Alles over vakanties op én met de fiets

HLC,wie doet er mee?

gevers
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mei 2011 09:22
Contact

gevers 05 sep 2011 08:47

is en blijft een zenuwachtige tocht, ze wagen het leven voor een bos bloemen, wat een valpartijen! denk niet dat de combinatie toertocht wedstrijd een goeie combi is, iedereen voorin en massaal in de remmen, vragen om sturen in elkaar toch! maarja ik vind hem wel leuk om te rijden.

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8528
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 06 sep 2011 22:14

klopt helemaal,ben zelf net niet onderuit gegaan wel lek gereden afdaling wylerberg 12 min op een wiel gewacht hadden geen campa meer,met shimano verder gereden kwam ik na de finish pas achter.
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Gebruikersavatar
r.hilferink
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 13 apr 2004 14:54

Gebruikersavatar r.hilferink 07 sep 2011 09:19

Wylerberg..... is dat niet bij Berg en Dal? Niet gek dat je dan 12 minuten moet wachten op een nieuw wiel....
Nog een leuke uitslag gereden ondanks de lekke band?
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross

Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;

jantjuh
Forum-lid
Berichten: 151
Lid geworden op: 13 mei 2011 14:34

jantjuh 07 sep 2011 11:09

Klopt, ik denk dat hij de Elterberg bedoelt ;)
Ik heb me wat laten afzakken voor de wedstrijd open ging, had geen zin om volle bak te rijden met de regen en de afdaling op steentjes nog te komen. Uiteindelijk een leuk groepje gevonden en 86e geworden. Vriendin reed ook goed, plek 7-8 bij de vrouwen, maar haar ketting vloog eraf en bleef klem zitten achter haar crank. Kon niet ter plekke gerepareerd worden, dus moest helaas afstappen.

Ik denk dat ik volgend jaar alleen mee doe als het droog blijft, iets te veel valpartijen gezien :(
Giant TCR Advanced 1 LTD / Empella Bonfire / no-name TT

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8528
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 07 sep 2011 21:51

klopt elterberg,als ik door had kunnen gaan was ik geeindigd rond plek nr 220 het was men 1ste cyclo en rij pas het 2de jaar op een racefiets...maar het ging wel lekker terug kijkend op zondag.
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8528
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 07 sep 2011 21:52

jantjuh schreef:Klopt, ik denk dat hij de Elterberg bedoelt ;)
Ik heb me wat laten afzakken voor de wedstrijd open ging, had geen zin om volle bak te rijden met de regen en de afdaling op steentjes nog te komen. Uiteindelijk een leuk groepje gevonden en 86e geworden. Vriendin reed ook goed, plek 7-8 bij de vrouwen, maar haar ketting vloog eraf en bleef klem zitten achter haar crank. Kon niet ter plekke gerepareerd worden, dus moest helaas afstappen.

Ik denk dat ik volgend jaar alleen mee doe als het droog blijft, iets te veel valpartijen gezien :(
Dan heb je in een groepje van een fiets vriend van me gezeten is 83ste geworden rijdt met een witte cannondale geel orm shirt en rode helm en zonder handschoenen.
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8528
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 07 sep 2011 21:54

r.hilferink schreef:Wylerberg..... is dat niet bij Berg en Dal? Niet gek dat je dan 12 minuten moet wachten op een nieuw wiel....
Nog een leuke uitslag gereden ondanks de lekke band?
Klopt de Elterberg,rij regelmatig op de Wylerbaan maar wachten duurde wel lang helaas volgend jaar beter,schrale troost men vrouw heeft de hele fiets schoongemaakt thuis.
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

rookie77
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 20 apr 2006 23:09

rookie77 05 okt 2011 23:15

Goh Nijkie... "zonder handschoenen" ... Wat ben ik dan toch een held? :-) LOL....

Zenuwachtige tocht. bij de beklimming van de Elterberg was er een valpartij en was ik de kopgroep kwijt :-(.
Road: Cannondale Supersix EVO HM Sram Red (2012)
MTB: Cannondale F29

Plaats reactie