Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

EOS?

hm2694
Forum-lid

hm2694 17 aug 2011 18:32

farelli schreef:
Joyceke12 schreef:Er is achteraf gezien een misverstand ontstaan. Er werd gezegt dat ik de EOS mocht hebben afgesteld als dat zwartje waar ik een ritje op had gemaakt. De medeverkoper (wat oudere man) had de compact aangekruist en was op de fiets waar ik het ritje op had gemaakt hetzelfde frame inderdaad. Echter was dat een eigen bouw. Dus de onderdelen die nu op mijn fiets zitten. Nu is alles duidelijk voor mij.
Voor mij niet. Ik snap er niks van. Kun je nog een poging doen het mij uit te leggen? ;)
+1

Ik snap ook niet veel van het verhaal en niet van het misverstand vertel?
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

Joyceke12
Forum-lid

Joyceke12 18 aug 2011 08:29

De fiets waar ik een proefritje op had gemaakt, bleek geen compact te zijn maar een zelfbouw, met het frame van de compact. De medeverkoper (oude man), had om het duidelijk te maken aangekruist in het ridley boekje. Dat was dus de compact. Afgesproken was: ik krijg de EOS frame met de onderdelen van de fiets die op dat moment achter me stond (dat zwartje, zelfbouw). Thuis wilde ik gaan vergelijken (na wat onderzoek over de verschillende klassen van shimano). Tijdens het vergelijken kwam ik er dus achter dat er andere onderdelen op zitten dan officieel op de EOS. Vandaar ben ik terug gegaan. Nu is het verhaal me duidelijk.

Is het nu wat duidelijker? Ik ben overigens erg tevreden met mijn fiets voor dat geld alsnog!

tinoh
Forum-lid

Gebruikersavatar tinoh 18 aug 2011 09:51

Joyceke12 schreef: Ik ben overigens erg tevreden met mijn fiets voor dat geld alsnog!
En dat is het belangrijkste van het verhaal. Heel veel fietsplezier!
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019

Plaats reactie