Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Verschil zitbuishoek

diogenes
Forum-lid

diogenes 18 dec 2011 09:00

Waar je vooral ook op moet letten is hoeveel ruimte je nog hebt op de rails om je zadel te verzetten. Mijn zadel staat bv. helemaal naar achteren geschoven. Dat is problematisch als de zitbuishoek verandert.
Velgenfluisteraar

Florezido

skimons
Forum-lid

skimons 18 dec 2011 21:51

diogenes schreef:Waar je vooral ook op moet letten is hoeveel ruimte je nog hebt op de rails om je zadel te verzetten. Mijn zadel staat bv. helemaal naar achteren geschoven. Dat is problematisch als de zitbuishoek verandert.
zeker moet je daar op letten. maar je kunt dmv andere setback al heel wat opvangen.
@TS: heb je nou al een ander frame besteld? zal me trouwens ook niks verbazen als je met iets heel anders thuiskomt, onder het motto, het was zo'n mooie aanbieding / kleur / model, kon ik niet laten staan ;)

NuitKor
Forum-lid

NuitKor 20 dec 2011 17:55

Bedankt voor alle adviezen!
skimons schreef:
diogenes schreef:Waar je vooral ook op moet letten is hoeveel ruimte je nog hebt op de rails om je zadel te verzetten. Mijn zadel staat bv. helemaal naar achteren geschoven. Dat is problematisch als de zitbuishoek verandert.
zeker moet je daar op letten. maar je kunt dmv andere setback al heel wat opvangen.
@TS: heb je nou al een ander frame besteld? zal me trouwens ook niks verbazen als je met iets heel anders thuiskomt, onder het motto, het was zo'n mooie aanbieding / kleur / model, kon ik niet laten staan ;)
Heb nog niets besteld maar zomaar met iets anders thuiskomen zie je mij niet doen. Bij het uitzoeken van een goede fiets vind ik de aanbieding/kleur van ondergeschikt belang. Belangrijker vind ik dat de fiets goed bij mijn lichaam past.

ronner
Forum-lid

ronner 23 dec 2011 10:55

.

Plaats reactie