Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Livestrong

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 15 jun 2005 21:30

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 15 Juni 2005

Zonet de fietsenhandelaar Plum in Gent (Nederkouter) gebeld, die deze "10/2"-kledij besteld had. Er zouden daar enkele exemplaren zijn binnengekomen (zei dat er ook speciale handschoentjes bij zaten?!); er ligt alvast een setje op mij te wachten.

Daar die lance's shoes onder en dan op die MXM kruipen, gaat volgens mij helemaal passen. Nu nog 'n zwarte helm?
Gazelle Torrente 2002

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 15 jun 2005 21:47

Quote: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 15 Juni 2005
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 15 Juni 2005Zonet de fietsenhandelaar Plum in Gent (Nederkouter) gebeld, die deze "10/2"-kledij besteld had. Er zouden daar enkele exemplaren zijn binnengekomen (zei dat er ook speciale handschoentjes bij zaten?!); er ligt alvast een setje op mij te wachten.
Daar die lance's shoes onder en dan op die MXM kruipen, gaat volgens mij helemaal passen. Nu nog 'n zwarte helm?


Giro Atmos Lone Star niet goedgekeurd??



Idd wel dure kledij: dik 100€ voor 't broekje, 70€ voor het shirt en dan nog handschoentjes. Ben weer eens geradbraakt door mijn Lance-manie.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

giantocronce
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 aug 2004 02:25

giantocronce 15 jun 2005 22:34

de handschoenen zijn 20 euro (iig bij Hopmans) zien er wel stoer uit. helemaal wart met een geel nike logo, niet echt 10/2 maar past er mooi bij.
ze hebben ook sokken in zwart met geel logo, ook errug mooi (heb ik er ook maar bijgekocht voor die 10 euro)
en dit alles samen met mijn zwart/gele TCR........bling bling
...dit wordt de nieuwe...<a target="_blank" href= "http://img.photobucket.com/albums/v222/ ... kie</a><br>
<br>

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 15 jun 2005 23:57

Quote: Origineel geplaatst door GiantOcrnce op 15 Juni 2005
de handschoenen zijn 20 euro (iig bij Hopmans) zien er wel stoer uit. helemaal wart met een geel nike logo, niet echt 10/2 maar past er mooi bij.ze hebben ook sokken in zwart met geel logo, ook errug mooi (heb ik er ook maar bijgekocht voor die 10 euro)en dit alles samen met mijn zwart/gele TCR........bling bling



Bedoel je geel-zwarte Nike-sokken die al langer bestaan??

Vandaag hebben ze hier een hoop Discovery-sokken binnengesmeten!
Best wel mooi... zwart met wat blauwe strepen in. Aan de buitenkant staat "Discovery Channel pro cycling team", de binnenkant een wit Nike logo.

Al er 1 kledijartikel is waar ik op kick zijn het sokken... rare gewoonte van mij.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 16 jun 2005 00:09

Al er 1 kledijartikel is waar ik op kick zijn het sokken... rare gewoonte van mij.

Ach, zolang het maar schone sokken betreft..... Anders ga ik het wel heel pervers vinden.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 16 jun 2005 00:50

Quoten: Origineel geplaatst door fitseflitser op 15 Juni 2005

Ach, zolang het maar schone sokken betreft..... Anders ga ik het wel heel pervers vinden.

En zolang er geen bepaalde geurtjes moeten aan vastzitten
Gazelle Torrente 2002

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 17 jun 2005 14:47

Ik vind dat er in ons wereldje erg veel aan mode gedaan wordt maar de prijzen die nike altijd telt voor welke kleding dan ook zijn belachelijk hoog.
Terwijl ze vaak in lage loon landen worden geproduceerd.
Ik doe hier zeker niet aan mee !!!
Broek: 10 euri.
Trui:10 euri
Handschoenen 3 euri.
Dit zijn voorbeelden van kledingprijzen in Duitsland.
Na 1 jaar gooi je het weg en nieuwe voor bijna de zelfde prijs.
Het is toch al allemaal duur genoeg.
cornelli racing cycles Uden

