Vuelta 2012
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik moet het nog zien..... Volgens mij geeft ie alles wat hij heeft en dat is niet genoeg. Jet klassement zonder boni's zou trouwens wel in zijn voordeel zijn.havana schreef:Blijft spannend zo! Heb wel het idee dat we de beste AC nog niet gezien hebben.
Maar deze Vuelta heeft de spanning/aanvallen/koers die de Tour al jaren mist. Wie dit ook gaat winnen, het is echt een op de man af bevochten overwinning.
Ten Dam super gereden! Helaas een hele slechte tijdrit, dus zal nooit kopman worden. Superknecht! En de beste NL ronderenner van 2012
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Lukt je heel aardig. Met je kansloze postings pas je perfect bij eelcoz in de groep.Ziegler schreef:Gesink ook sterk. Staat er nog heel goed voor in het klassement. Die jongen rijdt een sterke ronde.
Zoals je ziet probeer ik een beetje aansluiting te vinden in de groep . . . . .
+1, denk dat Contador net dat beetje mist voor zijn normale vorm, ook wel logisch. Vond het trouwens wel een schitterende rit, wat een gevechten!!daniel1975 schreef:Ik moet het nog zien..... Volgens mij geeft ie alles wat hij heeft en dat is niet genoeg. Jet klassement zonder boni's zou trouwens wel in zijn voordeel zijn.
Maar deze Vuelta heeft de spanning/aanvallen/koers die de Tour al jaren mist. Wie dit ook gaat winnen, het is echt een op de man af bevochten overwinning.
Ten Dam super gereden! Helaas een hele slechte tijdrit, dus zal nooit kopman worden. Superknecht! En de beste NL ronderenner van 2012
En Ten Dam mag voor mij stadsprins van Maastricht worden
YFood !!!
Contador staat slechts op een paar seconden: morgen en overmorgen vooral zal meer klaarheid scheppen, zelfs vandaag was de eindklim maar een goede 10 kms lang. En, Contadors aanvallen dragen
steeds iets verder.
Maar deze rodriguez op achterstand fietsen zal niet simpel zijn..
Maar deze rodriguez op achterstand fietsen zal niet simpel zijn..
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar om eerlijk te zijn verwacht ik vandaag niet veel. Niet selectief genoeg in de laatste km's als ik het profiel zo zie. Morgen echter......
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik hoop dat je ongelijk hebt daniel 1975. Gister heb ik helaas niet kunnen zien en kan vandaag eindelijk weer eens Vuelta kijken. Morgen ook gelukkig 
Ik hoop dat Gesink vanmiddag goede benen heeft en in zijn eigen tempo omhoog fietst. Zou mooi zijn als hij bij de grote mannen kan eindigen en plaats 5 kan terugpakken. Als Valverde dan vandaag of morgen nog een slechte dag heeft (of zaterdag) kan hij wellicht nog 4e worden. Top 5 zou imo een hele mooie uitslag zijn. En nee, hij heeft dan nooit echt meegedaan om de eindstrijd, maar mag zichzelf dan wel "best of the rest" noemen. En daar is voor een renner niets mis mee imo, dan heb je het gewoon goed gedaan!
Ik hoop dat Gesink vanmiddag goede benen heeft en in zijn eigen tempo omhoog fietst. Zou mooi zijn als hij bij de grote mannen kan eindigen en plaats 5 kan terugpakken. Als Valverde dan vandaag of morgen nog een slechte dag heeft (of zaterdag) kan hij wellicht nog 4e worden. Top 5 zou imo een hele mooie uitslag zijn. En nee, hij heeft dan nooit echt meegedaan om de eindstrijd, maar mag zichzelf dan wel "best of the rest" noemen. En daar is voor een renner niets mis mee imo, dan heb je het gewoon goed gedaan!
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
Lijkt me toch best een serieuze slotklim, deze Lagos de Covadonga...daniel1975 schreef:Maar om eerlijk te zijn verwacht ik vandaag niet veel. Niet selectief genoeg in de laatste km's als ik het profiel zo zie. Morgen echter......
Problemen met het tv-signaal.... Wat een geklungel weer zeg.