Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 26 mar 2005 13:44


Quoten: Origineel geplaatst door *PFW* op 25 Maart 2005

Wel leuk om te horen dat hier mensen bij mij uit de omgeving rondhangen. Barendrecht en HIA, dan is de kans toch groot dat ik jullie wel eens tegen zal komen als R'kerker.


Hoe ben je te herkennen? Ik heb een witte Gazelle met rood balhoofd en rood stuk op zitbuis. Verchroomde voorvork en achtervorken. Rijd meestal met rode Giro helm. Veel training langs Oude Maas Rhoon v.v. En jij ?
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

_pfw_
Forum-lid
Berichten: 1164
Lid geworden op: 01 aug 2004 16:18

_pfw_ 26 mar 2005 15:00

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 26 Maart 2005



Quoten: Origineel geplaatst door *PFW* op 25 Maart 2005

Wel leuk om te horen dat hier mensen bij mij uit de omgeving rondhangen. Barendrecht en HIA, dan is de kans toch groot dat ik jullie wel eens tegen zal komen als R'kerker.



Hoe ben je te herkennen? Ik heb een witte Gazelle met rood balhoofd en rood stuk op zitbuis. Verchroomde voorvork en achtervorken. Rijd meestal met rode Giro helm. Veel training langs Oude Maas Rhoon v.v. En jij ?

Zwarte fiets (Jan Janssen Paris Nice), meestal ook helemaal in het zwart gekleed. Fiets ook regelmatig langs de Oude maas, ga regelmatig ook door tot aan de maasvlakte.

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 26 mar 2005 19:43

@ PFW:
Zwarte fiets (Jan Janssen Paris Nice), meestal ook helemaal in het zwart gekleed. Fiets ook regelmatig langs de Oude maas, ga regelmatig ook door tot aan de maasvlakte.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Nou, zover ga ik dus niet. Tenminste nu nog niet. Vandaag 58 km en een beetje gereden. Ben langzaam aan het opbouwen van mijn fietsconditie. Maar als je mij voorbijstuift, brul dan ff "marconi"   C U !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 26 mar 2005 20:53

Vandaag op hoogtestage geweest, lemererberg en holterberg stonden op het programma. Gestart in Dalfsen en naar Holten gereden.
Bijna 90 kilometer op de teller met 29 gem. dik tevrede, zeker omdat ik het vrij gemakkelijk aankon, laatste keer van de rit zelfs als eerste boven
Conditie is dus prima in orde, rugpijn een stuk minder, nog een beetje souplesse en de AGR is binnen bereik.

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 26 mar 2005 21:12

Vandaag met mijn kameraad , 54 km gefietst , even onze openingsrit van de club vast eens gereden.

Conditie begint te komen , althans mijn hartslag gaat langzaam , in rust , na beneden. Van 84 naar 72 per minuut , was eerst nog belabberder zeker omdat ik aan het begin van het jaar 10 dagen ziek ben geweest en een 3 weken daarna nog eens 5 dagen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

cimecaron
Forum-lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 17 aug 2004 23:00

cimecaron 26 mar 2005 21:33

Vandaag had ik een bergrit op het programma.   Ben o.a.  de lemelerberg, de hellendoornse berg en de holterberg over geweest.   Totaal was 125 km.
Leuk detail was dat ik op de weg van Dalfsen naar de lemelerberg Ruud Lubbers tegenkwam op de fiets.  Hij heeft dacht ik een huis in Hoonhorst, dus dat zou kunnen kloppen.

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 26 mar 2005 22:12

Quote: Origineel geplaatst door CimeCaron op 26 Maart 2005
Vandaag had ik een bergrit op het programma.   Ben o.a. de lemelerberg, de hellendoornse berg en de holterberg over geweest.   Totaal was 125 km.Leuk detail was dat ik op de weg van Dalfsen naar de lemelerberg Ruud Lubbers tegenkwam op de fiets. Hij heeft dacht ik een huis in Hoonhorst, dus dat zou kunnen kloppen.

Dat was ik.... wij waren op de lemelerberg om 15:30 en 17:30 denk ik

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 26 mar 2005 22:41

Quoten: Origineel geplaatst door CimeCaron op 26 Maart 2005


Vandaag had ik een bergrit op het programma.   Ben o.a.  de lemelerberg, de hellendoornse berg en de holterberg over geweest.   Totaal was 125 km.
Leuk detail was dat ik op de weg van Dalfsen naar de lemelerberg Ruud Lubbers tegenkwam op de fiets.  Hij heeft dacht ik een huis in Hoonhorst, dus dat zou kunnen kloppen.

Woon je in Dalfsen (of omgeving)? Lubbrs heeft inderdaad een huis in Hoonhorst.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

cimecaron
Forum-lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 17 aug 2004 23:00

cimecaron 26 mar 2005 22:57


Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 26 Maart 2005

Dat was ik.... wij waren op de lemelerberg om 15:30 en 17:30 denk ik


Ik was om 14:00 en 16:30 op de lemelerberg.  Waarschijnlijk ben jij me wel ergens tegengekomen richting Holten.  Wielrenners genoeg die kant op.  Lubbers kwam ik al tegen voor 14:00 op een gewone fiets.
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 26 Maart 2005

Woon je in Dalfsen (of omgeving)? Lubbrs heeft inderdaad een huis in Hoonhorst.

          Ik woon in Rouveen.  Ligt wel aardig in de buurt van Dalfsen. 

veeteetje
Forum-lid
Berichten: 414
Lid geworden op: 16 mar 2005 14:35

veeteetje 27 mar 2005 21:55

Gisteren heb ik met de meiden van mijn clubje de Ronde van Gelderland verkend, een gedeelte ervan dan... de laatste 20 km niet... We hadden een stel mensen uit mijn vriendengroep mee om als windbreker te fungeren. Het was echt reuze leuk en gezellig. Check de link maar even als je het verslagje wilt lezen: http://www.otto-verkerk.nl/bcteam/DaviWB/Pagina54.html
Vandaag een hersteltraining gedaan, de benen voelden zwaar na gisteren. Maar na drie kwartier werden de spieren wat losser. Hopelijk morgen helemaal los want dan rijden we in Waddinxveen... leuk rondje! Op een industrieterrein, allemaal asfalt. Hopen dat het droog is. Duimen hoor!!

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 28 mar 2005 16:52

Net terug van Rundum Den TotenHuegel , 110 km in Duitsland met verschillende kleine , leuke klimmetjes. Bijna de hele rit in droog weer gereden , tot de laatste kilometer. Toen kwam het met bakken uit de hemel gevallen. Leuk ritje om op 2de Paasdag te rijden. Wel wat weggetjes waar het oppassen was met modder. Met 7 man gereden , geen lekke banden en er een leuk tochtje van gemaakt. We waren voor ons tenue ook in bekend land aaan het fietsen , Hormann. Vele mederijders reden in lange broeken , ik lekker niet en het was goed te doen in een korte broek.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 28 mar 2005 19:40

Vandaag maar een thuisritje in de polder gedaan, met dreigende wolken links en rechts lekker uitgefietst van het weekend, 50 km slechts, fietsmaat heeft nog geen 100 km op de teller staan dus nog maar ff rustig aan gedaan. 30.8 gem was wel lekker om ff te doen.


Plaats reactie