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 jun 2005 14:51

Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 17 Juni 2005
Ik vind dat er in ons wereldje erg veel aan mode gedaan wordt maar de prijzen die nike altijd telt voor welke kleding dan ook zijn belachelijk hoog.
Terwijl ze vaak in lage loon landen worden geproduceerd.
Ik doe hier zeker niet aan mee !!!
Broek: 10 euri.
Trui:10 euri
Handschoenen 3 euri.
Dit zijn voorbeelden van kledingprijzen in Duitsland.
Na 1 jaar gooi je het weg en nieuwe voor bijna de zelfde prijs.
Het is toch al allemaal duur genoeg.





Is idd heel duur. Gelukkig krijg ik mijn teamkledij gratis (en t is dit jaar kwaliteit: Rogelli, een aangename verrassing!), maar af en toe wil ik er toch ietsje bij.

Nike is idd niet goedkoop, maar er bestaat erger: kledijprijzen van Assos al gezien bv? Koersbroeken van 160 à 170 euro en zo!!
(wel kwaliteit hoor, zou er nog moeten aan mankeren...)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 17 jun 2005 15:08

De nike prijzen zijn niet zo hoog hoor.12,50 tot 25 euro voor handschoentjes (roeckl is duurder)@ casran zelf fiets ik ook met alles van Nike, het enige minpunt zijn "de sokken". Dit zijn echte wegwerpsokken, na 1 à 2x zit je er al met je teen door (en ik niet alleen hoor). Weggegooit geld dus ! Voor sokken ben je het best met X-Socks of Bridgedale. Ik heb x-socks gehad die na 3 jaar pas versleten waren, voor 15 euro dus echt wel waar voor uw geld !
TS
casran : rogelli betekent dat de rudyco bikers?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 jun 2005 15:44

Quote: Origineel geplaatst door TS-Biker op 17 Juni 2005
De nike prijzen zijn niet zo hoog hoor.
12,50 tot 25 euro voor handschoentjes (roeckl is duurder)
@ casran zelf fiets ik ook met alles van Nike, het enige minpunt zijn "de sokken". Dit zijn echte wegwerpsokken, na 1 à 2x zit je er al met je teen door (en ik niet alleen hoor). Weggegooit geld dus ! Voor sokken ben je het best met X-Socks of Bridgedale. Ik heb x-socks gehad die na 3 jaar pas versleten waren, voor 15 euro dus echt wel waar voor uw geld !TScasran : rogelli betekent dat de rudyco bikers?



Ik heb steeds Nike handschoentjes. De sokken vind ik idd ook minder. Heb nu net een hoop van hun nieuwe "Discovery"-sokken binnengekregen en ze zien er precies een pak beter uit... afwachten.
X-Socks zijn idd prima. Ook van mijn Northwave sokken ben ik uiterst tevreden. Van Sportful en BioRacer was ik niet echt onder de indruk.
Maar weet je wat ik écht de beste vind? Sokken van DeFeet!! Een vriend van me bracht een set Air-e-ators mee uit Texas, zoals die hieronder, draag ze heel vaak en nog steeds super. Probleem: waar is dat te krijgen in België???




PS: nee, nder ns Parike.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 18 jun 2005 16:02

Ik heb nooit sokken aan behalve dan in de winter.
Het zit lekker luchtig zonder.
Tijdens mijn altletiek periode ook hetzelfde.
In de winter inleg zooltjes en overschoenen dus geen koude voeten.
cornelli racing cycles Uden

silentbughunter
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 jan 2005 21:50

silentbughunter 18 jun 2005 20:04

Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 18 Juni 2005

Ik heb nooit sokken aan behalve dan in de winter.Het zit lekker luchtig zonder.Tijdens mijn altletiek periode ook hetzelfde.In de winter inleg zooltjes en overschoenen dus geen koude voeten.

Ik heb zelfs in de zomer soms nog last van koude voeten

Plaats reactie