Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

de groeten!

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 19 jul 2011 22:13

@ Tati Ben de gij nauw ene Brabander .
ikke wel en groeten dat heb ik van tuus uut meegekrigge...
cornelli racing cycles Uden

wielrenner2
Forum-lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 31 mar 2010 12:35
Locatie: Den haag

wielrenner2 24 jul 2011 18:47

Ik groet alleen maar als ik niks te doen heb en te lui ben om hard te gaan trainen:p
Verder groet ik wel gewoon terug:)
Merida Race lite 904

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 24 jul 2011 19:11

ik groet ook vaak (mooie) vrouwen die niet op de fiets zitten... verder groet ik doorgaans bijna niemand

Focus
Forum-lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 21 aug 2011 21:48
Locatie: Krimpenerwaard
Contact

Focus 23 aug 2011 22:55

Als ik diep in het stuur hang dan vind ik het teveel gedoe om één hand vrij te spelen. Met meewind zit ik echter rechter en steek ik makkelijker een paar vingers op. Als ik rechter zit zie ik ook meer wat er voor mij gebeurt en niet alleen onder mij ;-).

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 25 aug 2011 23:33

Ik groet vrijwel altijd. Gisteren kwam ' n racer me tegenmoet die echt royaal z'n arm omhoog stak. Dat is echt lang geleden. Gaf me wel een goed gevoel.
Voor het groeten van vrouwen ben ik wat verlegen uitgevallen. En heb het dan ook vaak best druk met net doen of ik niks zie. :lol:
Laatst gewijzigd door farelli op 27 aug 2011 01:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

tati
Forum-lid
Berichten: 484
Lid geworden op: 10 jan 2009 19:52

tati 27 aug 2011 00:30

neos schreef:@ Tati Ben de gij nauw ene Brabander .
ikke wel en groeten dat heb ik van tuus uut meegekrigge...
Tuurlijk ben ik ene Brabander, mar ik vind die onzin met dat groeten op de motor ook al overdreven.
A bad day on the bike is better than a good day at work.

tomrey
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 12 okt 2009 22:12

tomrey 02 sep 2011 19:52

farelli schreef:Ik groet vrijwel altijd. Gisteren kwam ' n racer me tegenmoet die echt royaal z'n arm omhoog stak. Dat is echt lang geleden. Gaf me wel een goed gevoel.
Voor het groeten van vrouwen ben ik wat verlegen uitgevallen. En heb het dan ook vaak best druk met net doen of ik niks zie. :lol:
Ik ben niet zo dat ik mijn hele arm ga uitsteken om te groeten, ikzelf groet ook altijd andere fietsers, meestal groeten ze dan terug. Wel vaker vrouwen/meiden dan mannen... :roll:
I am Specialized, inovate or die!

Gebruikersavatar
Superstick
Forum-lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2011 08:10

Gebruikersavatar Superstick 05 sep 2011 16:55

Ik ben pas net een maand of anderhalf bezig, maar in het begin groette ik alle tegemoet komende fietsers. Mensen op 'gewone' fietsen knikten vrijwel altijd terug. Maar wielrenners? Die keken me aan alsof ik gek ben, slechts een heel enkele knikte vriendelijk terug. Op de motor is het allemaal toch wat vriendelijker dan op de racefiets. Althans, zo ervaar ik het.

NoChain
Forum-lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 04 sep 2011 20:18

NoChain 05 sep 2011 17:31

Mijn ervaring is dat er in de lente en zomer een pak minder gegroet word, denk dat het vooral te maken heeft met het feit dat je dan zoveel wielertoeristen tegenkomt. Iedereen groeten is dan een fulltime bezigheid.
Als we straks November zijn en je komt maar om de 5km nog iemand tegen dan word er bijna altijd gegroet, in de winter sla ik ook al rapper aan de babbel met iemand onderweg. Mss is bij slecht weer het samenhorigheidsgevoel groter, 2 eenzaten die elkaar tegenkomen bij 10 graden en een gure wind, dat schept een band :).

Gebruikersavatar
pentinga
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 aug 2011 13:08
Locatie: Hoogezand

Gebruikersavatar pentinga 05 sep 2011 18:56

Ik (vrouw) word toch wel heel vaak gegroet door mannen, hoor. Ik groet dan ook terug, maar ik ben zelf niet zo fanatiek met groeten. Vooral in de zomer is het zo druk dat je bezig blijft.

minisu
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 aug 2011 12:14
Locatie: Uitgeest

minisu 06 sep 2011 13:54

Mij was het ook opgevallen dat in Noord Holland niet of nauwelijks gegroet word op de racefietst. Terwijl in Limburg bijvoorbeeld toch wel de meerderheid groet of je de heuvel op praat als het niet zo lekker gaat :-). Ook vind ik zelf dat automobilisten in Limburg meer rekening houden met wielrenners dan in Noord Holland. Of andere fietsers... ondanks dat ik geen asociale fietser ben en andere fietsers met gepaste snelheid inhaal, krijg je toch wel eens een vervelende opmerking naar je hoofd (in Noord Holland).

Gebruikersavatar
distortion
Forum-lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13 aug 2010 16:07

Gebruikersavatar distortion 07 sep 2011 00:06

Mij valt het ook op dat vrouwen weinig groeten. Soms werkt "rise of the eye browe" weer wel maar dat komt door die masculine kaaklijn van mij. ;P Verder heb ik soms het idee dat ik meer affectie heb met autobestuurders die het leuk vinden dat je ze bijhoudt dan met mede racers die straal voorbij rijden.
Simpelweg omdat het zo is!

Plaats reactie