagnolo .
-
- Forum-lid
Dacht ik al.Mooi dat je tevreden bent over je fiets. Maar als iedereen nou uit tevredenheid zijn eigen merk gaat promoten gaat het een oneindig topic worden. En aangezien dit idd helemaal de vraag niet was.. Maar veel plezier met je Bianchi wfk! On topic; volgens mij heb je de 2 beste alu frames op de markt gekozen zo`n beetje ts. Of je een "minder" afgemonteerde C`dale om de hoek wil kopen, of een iets gunstiger geprijsde Rose in Duitsland is denk ik je eigen afweging. Denk dat overall Rose een meer als behoorlijke reputatie heeft, daar zou ik het niet voor laten..