Weergave smal/breed
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier is het gewoon weer normaal.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Er staat nu ook weer een "Jeroen vd Boom/wedden dat" banner met een flinke uitloop naar rechts. Kan me voorstellen dat deze de problemen nu in stand houdt. Deze banner, zowel inhoud als formaat, lijkt me fiets-forum-ongeschikt!
-
douwetrapper
- Forum-lid
Bij mij ook (weer) hetzelfde probleem. Jammer hoor. Site en forum zijn gelijk een stuk minder aantrekkelijk om te lezen.
Volgens mij doet die banner wat hij moet doen: hij staat op een absolute plek op 530 pixels van de paginarand. De banner van de beachchallenge op de homepage staat er heel anders (positition: relative). Tot zover mijn kennis over CSS styling...
Mensen, ik vrees dat jullie nog een poosje door de zure appel heen moeten (al zijn we ondertussen al bij het klokhuis beland, zo lang duurt het).
We kennen de problemen (al heb ik van deze geen last), maar kunnen op dit moment niet anders doen dan het doorgeven aan de partij die onze website beheerd. Zij gaan het oplossen, maar niet in de komende twee weken.
Ik snap de frustratie, die hebben wij ook, maar over de tijdsduur kan ik gewoon niks zinnigs zeggen
We kennen de problemen (al heb ik van deze geen last), maar kunnen op dit moment niet anders doen dan het doorgeven aan de partij die onze website beheerd. Zij gaan het oplossen, maar niet in de komende twee weken.
Ik snap de frustratie, die hebben wij ook, maar over de tijdsduur kan ik gewoon niks zinnigs zeggen
Dank voor de reactie.freerider schreef:Mensen, ik vrees dat jullie nog een poosje door de zure appel heen moeten (al zijn we ondertussen al bij het klokhuis beland, zo lang duurt het).
-
douwetrapper
- Forum-lid
Bedankt voor de reactie. Dat jullie aandacht schenken aan de klacht maakt het ongemak minder frustrerend.
Groet, Joop
Groet, Joop