Korte broeken weer??
-
theodorocampagnolo
- Forum-lid
fietsernl schreef: Maar om 7 uur vanochtend, jawel korte broek!!!!!!!!!!!!!
Da's vragen om knieproblemen. Als je dan de held wilt uithangen trek toch een 3/4 broek aan.
-
Rush Silver
- Forum-lid
Als je een held wilt uitgangen moet je brandweerman worden. Tot april gewoon lekker in je lange broek blijven rijden!
http://mrnochain.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
eelcoz
Ik kwam zonet wel iemand tegen met korte mouwen (wel een lange broek) bij 6 graden. Vond het vrij frisjes, zeker gezien de pittige wind uit het noordwesten.
Armstukken zijn ideaal met dit weer, fris, maar toch vaak rond de 10 graden. Dan is een lang shirt te warm aan de rug, maar met alleen korte mouwen zijn je armen te koud.
idem voor been/kniestukken. Onder 0 doe ik kniestukken onder mijn broek, en je kunt voelen dat je knieën stukken warmer zijn dan wanneer je zonder fietst.
idem voor been/kniestukken. Onder 0 doe ik kniestukken onder mijn broek, en je kunt voelen dat je knieën stukken warmer zijn dan wanneer je zonder fietst.
Ik vind dit weee allesbehalve ideaal voor armstukken. Het was gisteren 6 graden en dat heb ik een thermoshirt met lange mouwen, een gewone koerstrui en een thermojack aan. Armstukken is iets voor tussen de 12C en 18 C
Live fast; die young. mijn blog
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
+1, ik moet er toch niet aandenken om nu met armstukken te gaan rijden.rob74 schreef:Ik vind dit weee allesbehalve ideaal voor armstukken. Het was gisteren 6 graden en dat heb ik een thermoshirt met lange mouwen, een gewone koerstrui en een thermojack aan. Armstukken is iets voor tussen de 12C en 18 C
Armstukken blijven hier ook nog even in de kast liggen. Ik draag gewoon een winterjack en een thermo.
Ik heb vandaag overigens meerdere lieden gezien zonder overschoenen, daar moet ik toch echt niet aan denken met dit weer....
Ik heb vandaag overigens meerdere lieden gezien zonder overschoenen, daar moet ik toch echt niet aan denken met dit weer....
Nou, dat kan ik niet geweest zijn...ik was lekker warm ingepakt en lekker op mijn pekelfietsje. Er is weer gestrooid. Korte broeken en armstukken blijven nog lekker in de kast liggen tot het weer warmer is. Ik kan niet wachten...
Fietsen? Ja, maar hard!