EOS?
-
hildefuego
- Forum-lid
http://www.bemibikes.nl/racefietsen/rid ... -15765.htm" onclick="window.open(this.href);return false; hier kon je nog wel een S bestellen.
Als je voor de EOS hetzelfde hebt betaald als je voor de compact zou betalen, heb je niet echt een aardige fietsenmaker.
De EOS is namelijk 250 euro goedkoper.
Als je voor de EOS hetzelfde hebt betaald als je voor de compact zou betalen, heb je niet echt een aardige fietsenmaker.
De EOS is namelijk 250 euro goedkoper.
-
hildefuego
- Forum-lid
Volgensmij zijn de kettingbladen shimano.
Misschien kunt u een foto plaatsen dan is het wat duidelijker.
Misschien kunt u een foto plaatsen dan is het wat duidelijker.
Dat er Sora op je remmen staat lijkt mij ook vreemd als ik de specs van de EOS zo doorlees.
Volgens deze prijslijst is de EOS EUR 300,- goedkoper dan de Compact, wat me ook logisch lijkt gezien afmontage en lagere gewicht van de Compact.
http://www.race-fiets.com/prijslijst-ridley
Het kan wel heel goed zijn dat je op de EOS beter en lekkerder zit, dus zou met je fietsenmaker in conclaaf gaan over hoe hij dit denkt op te lossen.
Volgens deze prijslijst is de EOS EUR 300,- goedkoper dan de Compact, wat me ook logisch lijkt gezien afmontage en lagere gewicht van de Compact.
http://www.race-fiets.com/prijslijst-ridley
Het kan wel heel goed zijn dat je op de EOS beter en lekkerder zit, dus zou met je fietsenmaker in conclaaf gaan over hoe hij dit denkt op te lossen.
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
-
hildefuego
- Forum-lid
lol?
waarom dat dan?
waarom dat dan?
Kan me voorstellen dat het niet echt prettig is om vol trots je bevindingen te vermelden op een forum om vervolgens erachter te komen dat de aankoop in eerste instantie uitloopt op iets dat je van te voren niet had verwacht.
Het zou zonde zijn dit topic te sluiten omdat jij je wellicht een beetje schaamt voor het voorval. Wat wij echter niet weten is wat je daadwerkelijk betaald hebt, wat de exacte af montage van de fiets is e.d. Misschien heeft de verkoper een 2011 compact aangeboden en heb je nu een 2012 model, dan kan ik me voorstellen dat de prijzen al redelijk gelijk uitkomen.
Echter zou het zonde zijn dit topic te sluiten, sterker nog je moet je bevindingen gewoon verder posten zodat andere hier van kunnen leren.
Het zou zonde zijn dit topic te sluiten omdat jij je wellicht een beetje schaamt voor het voorval. Wat wij echter niet weten is wat je daadwerkelijk betaald hebt, wat de exacte af montage van de fiets is e.d. Misschien heeft de verkoper een 2011 compact aangeboden en heb je nu een 2012 model, dan kan ik me voorstellen dat de prijzen al redelijk gelijk uitkomen.
Echter zou het zonde zijn dit topic te sluiten, sterker nog je moet je bevindingen gewoon verder posten zodat andere hier van kunnen leren.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Er is achteraf gezien een misverstand ontstaan. Er werd gezegt dat ik de EOS mocht hebben afgesteld als dat zwartje waar ik een ritje op had gemaakt. De medeverkoper (wat oudere man) had de compact aangekruist en was op de fiets waar ik het ritje op had gemaakt hetzelfde frame inderdaad. Echter was dat een eigen bouw. Dus de onderdelen die nu op mijn fiets zitten. Nu is alles duidelijk voor mij.
Voor de prijs ben ik dan ook zeker niet afgezet en heb voor een beginner een mooie en goede fiets.
Voor de prijs ben ik dan ook zeker niet afgezet en heb voor een beginner een mooie en goede fiets.
Voor mij niet. Ik snap er niks van. Kun je nog een poging doen het mij uit te leggen?Joyceke12 schreef:Er is achteraf gezien een misverstand ontstaan. Er werd gezegt dat ik de EOS mocht hebben afgesteld als dat zwartje waar ik een ritje op had gemaakt. De medeverkoper (wat oudere man) had de compact aangekruist en was op de fiets waar ik het ritje op had gemaakt hetzelfde frame inderdaad. Echter was dat een eigen bouw. Dus de onderdelen die nu op mijn fiets zitten. Nu is alles duidelijk voor mij.