Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Ridley

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 16 feb 2005 21:59

Hoe kom je eigenlijk aan de naam blehh?! Het klinkt als gatver, blehh.

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 16 feb 2005 23:40

Inderdaad! Damocles, dutch flandrien en stefann, jullie hebben volledig gelijk. Maar laten we die relletjes nu maar stoppen want anders gaat dit nog fout aflopen. Het is niet de bedoeling om ruzie te maken, maar om ons wat te ontspannen! 
Excuse me while I kiss the sky

blehh
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 okt 2004 18:42

blehh 16 feb 2005 23:46

ja inderdaad de neem blehh staat voor, bah niet zo lekker..speciaal voor dit topic gekozen..maare waarom geen gefundeerde antwoorden, waarom uberhaupt een topic voor ridley, vertel wat een ridley zo bijzonder maakt en waarom er in een pro ridley topic geen minder goede dingen over ridley gezegt mogen worden ? wat ik al zei, dit is een open forum, anders moeten jullie een leuke ridley sauna avond organiseren, kunnen jullie lekker saampies naakt elkaar je ridleys mooi praten..hehe enne idd, hier ligt te veel sneeuw om buiten te fietsen, en de hometrainer maakt oohzo vervelend :)

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 17 feb 2005 00:15

Quoten: Origineel geplaatst door blehh op 16 Februari 2005

ja inderdaad de neem blehh staat voor, bah niet zo lekker..speciaal voor dit topic gekozen..maare waarom geen gefundeerde antwoorden, waarom uberhaupt een topic voor ridley, vertel wat een ridley zo bijzonder maakt en waarom er in een pro ridley topic geen minder goede dingen over ridley gezegt mogen worden ? wat ik al zei, dit is een open forum, anders moeten jullie een leuke ridley sauna avond organiseren, kunnen jullie lekker saampies naakt elkaar je ridleys mooi praten..hehe enne idd, hier ligt te veel sneeuw om buiten te fietsen, en de hometrainer maakt oohzo vervelend :)

Omdat het topic nly for ridley fans noemt. FANS, dus geen mensen die ridley niet aanstaat. En van die sauna, dat is nog geen slecht idee, maar dan niet in een sauna maar in de vorm van een rit. Het moet een prachtig zicht zijn om al die Ridley's samen te zien.
Excuse me while I kiss the sky

blehh
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 okt 2004 18:42

blehh 17 feb 2005 00:26

zie je, zelfs niet ridley lovers kunnen toch een bijdrage leveren die positief is, in dit geval de sauna..nu misschien nog wat meer technische commentaren over de ridleys zou mooi zijn..kheb nm niks dan slechts gelezen, hoewel ik op het eerste blik 2 jaar geleden het damocles ontwerp niet zoo lelijk vond, dat is al een pluspunt, nou jullie..

blehh
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 okt 2004 18:42

blehh 17 feb 2005 00:44

sorry, wat ik mij nog afvroeg, krijgt men in belgie subsidie op een ridley ofzo

damocles
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 10 apr 2004 19:03

damocles 17 feb 2005 02:34

Niet op reageren mannen!!!!!!!! Ik denk er ook het mijne van!!!
 
 
 

gerardridley2
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 29 jan 2005 18:50

gerardridley2 17 feb 2005 09:04

Quoten: Origineel geplaatst door blehh op 16 Februari 2005

sorry, wat ik mij nog afvroeg, krijgt men in belgie subsidie op een ridley ofzo

Wat is dit voor lul?
Ridley rides up!

blehh
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 okt 2004 18:42

blehh 17 feb 2005 10:10

jullie begonnen zelf hehe..maar nog steeds geen gefundeerde argumenten voor ridley..

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 17 feb 2005 10:33

Hallo Ridley-liefhebbers, Ik heb zelf geen Ridley maar vind het wel eens leuk om hier wat te lezen. En blehh is daarbij natuurlijk niet over het hoofd te zien. Negeren die hap zou ik zeggen. Bij mijn vorige vereniging liep er ook iemand rond die er genoegen in schepte om alles en iedereen af te zeiken (onder een schuilnaam, maar als administrator ben je er zo achter wie dat is). En hij genoot het meest als mensen toehapten. Negatieve aandacht is ook aandacht..............
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

blehh
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 okt 2004 18:42

blehh 17 feb 2005 10:41

kheb niks te verbergen flitser, en ik denk ook niet dat de admin er achter kan koomen wie ik ben, kheb nm niet alleen verstand van fietsen..Ik wil hier helemaal niet alles afkraken, ik heb ook gevraagt om argumenten voor ridley maar het enige wat ik krijg is gescheld, ik zal mijn eerste post nog even posten :
ridley ? wat is er zo bijzonder aan ridley ? this een merk zonder enige traditie, ze maken frames die aan de moderne eisen niet voldoen, de damocles is eigenlijk een schande voor het woord carbon en de opvolger is niet veel beter, koop dan een red bull, tenminste iets van voldoening qwa gewicht, stijfheid enz..is dit een ridley verkoper die dit onder zijn hoede heeft ofzo..pff...
Ik heb erna nog wat nasties over de fiets gezegt maar ook dat klopt, dus sorry dat ik jullie superfiets niet zo super vind maar waarom geef je geen argumenten voor een ridley ? Er is hier nm maar een topic dat fietsen speciaal is dus vraag ik mij af waarom...en waarom er blijkbaar enige mensen hier een ridley hebben, pure interesse..

kobus
Forum-lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 26 nov 2004 12:58

kobus 17 feb 2005 10:59

Hee bleh. als je het topic goed leest staan er genoeg argumenten in om een ridley aan te schaffen cq te rijden. Moet je dus wel effe goed lezen ipv schreeuwen! 

Plaats reactie