Ik wil graag en BMC IMPEC kopen,waar kan ik zo,n fiets kopen.
Adje http://cycle-addiction.co.za/bicycle-reviews/impec/" onclick="window.open(this.href);return false;
BMC IMPEC kopen
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
google eensc !
What makes the boat go faster?
Ik zou Piet de Wit in Wormer even vragen.
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Impec's zijn nog amper (nooit) uitgeleverd. Ook in Amerika is er letterlijk nog geen een verkocht, enkel het team rijd erop. De eerste series bleken te stijf waardoor ze braken. BMC heeft vervolgens de carbon lay-up opnieuw bepaald. De nieuwe series zouden vanaf 2012 leverbaar moeten zijn.
-
sharkman113
- Forum-lid HC
te stijf kan nooit een oorzaak voor breuk zijn maar net als met de foil zal de eerste serie niet echt een doorslaand succes zijjn geweest. Reden te meer om e.e.a. terug te sturen naar de tekentafel alvorens de eerste aan een betalende klant uit te leveren.
Vraag me eigenlijk wel af wat de BMC rijders ervan vinden? Tijdens de tour reed het gros volgens mij al niet op de Impec.
Evans wisselde zelfs zijn (gele) Impec bij de laatste tourettappe weer om voor de teammachine.
Evans wisselde zelfs zijn (gele) Impec bij de laatste tourettappe weer om voor de teammachine.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Bron?lancev7 schreef:Impec's zijn nog amper (nooit) uitgeleverd. Ook in Amerika is er letterlijk nog geen een verkocht, enkel het team rijd erop. De eerste series bleken te stijf waardoor ze braken. BMC heeft vervolgens de carbon lay-up opnieuw bepaald. De nieuwe series zouden vanaf 2012 leverbaar moeten zijn.