Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

harrieh
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 apr 2004 11:19

harrieh 12 jul 2004 11:16

Ik kan wel iets regelen vanuit Lelystad, is dat een optie ???Maar als polderbewoner geeft ik er altijd de voorkeur aan op zo snel mogelijk de polder te verlaten.
<i>It\'s not all about speed.....</i>

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 12 jul 2004 13:24

 
Wind is alleen leuk onder een hoek van 10 graden omlaag. Laat mij maar beschut omhoog rijden.
Heb nog nooit in Limburg gefietst... (?1?1?1?1?1?1?1)... Ook niet in een echte polder trouwens.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 12 jul 2004 14:26

Quoten: Origineel geplaatst door Paling op 10 Juli 2004


 
Misschien is het juist wel een idee om die meeting-met-tochtje ergens in de polder te houden. De meeste Nederlandse fietsers zitten wel eens in Limburgse heuvels, maar die Limburgers komen meestal hun provincie niet uit en weten niet hoe het is om met de wind op kop door de polder te rossen.
* The Mailman lacht trouwens om die paar Limburgse pukkels: ik ga wel naar de Highlands :)


Ook een idee ja. Overigens kom ik zelf uit Overijssel dus winderige plattelandswegen ben ik ook wel mee bekend. :)
Maar ik ben het wel met "The Mailman" eens, de meeste Limburge heuveltjes ben je met een paar ferme trappen al op. Dat kunnen overigens wel vrij pijnlijke trappen zijn. Ik zelf houd ook meer van de echte bergen (Alpen/Dolomieten/Pyreneen etc), maarja het blijft op zich wel mooi hier hoor. Vooral 's avonds, met van die lange schaduwen in het heuvelland, muisstille wegen en een lekkere frisse avondgeur.

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 14 jul 2004 01:40

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 12 Juli 2004


 
Ook een idee ja. Overigens kom ik zelf uit Overijssel dus winderige plattelandswegen ben ik ook wel mee bekend. :)
Maar ik ben het wel met "The Mailman" eens, de meeste Limburge heuveltjes ben je met een paar ferme trappen al op. Dat kunnen overigens wel vrij pijnlijke trappen zijn. Ik zelf houd ook meer van de echte bergen (Alpen/Dolomieten/Pyreneen etc), maarja het blijft op zich wel mooi hier hoor. Vooral 's avonds, met van die lange schaduwen in het heuvelland, muisstille wegen en een lekkere frisse avondgeur.


 
Oh, ik vind Limburg schitterend om te fietsen hoor. t Ging mij er alleen om dat veel geboren Limburgers nooit buiten hun eigen provincie fietsen. En de echt hoge bergen trekken mij niet: daar wordt je moe van...
Om weer ff ontopic te gaan: vanavond voor het laatst solo getraind in Nederland. Heerlijk nog een keer door de polder met een lekker fietsweertje. Zondag nog een keertje met de club mee (als het weer nu eens meewerkt :( ) en dan: op naar Schotland!
Ik zal de komende tijd dus wel ff wat minder op het forum zitten :)
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 14 jul 2004 19:52

Van het weekend nog twee heerlijke tochtjes gemaakt. 1tje met 3 collega's (mannen) en ik kon verbazingwekkend goed meekomen, was zelfs niet de zwakste en moest de hele groep op sleeptouw nemen om een stel uitslovers in te halen (dus dat maakt mij ook een uitslover). Helaas was de weg te kort en waren ze gestopt.
Zondag met mijn vader gefietst. Hele stuk op kop gefietst en lekker het Kopje (van Bloemendaal) op geraced. Heerlijk. Het lijkt wel of ik sterker ben dit jaar dan anders en dat voelt erg goed :)
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

koersklak
Forum-lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 15 jul 2004 01:03

koersklak 15 jul 2004 01:07

Quoten: Origineel geplaatst door Paling op 17 Juni 2004


 
Zoals op veel forums bestaat: een topic voor zomaar wat gebabbel. Niet nuttig of belangrijk, wel gezellig!
In dit topic kun je vertellen of je nog gefietst hebt vandaag. Ging het oerend hard, had je vijf lekke banden, was het heerlijk weer of zijn ze de weg aan het opbreken op je vaste trainingsrondje? Deel het hier met je forumgenoten.
 


Ik eis de standrechterlijke executie van minstens één weervoorspeller.  Wanneer ze beloven dat er geen regen zal vallen dan neem ik ook geen regenkledij mee.  En wat bleek deze namiddag: wel regen en dus 35 km kou lijden en doorweekte voeten!
 
postamble();
http://koersklak.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 15 jul 2004 01:42

80 km gebold vandaag...
Gazelle Torrente 2002

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 16 jul 2004 01:03

Quoten: Origineel geplaatst door koersklak op 14 Juli 2004


Ik eis de standrechterlijke executie van minstens één weervoorspeller.  Wanneer ze beloven dat er geen regen zal vallen dan neem ik ook geen regenkledij mee.  En wat bleek deze namiddag: wel regen en dus 35 km kou lijden en doorweekte voeten!
 <SCRIPT language=javascript>postamble();


Zal ik jou eens iets geheel nieuws vertellen, iets wat nog bijna niemand weet? Weersvoorspellingen kloppen niet altijd!
Overigens geldt hiervoor ook de Wet van Murphy: als je regenkleding meeneemt blijft het droog maar als je het thuislaat gaat het regenen.
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 16 jul 2004 01:27

vandaag was er ook beter weer voorspeld, maar daar heb ik niet veel van gemerkt. Veel wind, wel droog. Dik 85 km gebold, gemiddelde 29+. Wind overwegen in het nadeel
Gazelle Torrente 2002

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 16 jul 2004 14:07

Net terug: 55km, 29 gemiddeld, wind meetsal in het nadeel, nooit uitgesproken in het voordeel.
Gazelle Torrente 2002

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 16 jul 2004 22:24

Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 16 Juli 2004

Net terug: 55km, 29 gemiddeld, wind meetsal in het nadeel, nooit uitgesproken in het voordeel.

Ook weg geweest vanmiddag. 22.3 gemiddeld, maar was dan ook op de atb in het bos. Getverderrie wat een smeerboel. Heb van ellende mijn fiets net maar onder de douche gezet. Best handig trouwens als alternatief voor de tuinslang (als je alleen een balkon hebt). Vooral met een massagestraal (natuurlijk niet op de lagers richten)
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 17 jul 2004 02:13

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 16 Juli 2004


 ...  Heb van ellende mijn fiets net maar onder de douche gezet...

WOEHAHAHAHAHA LOL!
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

Plaats reactie