Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 24 mar 2005 11:28

Ik vind 60 km in je uppie anders al een mooie prestatie hoor voor iemand met jouw leeftijd (met respect!). Ook omdat het nog zo vroeg is in het seizoen met weinig km's in de benen.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ja, het viel mijzelf ook al op dat het zo lekker gaat. Ondanks de tegenwind en stevig doortrappen had ik geen last van moeheid. Wel voelen mijn benen nu wat stram aan. Maar als er jonge vrouwen zijn die een senior willen duwen dan weet ik het niet hoor, wat zullen die benen plots MOE zijn !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 24 mar 2005 11:32

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 23 Maart 2005


Quoten: Origineel geplaatst door fitseflitser op 23 Maart 2005

Marconi, er gingen 2 "jonge" meiden mee om te duwen, weet je nog. Wat zullen die zonen van jou jaloers zijn.......


Zo "jong"vond Remi jou toch ook weer niet!


Nou, dat vind ik niet aardig tegen jonge dames! Als je zo begint dan wordt het nooit wat met de vrouwen! Mijn zoons? Die gaan misschien ook mee. Nog niets zeker maar het zijn "Mol"renners , de Mol in Dordrecht dus. Goeie voorrijders. Ik hoop dat ze ook van de partij zijn.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 24 mar 2005 11:49

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 24 Maart 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 23 Maart 2005


Quoten: Origineel geplaatst door fitseflitser op 23 Maart 2005

Marconi, er gingen 2 "jonge" meiden mee om te duwen, weet je nog. Wat zullen die zonen van jou jaloers zijn.......


Zo "jong"vond Remi jou toch ook weer niet!



Nou, dat vind ik niet aardig tegen jonge dames! Als je zo begint dan wordt het nooit wat met de vrouwen! Mijn zoons? Die gaan misschien ook mee. Nog niets zeker maar het zijn "Mol"renners , de Mol in Dordrecht dus. Goeie voorrijders. Ik hoop dat ze ook van de partij zijn.

Ach, ik weet wie het zegt......  
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 24 mar 2005 12:16




Ach, ik weet wie het zegt......  

Beetje stangen moet kunnen! Toch?
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 24 mar 2005 12:18

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 24 Maart 2005





Ach, ik weet wie het zegt......  

Beetje stangen moet kunnen! Toch?

Daarom ook 3 vette knipogen!
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 24 mar 2005 14:21

Gisteren intervaltraining langs "het kanaal" gedaan, 10 x 6 min. Toen ik thuis kwam mocht ik direct andere sportkleren aandoen omdat we met de fietsclub gingen Wu-Shu'en. Een soort Kung Fu.
Verdomme dat was zwaar zeg, eerst een uur lang krachtoefeningen van alle spiergroepen die ik al jaren niet meer getraind heb, maar zelfs de beenspieroefeningen vielen mij enorm zwaar. Daarna een uur lang allerlei aanvals/verdedigingstechnieken gedaan.
Dit was dan Wu-Shu level 1 ofzo, de instructeur is level 5, hij zei dat je vanaf level 3 zo'n 300x moet kunnen opdrukken.... slik...

Maar het was wel heel gaaf! Ondanks dat mijn hele lichaam nu pijn doet...

fast4ward
Forum-lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 24 sep 2004 16:10
Locatie: Gendt

fast4ward 24 mar 2005 14:34

Gisteren ook weer voor het eerst een stukkie gefietst op de racer, klein trainingsrondje. Ca 40 km met een rpm van ong. 100 en dan toch binnen 1u20min weer thuis. Dat viel erg mee, ervaring met overstap van MTB naar race is dat je veel schakeld maar kon toch mooi 1 verzet aan houden. Thuis gekomen ook maar even het wintervachtje verwijderd, was weer een hele klus!
Heb al veel trek in 29 mei, kom dan net uit de vogezen dus dan moeten de beentjes wel goed zijn!!!
M@zzel

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 24 mar 2005 17:18

Vandaag lichte duur van 2,5 uur met clubgenoot. En we hebben wat meegemaakt:
Begon al lekker toen ik net vertrok. Nog geen 500 meter later, ''kadeng!!!!'', ja hoor glas scherf in de buitenband, kon ik meteen weer omkeren en nieuw wiel steken.
Toen naar mijn trainingsmaatje gereden en wij vertrekken voor tochtje van 60km. 10 min. later, ja hoor hij lek. Dus bandje wisselen.....Nog weer 10 min. later, ja hoor, ik lek......Toen waren de binnenbanjes op, dus langs fietsenmaker om enkele nieuwe te kopen....
Eindelijk weer goed op weg, rijden we door het mooie twentse binnenland, steekt er opeens een Jack Russel (ja zo een klein hondje) de straat over, mist op een haar na mijn trainingsmaatje, die vervolgens de berm in rijdt. Je raad het al, ja hoor, lek........
Wij band weer vervangen en weer verder. Rijden we richting Delden kijken we naar de overkant van de straat (fietspad aan andere kant). Zien we daar opeens 2 meisjes, die naast elkaar fietsen, in elkaar haken/vliegen. Beiden vallen behoorlijk hard op de grond, waarnaar de een huilend op de grond blijft liggen.Dus wij er naar toe:ene meisje licht gewond, andere kneusingen aan het been......
Gelukkig waren er genoeg omstanders, dus konden wij verder.Eenmaal in mijn thuishaven Hengelo aangekomen, zo rond 15:00 uur, rijden we langs een school, steekt er opeens een kind de straat over. Ik kon hem nog net ontwijken, maar raakte hem nog wel met mijn elleboog. Dus dat kind valt hard op de grond.Kind aan het huilen, moeders helemaal in paniek. Maar ze verontschuldigde zich en zze zij de ze niet zag dat hij zomaar overstak. 'Tja....'' zei ik, ''kan gebeuren''.
Toen ik eenmaal thuis was, was ik toch wel enigzins blij om weer thuis te zijn. Wat een rit.....
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 24 mar 2005 17:21

Hoeveel kan je mee maken in een ritje!!! Wat een verhaal man!!!
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 24 mar 2005 19:45

Nou, dan heb ik gelukkig een saaie rit gemaakt. 55 km langs de Oude Maas naar Rhoon en terug naar HIA via Heerjansdam met een omweggetje. Geen honden voor mijn wielen, geen glas op de weg, geen gevallen vrouwen , gelukkig ook geen lekke banden. Nu wel zere benen. Morgen RUST.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 24 mar 2005 20:33

Nou, dan heb ik gelukkig een saaie rit gemaakt. 55 km langs de Oude Maas naar Rhoon en terug
Ik zag een interessante vacature, locatie: Rhoon. Waar ligt dat in vredesnaam?
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 24 mar 2005 20:35

haha, ken je Spikecity? (Spijkenisse)Het ligt aan de overkant van het water niet zover daar van daan.

Plaats reactie