Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2201
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 13 jul 2011 16:01

Toch wel, vanmorgen woon werk in druilerige regen. Dadelijk werk woon, het is hier nu ongeveer droog, hopelijk blijft het zo.
Ach, ik zeg ook maar wat

Gebruikersavatar
peterj
Forum-lid
Berichten: 1480
Lid geworden op: 06 apr 2006 01:19
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar peterj 13 jul 2011 16:09

Vandaag hier in Caromb (vlak bij de Mont Ventoux) ook zware regenbuien maar gisteren wel gefietst.
3x de Mont Ventoux beklommen vanuit Bedoin, Malaucene en Sault met 35 graden in de dalen en 17 graden en harde wind op de top van de Mont Ventoux.
In de afdaling naar Malaucene ook nog lek gereden dus de schrik zat wel wat in de beentjes.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 13 jul 2011 16:15

Proficiat! Knap hoor, met deze temperaturen toch zulke topprestaties leveren! Hier, in Maubec, zijn vanmorgen ook een paar zware onweersbuien (met wat vrij grove hagel) overgetrokken. Maar nu schijnt de zon al weer en is 't opnieuw behoorlijk warm. Het wachten is nu op de Mistral :mrgreen: !
60 x Ventoux

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 13 jul 2011 17:08

Vandaag weer eens een vrije dag. Toch maar even op de fiets gesprongen. Doetinchem-Ruurlo-Lochem-Almen-Zutphen-Hummelo-Doetinchem 71km.

Gebruikersavatar
tinoh
Forum-lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 mei 2011 10:48

Gebruikersavatar tinoh 13 jul 2011 22:25

Vanavond toch maar op de fiets gestapt voor de wekelijkse interval training. Met 3 vrienden 50 kilometer gefietst inclusief hellendoornseberg, luttenberg en lemelerberg. 2 lekke banden onderweg en doorweekt weer thuis gekomen. Toch maar eens zoeken op het forum naar tips voor een goede regenjas....
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017

nieuweling
Forum-lid
Berichten: 557
Lid geworden op: 02 dec 2009 15:43

nieuweling 14 jul 2011 20:32

vandaag 4 uur in de gietende regen en de loeiharde wind gereden, ik kan het wel smaken op z'n tijd :)

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 14 jul 2011 20:40

nieuweling schreef:vandaag 4 uur in de gietende regen en de loeiharde wind gereden, ik kan het wel smaken op z'n tijd :)
Heb je een waterfiets dan? ;)

Voor morgen wordt droog weer voorspeld. Van 't weekend weer regen. :o
Maar van de gelegenheid gebruik maken dan en op pad voor een ritje.

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 14 jul 2011 21:53

Vandaag niet gefietst. eigenlijk met spijt. Daar waar anderen wellicht colletjes sparen heb ik de eigenaardige gewoonte om dit soort dagen aan mijn verzameling toe te voegen, helaas zat het er niet in vandaag, zelfs geen woon-werk. :|
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 15 jul 2011 17:47

Prachtig weer vandaag (beetje veel wind weer) dus een rit gepland vanaf Rijswijk naar Monster. Om vanaf daar door de duinen naar Katwijk/Noordwijk te rijden.
Wel linke soep af en toe op de fietspaden. Overal takjes en blaadjes en in de duinen veel zand op de paden. Afijn door de duinen lekker met de wind in de rug gereden. Was wel druk met dagjesfietsers en ook met wielrenners overigens.

Doorgereden naar Noordwijk en daar via randje Noordwijkerhout, Voorhout, Warmond en Oegstgeest via Leiden naar Leiderdorp. Vanaf Leiderdorp langs de Vliet naar Leidschendam en vanaf daar via het laatste gedeelte van een van mijn vaste rondjes via Leidschenveen, Nootdorp en Delft weer naar huis. Onderweg nog twee mannen van de club tegengekomen. Eentje kwam me tegemoet en de andere ben ik een stuk mee opgereden. Echter hij reed mij ietsje te hard dus die heb ik op een gegeven moment moeten laten gaan.

Thuisgekomen met 100 kilometers op de teller, hè lekker! Alleen die belachelijk witte handen onder die bruine armen, ha!

Route
Afbeelding

Gebruikersavatar
kauwvot
Forum-lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 19 okt 2009 23:48

Gebruikersavatar kauwvot 15 jul 2011 22:34

Na Thor's zegetour vandaag nog snel op de fiets gestapt. Kort rondje 3-landenpuntje...
Na 10 jaar tevens de eerste niet spiegel-(D)SLR gekocht.. een zeer matige maar waterdichte Fuij xp30... terugzoomt op blogformaat best ok!

Afbeelding
Moresnet via een sluiproute...

Afbeelding

Afbeelding
De Camerig zoals niemand 'm kent... via Sippenaeken dwars door 2 campings heen!

Afbeelding
Terug thuis!

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4517
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 16 jul 2011 00:24

Super goed fietsweer vanavond, ruim 3u, daarna met lasagne naar Tour 2011 kijken. Prima.

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 16 jul 2011 13:27

depoldertoerist schreef:Vandaag niet gefietst. eigenlijk met spijt. Daar waar anderen wellicht colletjes sparen heb ik de eigenaardige gewoonte om dit soort dagen aan mijn verzameling toe te voegen, helaas zat het er niet in vandaag, zelfs geen woon-werk. :|
Herkenbaar. Als ik mag kiezen heb ik graag een zonnetje maar stiekem vind ik het af en toe best lekker om in serieus slecht weer te fietsen. De voldoening is achteraf veel groter. Afgelopen week na het werk ook lekker even twee uurtjes in de regen gefietst.

Vrijdagavond in het zonnetje nog even één van mijn standaard rondjes om het Gooimeer heen.

Afbeelding

Inclusief konijnenslalom bij het Hulkensteinsebos. Vandaag plat op de bank voor de tour. Misschien na afloop nog even een nat rondje.

Plaats reactie