Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

fietsbroeken van assos

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 26 aug 2005 14:33

[offtopic]
Idd leuk die Prince SL reportage!
[/offtopic]

Moet ook maar een keer een Assos broek uitproberen, mijn huidge koersbroekjes (tussen 1,5 en 3,5 jaar oud) beginnen allemaal een wat dun zeem te krijgen...

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4362
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 26 aug 2005 23:07

Zou ook een assos kopen in bocholt maar helaas ze hadden alleen de versie met 3/4 broek nog maar dus maar even verder zoeken waar ik zo'n broek kan kopen.

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4362
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 27 aug 2005 21:50

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 27 Augustus 2005
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 26 Augustus 2005Zou ook een assos kopen in bocholt maar helaas ze hadden alleen de versie met 3/4 broek nog maar dus maar even verder zoeken waar ik zo'n broek kan kopen.Op de assos site staan de verdelers in nederland waar je de broeken kan kopen,succes


Al gezien maar de dichstbijzijnde zit nog altijd een km of 75 hiervandaan. Niet echt om even naartoe te rijden. Maar eens kijken of het niets is voor mijn vaste fm in zwolle en anders moet ik maar eens kijken als ik bij mijn ouders ben.

onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 28 aug 2005 12:34

Al gezien maar de dichstbijzijnde zit nog altijd een km of 75 hiervandaan. Niet echt om even naartoe te rijden. Maar eens kijken of het niets is voor mijn vaste fm in zwolle en anders moet ik maar eens kijken als ik bij mijn ouders ben.

Als dat John is verkoopt ie Sugoi! Is een perfecte broek met een hele fijne zeem!
Alleen maar Campa en niets anders!

cimecaron
Forum-lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 17 aug 2004 23:00

cimecaron 28 aug 2005 20:28

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 27 Augustus 2005


Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 27 Augustus 2005


Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 26 Augustus 2005

Zou ook een assos kopen in bocholt maar helaas ze hadden alleen de versie met 3/4 broek nog maar dus maar even verder zoeken waar ik zo'n broek kan kopen.

Op de assos site staan de verdelers in nederland waar je de broeken kan kopen,succes

Al gezien maar de dichstbijzijnde zit nog altijd een km of 75 hiervandaan. Niet echt om even naartoe te rijden. Maar eens kijken of het niets is voor mijn vaste fm in zwolle en anders moet ik maar eens kijken als ik bij mijn ouders ben.

Zou hem zeker even passen als het mogelijk is.   Ik heb de assos-broek ook besteld, maar viel iets te kleiner uit dan ik verwacht had.

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 08 sep 2006 01:51

naast het feit dat de broeken enorm goed bevallen heb ik zojuist ook een uitermate positieve ervaring opgedaan met de service/garantie van assos. ik heb 5maanden geleden een assos fl.13 broek gekocht. nu na 5maanden gebruik begon er een naad te rafelen en los te laten. afgaangde op het advies dat ik hier las heb ik mijn broek direct richting zwitserland gestuurd met een korte uitleg van het probleem. een aankoopbon had ik echter niet meer.
nu 2 weken later (incl. verzendtijd) ontving ik vandaag een pakketje.. een splinternieuwe broek, met garantie papieren en een bijzonder leuk kort briefje.. "dear cyclist.  Would you please find enclosed a new short. apologize for the inconvenient. have a good ride!"
dit alles dus zonder enig stellen van vragen of kosten en zonder aankoopbewijs..
de broek is zeker niet goedkoop maar de kwaliteit die je ervoor terug krijgt van zowel het product maar ook zeker de service en garantie maken de kosten meer dan waard.
een grote pluim voor assos,

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 08 sep 2006 12:40

Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 07 September 2006


naast het feit dat de broeken enorm goed bevallen heb ik zojuist ook een uitermate positieve ervaring opgedaan met de service/garantie van assos. ik heb 5maanden geleden een assos fl.13 broek gekocht. nu na 5maanden gebruik begon er een naad te rafelen en los te laten. afgaangde op het advies dat ik hier las heb ik mijn broek direct richting zwitserland gestuurd met een korte uitleg van het probleem. een aankoopbon had ik echter niet meer.
nu 2 weken later (incl. verzendtijd) ontving ik vandaag een pakketje.. een splinternieuwe broek, met garantie papieren en een bijzonder leuk kort briefje.. "dear cyclist.  Would you please find enclosed a new short. apologize for the inconvenient. have a good ride!"
dit alles dus zonder enig stellen van vragen of kosten en zonder aankoopbewijs..
de broek is zeker niet goedkoop maar de kwaliteit die je ervoor terug krijgt van zowel het product maar ook zeker de service en garantie maken de kosten meer dan waard.
een grote pluim voor assos,


Hulde aan Assos! Zo hoort het.
Overigens had ik bij mijn Gore/Assos hetzelfde probleem. Aan beide pijpen liet het elastisch stiksel los. Ik ben teruggegaan naar mijn FM, en kreeg ook zonder vragen, aankoopbon oid, direct een nieuwe broek mee. Bij deze broek lijkt het probleem zich niet voor te doen.
Harde wind is meestal tegen.

seadoc
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2010 22:44

seadoc 04 jun 2010 22:48

Naar aanleiding van deze discussie gisteren een ASSOS fietsbroek gekocht met vrij veel scepsis. Nieuwe kleren van de keizer of zo. Vandaag 80km gefietst . Ik ben erg enthousiast. Ik heb veel minder pijn dan met mijn AGU onderbroek met zeem. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar het is een heerlijke broek.

rickyb
Forum-lid
Berichten: 374
Lid geworden op: 01 mar 2009 15:15

rickyb 07 aug 2010 22:17

Ik heb ook een Uno gekocht en merkte bij het uit de doos halen al, dat dit 'em zou worden.
De zeem voelt heel veel dikker dan bij mijn Nalini-broek. Pasvorm is echt goed en er mee fietsen is echt fijn. Mijn volgende broek wordt weer een Assos!

Gebruikersavatar
arjan916
Forum-lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 13 mar 2005 17:41

Gebruikersavatar arjan916 12 okt 2010 23:14

Heeft er intussen iemand ervaring met de Assos T.607-S5 ?
Dat is de 'nieuwe' Assos (korte) broek gemaakt van iets dikker materiaal, dus meer geschikt om te dragen tijdens het voor- en na- jaar, aangevuld met beenstukken.
Ik ben er wel erg nieuwsgierig naar omdat het mij een betere keuze lijkt in de periode tussen zomer en winter, kortom het Nederlandse kwakkelweer.
Vooral een vergelijk tussen bijvoorbeeld TFi13MilleS2 en S5, hoe is het comfort van de 607 ?
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

Plaats reactie