Begin juli nemen we met een grote groep fietsers 30-tal deel aan de vaujany.
Vragen: 1) is er een maximum aantal deelnemers voorzien en indien niet is er inschrijving ter plaatse nog mogelijk?
2) dient iedereen in bezit te zijn van een medisch attest van geschiktheid van de dokter? Is er controle op?
3) voor de Marmotte en 3-Ballons volstond een paar jaar geleden nog een kopie van een lidkaart VWB of Wielerbond Vlaanderen, wordt dit nu nog aanvaard?
4) hoeveel deelnemers zijn er jaarlijks?
(5) mogen er volgwagens op het parcours?
la vaujany
-
ijzerenbriek
- Forum-lid
1. Wordt ook op hetzelfde departement gereden als de marmotte en het is het departement die het maximum op 7000 gezet heeft, zou niet weten waarom het nu anders zou zijn maar antwoord 4 lost dit probleem min of meer op.
2. Ja maar als je dat op de dag zelf meeneemt plooien ze het niet eens open en gooien ze het achteloos in een grote kartonnen doos, recept van aspergesoep zou er evengoed invliegen. Maar.... het is gewoon een bezoek bij de huisdokter die het dan voor je invult, waarom zou je dat niet doen?
3. Hier kan ik niet op antwoorden.
4. Kan je chechen bij sport communication bij resultats: vorig jaar 708 geregistreerde aankomers. Minder dan 1000 vertrekkers dus zou ik zeggen.
5. Nee maar hier en daar zie ik er toch eentje, zou echter niet weten waarom want de bevoorradingen zijn ruim voldoende en dik in orde, dat vind ik althans.
2. Ja maar als je dat op de dag zelf meeneemt plooien ze het niet eens open en gooien ze het achteloos in een grote kartonnen doos, recept van aspergesoep zou er evengoed invliegen. Maar.... het is gewoon een bezoek bij de huisdokter die het dan voor je invult, waarom zou je dat niet doen?
3. Hier kan ik niet op antwoorden.
4. Kan je chechen bij sport communication bij resultats: vorig jaar 708 geregistreerde aankomers. Minder dan 1000 vertrekkers dus zou ik zeggen.
5. Nee maar hier en daar zie ik er toch eentje, zou echter niet weten waarom want de bevoorradingen zijn ruim voldoende en dik in orde, dat vind ik althans.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Mijn ervaring met Franse cyclo en medische verklaring is dat ze er wel degelijk naar kijken. Ze kijken dan vooral of het er logisch uit ziet. Ze lezen de tekst vluchtig en kijken even naar de stempel van de dokter. Ik denk dat een recpt van asperge soep met een stempel die is gemaakt door je dochter van 6 op de kleuterschool niet gaat werken.
Live fast; die young. mijn blog
-
ijzerenbriek
- Forum-lid
Zal dan waarschijnlijk afhangen weke cyclo en hoe druk. Bij mij hebben ze het zelfs geen enkele keer opengeplooid laat staan ernaar gekeken. Maar zoals ik zei, het is gewoon een bezoek bij de huisdokter dus waarom zou je het niet doen?
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Verder zit er een verschil in Huisartsen in België en NL. In België mag je eigen huisarts er een krabbel onder zetten, levert dus geen probleem op en kost weinig. In Nederland mag je eigen huisarts dat niet en moet het door een ander bureau worden gedaan. Hier zitten wel degelijk kosten aan verbonden. Voor de jonge rijders <30, met aanvullende jongerenverzekering wordt dat echter wel vergoed in NL.ijzerenbriek schreef:Zal dan waarschijnlijk afhangen weke cyclo en hoe druk. Bij mij hebben ze het zelfs geen enkele keer opengeplooid laat staan ernaar gekeken. Maar zoals ik zei, het is gewoon een bezoek bij de huisdokter dus waarom zou je het niet doen?
http://www.rfaw.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Twitter: @hnooteboom
Specialized Tarmac S-works
Twitter: @hnooteboom
Specialized Tarmac S-works