Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Jonge fiets vereniging, Weert, regio noord limburg

Weertx
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 okt 2011 22:46

Weertx 27 jul 2012 12:12

sjezer schreef:Als Weertenaar even reageren. Ik ben lid van de mtb club Weert. Wij rijden ook met de racefiets, maar we zijn ontstaan door de passie voor het mtb'en. Onze gem. leeftijd is zeker geen 65. Nadruk ligt wel op toeren (weliswaar ook op stevig tempo). Als jullie echt als competitierijders verder willen gaan, is Valkenswaard de bekendste club, samen met Midden Limburg. De overige verenigingen in Weert zijn allen nog meer toer gerelateerd en hebben de nadruk op samen uit, samen thuis (fluitje als het te hard gaat).
Jullie hadden we inderdaad nog niet gevonden! Ziet er inderdaad een stuk jonger uit dan al de andere verenigingen die we hadden gevonden.
Ik zag op de site dat een keer een ritje mee rijden geen probleem is, dus dat doen we waarschijnlijk wel een keer!
Bedankt!

sjezer
Forum-lid
Berichten: 1149
Lid geworden op: 03 aug 2005 08:14

sjezer 27 jul 2012 20:44

graag gedaan.

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 27 jul 2012 20:50

sjezer, mooie tenues bij jullie vereniging, ik zie ze regelmatig tijdens de mtb toertochten in de regio en we vroegen ons dan af welke vereniging in Weert dat was. :D
Ind. TWC de Kempen is een roemruchte vereniging in V'waard met talloze goede renners in het verleden die in de kempen en omstreken de prijzen wegkaapten.

sjezer
Forum-lid
Berichten: 1149
Lid geworden op: 03 aug 2005 08:14

sjezer 28 jul 2012 14:29

Dank je. Goed compliment, aangezien in betrokken was bij het design. Sinds vorige week rijden we in zwart - blauw - groen. Elke 3 jaar krijgen we een nieuw tenue en we proberen daar goed in af te wisselen.

stefan
Forum-lid
Berichten: 972
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 04 aug 2012 13:03

Ik woon zelf in de omgeving van Weert en ruim 11 jaar lid bij TWC de Kempen. Toen ik mij aansloot bij de Kempen waren er niet of nauwelijks renners bij Midden Limburg. Tegenwoordig begint het wat aan te trekken heb ik het idee.
Alleen als jullie KNWU wedstrijden gaan rijden heeft het zin om je aan te melden bij de Kempen of midden Limburg. Als het bij toeren blijft kun je beter aansluiten bij een vereniging in de buurt van Weert.

Farelli: Buitenlust heeft tegenwoordig geen wedstrijd afdeling meer. Alle wedstrijd renners + trainer zijn overgestapt naar de Kempen. In de leeftijd 16 t/m 30 jaar rijdt vrijwel allemaal wedstrijden. Ik verwacht daarom niet dat Buitenlust nog veel jonge renners heeft.

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 04 aug 2012 13:22

stefan schreef: Buitenlust heeft tegenwoordig geen wedstrijd afdeling meer. Alle wedstrijd renners + trainer zijn overgestapt naar de Kempen. In de leeftijd 16 t/m 30 jaar rijdt vrijwel allemaal wedstrijden. Ik verwacht daarom niet dat Buitenlust nog veel jonge renners heeft.
Dat wist ik niet. Sinds dit jaar? Zonde zeg.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

stefan
Forum-lid
Berichten: 972
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 06 aug 2012 19:54

Vanaf 2011 is vrijwel de gehele wedstrijdsport overgegaan naar de Kempen. Het zou wel nog kunnen dat er nog jeugdrenners bij Buitenlust rijden ( -14 jaar) maar dat weet ik niet zeker.

Plaats reactie