Het veldrijden 2011/2012
Ik zet m'n geld op Albert. Normaliter zou ik dit op Nys doen maar die viel zondag behoorlijk snel terug, hopelijk valt de schade mee (misschien was het van te voren wel bedacht en gepland!)
Pauwels probeert tactisch slim te zijn door een ander als favoriet te bestempelen (hij moet dit natuurlijk zeggen van de Clerc): mwahhhh, ik vind dat ehhhh Stybar de favoriet is, mwahhhh, ik nie, ik heb gene plan, mwahh........... ik zal m'n best doen, mwahhh, we zullen ziennn.
En Vanthorhout, de eeuwige wielplakker, die gaat zeker niet winnen, en al helemaal niet alleen!
Stybar kan voor een verrassing zorgen, is de laatste weken goed op dreef en heeft Lefrevre als baas, dus.... hij zal wel moeten!
Pauwels probeert tactisch slim te zijn door een ander als favoriet te bestempelen (hij moet dit natuurlijk zeggen van de Clerc): mwahhhh, ik vind dat ehhhh Stybar de favoriet is, mwahhhh, ik nie, ik heb gene plan, mwahh........... ik zal m'n best doen, mwahhh, we zullen ziennn.
En Vanthorhout, de eeuwige wielplakker, die gaat zeker niet winnen, en al helemaal niet alleen!
Stybar kan voor een verrassing zorgen, is de laatste weken goed op dreef en heeft Lefrevre als baas, dus.... hij zal wel moeten!
Niets is wat het lijkt..
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Ik weet niet of hij dan wel op zn roze fiets rijd?
Schijnt een traditie te zijn dat de wereldkampioen op een roze fiets rijd. En dat is hij dan iig voor een dag niet meer
Schijnt een traditie te zijn dat de wereldkampioen op een roze fiets rijd. En dat is hij dan iig voor een dag niet meer
Die roze fiets is juist gaaf, mogen ze hier zo neerzetten (wel maatje groter dan).

Wat een baas!
Over het waarom een roze fiets:

Wat een baas!
Over het waarom een roze fiets:
Bron: nieuwsblad.beDe kleur van zijn nieuwe fiets zal alleszins opvallen in het veld. Specialized liet de crossfietsen immers in het roze spuiten. Die kleur werd gekozen door de grote baas van Specialized zelf omdat de eerste crossfiets ooit van de fietsleverancier ook in het roze was. Alleen de Tsjechische wereldkampioen zal met de roze fiets koersen, de wegrenners mogen met een zwarte fiets aan de bak
Ik denk overigens niet dat Stybar zondag gaat winnen, maar ik zou het eigenlijk wel mooi vinden als 'ie de Belgen tóch weet te verschalken. Het is mooi dat er geen uitgesproken favoriet is, maar als ik het dan op volgorde moet zetten:
1. Nys
2. Albert
3. Pauwels
4. Stybar
1. Nys
2. Albert
3. Pauwels
4. Stybar
Even een theorietje:
Ivm de startgelden volgend jaar is het belangrijk iets in handen te hebben. Deze winter waren de startgelden van Nys(winnaar van enkele klassementen), Albert (nationaal kampioen) en Stybar (wereldkampioen) gelijk. Dit was overigens tot ongenoegen van Stybar, want in het verleden was het gebruikelijk dat de wereldkampioen het hoogste startgeld kreeg.
Voor volgende winter zijn er reeds 2 die een prijs kunnen voorleggen: Nys (Belgisch kampioen) en Pauwels (winnaar wereldbeker).
Het is zondag vooral belangrijk voor Albert en Stybar, want anders betekent het inleveren volgend jaar. En dat ligt gevoelig.
Ivm de startgelden volgend jaar is het belangrijk iets in handen te hebben. Deze winter waren de startgelden van Nys(winnaar van enkele klassementen), Albert (nationaal kampioen) en Stybar (wereldkampioen) gelijk. Dit was overigens tot ongenoegen van Stybar, want in het verleden was het gebruikelijk dat de wereldkampioen het hoogste startgeld kreeg.
Voor volgende winter zijn er reeds 2 die een prijs kunnen voorleggen: Nys (Belgisch kampioen) en Pauwels (winnaar wereldbeker).
Het is zondag vooral belangrijk voor Albert en Stybar, want anders betekent het inleveren volgend jaar. En dat ligt gevoelig.
Mijn woorden van gisteren waren nog niet koud, en vandaag stond dit al in de krant:
Let op, dit zijn Nys zijn eigen woorden:
Of ik zondag win of verlies, voor mij verandert er weinig. Ik heb een contract tot het einde van mijn loopbaan en mijn prijs bij de organisatoren ligt vast.
Ik zet mijn geld op Albert en/of Stybar, in die volgorde.
Let op, dit zijn Nys zijn eigen woorden:
Of ik zondag win of verlies, voor mij verandert er weinig. Ik heb een contract tot het einde van mijn loopbaan en mijn prijs bij de organisatoren ligt vast.
Ik zet mijn geld op Albert en/of Stybar, in die volgorde.
mag hij ook bij mij komen afzetten. ik laat wel herspuitenpizzi schreef:Die roze fiets is juist gaaf, mogen ze hier zo neerzetten (wel maatje groter dan).
Wat een baas!
Over het waarom een roze fiets:Bron: nieuwsblad.beDe kleur van zijn nieuwe fiets zal alleszins opvallen in het veld. Specialized liet de crossfietsen immers in het roze spuiten. Die kleur werd gekozen door de grote baas van Specialized zelf omdat de eerste crossfiets ooit van de fietsleverancier ook in het roze was. Alleen de Tsjechische wereldkampioen zal met de roze fiets koersen, de wegrenners mogen met een zwarte fiets aan de bak
Omloop Het Nieuwsblad en Kuurne-Brussel-Kuurne 2012?
-> Wielerg@k, het wielerdieet met een korreltje zout.
-> Wielerg@k, het wielerdieet met een korreltje zout.
Gisteren op de cauberg naar de cross geweest. Wat een mooi en zwaar parcours, hoop dat ze in de toekomst deel uit mogen maken van een of ander klassement. Er was heel weinig publiek en doordat toch bijna de hele top aanwezig was, had je prachtig zicht op de renners. Nys stond tijdens de opwarming wat lucht uit zijn banden te laten , precies waar ik stond. Vroeg hem wat hij van het parcours vond, hij straalde er gewoon bij toen hij zei dat hij het een heel mooi parcours vond. Machtig om te zien, hoe die man gedreven is in zijn vak.
Gisteren nog een uurtje genoten voor de buis .
De laatste sluitings koers van het veldrijden werd toch nog een mooie strijd.
Conclusie,
Het was een mooi seizoen met attractieve wedstrijden en diverse winnaars die allen zo hun momenten hadden.
Pauwels bleek over het gehele seizoen genomen toch de meest constante.
Vlaanderen heerst bij de mannen,
Een mooie uitdaging voor de andere nationaliteiten daar eens wat aan te veranderen.
Kom maar op met de aanstormende jeugd.
De laatste sluitings koers van het veldrijden werd toch nog een mooie strijd.
Conclusie,
Het was een mooi seizoen met attractieve wedstrijden en diverse winnaars die allen zo hun momenten hadden.
Pauwels bleek over het gehele seizoen genomen toch de meest constante.
Vlaanderen heerst bij de mannen,
Een mooie uitdaging voor de andere nationaliteiten daar eens wat aan te veranderen.
Kom maar op met de aanstormende jeugd.
Zij is ook tegen