Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 18 jan 2006 13:25

Lekker bewijs.... Jij zit erop he, op de Nerd-opleiding....

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 18 jan 2006 14:17

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 18 Januari 2006


Lekker bewijs.... Jij zit erop he, op de Nerd-opleiding....

Nee, niet meer. Wel gezeten en op een gegeven moment zo'n papiertje gekregen dat mijn nerd gehalte van voldoende niveau was om de wijde wereld in te mogen trekken. Tegenwoordig zit ik op een nerdforum over fietsen. Can't spot the difference.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

damocles
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 10 apr 2004 19:03

damocles 18 jan 2006 21:03

Quoten: Origineel geplaatst door meneghina op 18 Januari 2006

Dat snap ik niet...


Eigenlijk mijn fout, ik had moeten vragen, wat is er sportief gebeurd op 13/10/96?
Hint staat te vinden op je eigen post!

meneghina
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 jan 2006 11:34

meneghina 19 jan 2006 21:59

bedoel je Lugano?
born 13-10-1965....like Museeuw

damocles
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 10 apr 2004 19:03

damocles 20 jan 2006 16:48

Quoten: Origineel geplaatst door meneghina op 19 Januari 2006

bedoel je Lugano?

yep!!!!!!!

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 20 jan 2006 17:11

Laat ik me dan ook eens even voorstellen,

Mijn naam is davy, 20 jaar oud en eigenlijk veeeel te laat begonnen met fietsen. Woonachtig in limbrg en 60 km van Valkenburg af waar regelmatig trainingstripjes naar toe gaan. Ik kocht drie jaar geleden via zon goedkope internet-site een mountainbike nadat ik een keertje mee was gaan biken met een vriend. Nadien met een paar andere vrienden die ook regelmatig aan mountainbiken deden een tweetal onderlinge wedstrijdjes gereden waarbij ik glorieus winnaar werd en meteen werd besmet met het virus :). Maar het noodlot sloeg toe en mijn mountainbike werd gepikt door iemand die eigenlijk van mijn spullen af hoort te blijven. De vriend van mijn nichtje, die destijds op hoog niveau aan wielrennen deed, werkte bij de LBS en had nog een mooi koopje voor mij staan: een Cannondale Raven 4000 Sl met volledig XTR. Maar nadat deze vorige zomer onverwachts kapot ging hielp die aardige vriend, tegenwoordig een trainingsmaatje me, aan een racefiets, afgelopen juni en vanaf toen ging de beer los.. meer en meer kilomters als gevolg en een steeds fanatiekere fietser. Aangesloten bij een club, je kent het verhaaltje wel en bij het clubkampioenschap in augustus, 2 maanden na mijn debuut op de racefiets werd ik daar 6e. Voor komend seizoen is er een amateur B licentie aangevraagd omdat ik rustig aan wil beginnen en we wel zien waar het schip strand. Ondertussen, met het slechte weer komt er weinig van fietsen terecht maar na aankoop van 2 gloednieuwe fietsen ben ik van plan dit seizoen de klok toch wel op 10000 km te gaan zetten, en aangezien ik veel wisselende diensten werk moet dat zeer zeker gaan lukken!
Science of Performance!

superb11
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:46

superb11 20 jan 2006 18:34

Na lang meelezen ook maar eens registreren en voorstellen. Ik ben Rini, man, 41 jaar, woonachtig in Voorburg, maar geboren en getogen Achterhoeker. Ik fiets vanaf ongeveer mijn 18e. Eerst jaren op een oude Gazelle, daarna op een Concorde Astore en sinds ruim een jaar op een Jan Janssen TdF. Ik fiets gemiddeld per jaar zo'n 4000-5000 km, waarvan de meeste in de buurt. Sinds een aantal jaren ook wat toertochten (AGR, JJC), minstens 1 maal per jaar Ardennen en af en toe fiets mee op vakantie. Favoriete rondjes in de buurt: rondje Westland en diverse routes in het Groene Hart (o.a. omgeving Nieuwkoopse Plassen, Krimpenerwaard, Reeuwijk). Andere sportieve bezigheden: volleybal en sinds mensenheugenis seizoenkaarthouder van een (inmiddels voormalige eredivisie) voetbalclub uit het oosten des lands...

thrasher
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2006 22:21

thrasher 26 jan 2006 23:36

Hallo allemaal, Mijn naam is Marijn (niet de enigste op dit forum zag ik), ben 31 jaar en woon sinds kort in Tilburg. Ik heb een aantal jaren niet meer gefietst i.v.m. blessures en zondig leven en heb pas mijn mtb weer afgestoft om zo nu dan weer eens een lekker rondje te racen.
Ik heb een paar weken geleden ook een racefiets gekocht (cube agree) en hoop hier ook flink wat kilometers mee te gaan maken. In ieder geval een goede manier om de omgeving te leren kennen. Mochten er mensen zijn die me de weg willen wijzen, reageer! 

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 27 jan 2006 00:16

Quote: Origineel geplaatst door meneghina op 17 Januari 2006
Hoi Roy, ik woon in Barneveld. We kunnen wel eens een keer een stukkie samen gaan fietsen. Meestal ga ik voor een duurtraining de zondagochtend weg en dan blijf ik één uur of 4 weg.Zondagochtend is zondagochtend en niet gaande weg de ochtend. Als het jou dit ook iets lijkt kunnen we iets afspreken...

Zo vroeg in het seizoen vind ik 4uur nog iets te lang.
Nu probeer ik 2uur te trainen per keer. Dit ga ik dan opbouwen richting de 4 a 5 uur.

sanderz
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jan 2006 21:42

sanderz 29 jan 2006 22:00

hej hallo zal me ook even voorstellen. ik ben 27 jaar en ik kom uit de buurt van rotterdam. ik heb al een paar jaar een raleigh cross hybride. ik gebruikte hem eerst haast nooit, af en toe voor naar me werk maar sinds vorig jaar wat fanatieker mede door me fietsmaat remon@ die hier ook op het forum zit. vorig jaar de janjansen gereden en beviel prima. dit jaar natuurlijk weer  en we proberen wat meer km's rijden.
foto van mij tijdens jjc

en m'n fiets

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 30 jan 2006 18:38

Welkom. Ik heb echter wel het idee dat het gezicht en de duim op de foto elkaar een beetje tegenspreken.
CC, agr 100; limo 100

sanderz
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jan 2006 21:42

sanderz 30 jan 2006 19:42

valt wel mee hoor, ik kijk altijd moeilijk

Plaats reactie