Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Opvallende figuren die je vaak tegenkomt op training

Gebruikersavatar
Tibor
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 11 jul 2011 19:41

Gebruikersavatar Tibor 17 sep 2011 12:52

Kom deze figuren altijd tegen!

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... mDLUMNliCw" onclick="window.open(this.href);return false;

beaker
Forum-lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 18 jan 2010 22:55

beaker 17 sep 2011 13:33

Einde van het jaar kom ik altijd een pipo met een witte baard en een mijter tegen. :D :D

StefanJ
Forum-lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 aug 2011 10:13

StefanJ 17 sep 2011 22:26

timo2.0 schreef:
StefanJ schreef:Zoals eerder gezegd, beetje gevaarlijk topic dit, genoeg aparte figuren op straat, maar om die nu zo te kijk te zetten. Laat iedereen gewoon rustig zijn eigen ding doen.
Opvallend is niet bij voorbaat negatief (zie mijn verwijzing naar de "PDM'er")
Het woord gevaarlijk in mijn post is geen teken dat er hele negatieve dingen staan. Daarvoor hebben we natuurlijk ook moderators hier :) Ik kan het mij wel voorstellen dat soms dingen negatief kunnen overkomen. En dat was (nog) niet bedoeld als reactie op een post van wie dan ook.

Gebruikersavatar
thestudent
Forum-lid HC
Berichten: 5351
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn

Gebruikersavatar thestudent 17 sep 2011 23:09

Ik kom mezelf wel eens tegen op de training....
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4328
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 18 sep 2011 09:29

Ik kwam altijd iemand tegen, hij zat of bij de rotonde in Bergen, of bij het spoor in Obdam. Altijd vrolijk hij zei altijd iedereen gedag, maar helaas hij is niet meer

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5562
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 18 sep 2011 09:51

Deze man is zeker opvallend te noemen in positieve zin, diep respect, ik kom deze man nog weleens tegen bij mijn fietstochten in Belgie.
Met één been, net onder zijn knie, fiets hij de meest uiteenlopende tochten en dan echt gewoon de langste afstand, bovendien laat hij menig fietser met twee benen gewoon achter zich! :shock:
Ook met LBL ben ik hem meerdere malen tegen gekomen.
Laatste keer dat ik hem zag is 14 dagen geleden tijdens Jemeppe Chimay Jemeppe 180 km.

Afbeelding
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 18 sep 2011 10:06

ik denk dat ik teveel met mezelf bezig ben LOL

Mooi die man met 1 been, een kennis van me heeft aan 1 kant van zijn lichaam de helft van zijn kracht, hij loopt ook raar en je ziet ook aan die kant dat het allemaal wat anders is. Hij rijdt wedstrijden en deed ook mee aan de paralympics. Dus ik ging met hem fietsen, maarrre met dat half functionele been van hem rijdt hij best hard hoor :)
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

marten
Forum-lid
Berichten: 473
Lid geworden op: 02 feb 2006 11:04

marten 19 sep 2011 14:59

havana schreef:Je kent het wel; van die opvallende figuren die je op training vaak tegenkomt. Ik zal aftrappen, dit heerschap kom ik vrijwel altijd tegen in Groningen!

Volldige Rabo-outfit, bandana onder de helm, walrussnor, bierbuik, Giant tijdritfiets :D
Die man is echt een cult-held in Groningen! Ben hem nog nooit meer dan 2km buiten de stad tegen gekomen...

vw
Forum-lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 06 okt 2010 11:06

vw 20 sep 2011 14:55

Tussen Harlingen en Franeker vaak een vriendelijke wandelende dame tegengekomen in een zilverkleurig gewaad (met cape) met een dopje van aluminiumfolie op haar hoofd. We groeten elkaar altijd vrolijk.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 20 sep 2011 16:08

marten schreef:
havana schreef:Je kent het wel; van die opvallende figuren die je op training vaak tegenkomt. Ik zal aftrappen, dit heerschap kom ik vrijwel altijd tegen in Groningen!

Volldige Rabo-outfit, bandana onder de helm, walrussnor, bierbuik, Giant tijdritfiets :D
Die man is echt een cult-held in Groningen! Ben hem nog nooit meer dan 2km buiten de stad tegen gekomen...
Volgens mij rijdt ie alleen maar door de stad inderdaad, ik zie hem ook alleen in de stad.

-eric-
Forum-lid
Berichten: 523
Lid geworden op: 10 sep 2009 00:47
Locatie: Kop van Drenthe

-eric- 21 sep 2011 00:02

Iig in het noord-drentse nog nooit gezien....
Groet,
Eric

-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-

hero
Forum-lid
Berichten: 267
Lid geworden op: 14 jun 2007 15:17

hero 23 sep 2011 21:17

In 2008 tijdens de Marmotte kwam ik een man tegen die de tocht deed met 1 been en 1 arm. In 2010 kwam ik hem weer in ons hotel tegen in Vaujany en een paar dagen later uiteraard tijdens de Marmotte zelf. Diep respect.

Overigens kom ik tijdens mijn Ronde Hoep-tochtjes heel vaak een wat oudere man tegen die constant met zijn hoofd zwaait en slechts gekleed in een hardloopbroekje op zijn stalen frame door de polder fietst (ook als ik vind dat het al tijd is voor armstukken...).

Plaats reactie