Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Tot welke prijsklasse behoort je fiets?

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 03 mar 2005 14:53

Quote: Origineel geplaatst door TimoWr op 03 Maart 2005
Quoten: Origineel geplaatst door zombie op 03 Maart 2005PS: TS heeft een shop in Iddergem tegen Denderleeuw (B). Dit is een nederlands forum... Hoe groot is de kans dat ie daar rijk van wordt als ie alles tegen een goedkope prijs incl verzending naar nederland moet sturen ?nzin. De verhouding Nederlandse en Vlaamse forumbezoekers is ongeveer fifty-fifty. Doe nu niet net alsof hier alleen Nederlanders komen.


Ik denk dat TS het echt niet moet hebben van de Forumgangers hier , die hebben meestal toch al hun eigen wegen om fietsen en componenten te komen.

Mocht je toch iets bij TS kopen , zijn website staat in zijn profiel , de enige goede plaats om niet commerciele reclame te maken , anders moet je maar een betaalde banner op het forum laten plaatsen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 03 mar 2005 15:00

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 03 Maart 2005

Ik denk dat TS het echt niet moet hebben van de Forumgangers hier , die hebben meestal toch al hun eigen wegen om fietsen en componenten te komen.Mocht je toch iets bij TS kopen , zijn website staat in zijn profiel , de enige goede plaats om niet commerciele reclame te maken , anders moet je maar een betaalde banner op het forum laten plaatsen.


Doet allemaal niet terzake. Geen (sluik)reclame is de norm op dit forum dus ook voor TS.

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 03 mar 2005 16:31

Quote: Origineel geplaatst door fusion op 03 Maart 2005
Dat is dan in een maand tijd 300 maal www.ts bikes.Ook dit zal ik de beheerder melden. Noem het van mij jalousie, ik noem jou gedrag hypocriet Fusion



Maar jou naam verwijst OOK naar een merk/winkel. Dan kunnen we ook naar de beheerder gaan en jou 'aanklagen' omdat ook de naam van dat bedrijf elke keer verschijnt als je een bericht plaatst!!! En dan heb jij wel minder posts maar we moeten er ook elke keer tegen aan kijken!!!
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

_pfw_
Forum-lid
Berichten: 1164
Lid geworden op: 01 aug 2004 16:18

_pfw_ 03 mar 2005 16:41

Adviesverkoop rond de 1600 euro. Kreeg wel 10 korting. De fiets heb ik later iets opgewaardeerd door een Ksyrium wielset (ipv Shimano 540) en een Ritchey Pro stuurpen (ipv Ritchey comp). Dus adviesverkoop rond de 1750 euro.

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 03 mar 2005 16:43

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 03 Maart 2005

Maar jou naam verwijst OOK naar een merk/winkel. Dan kunnen we ook naar de beheerder gaan en jou 'aanklagen' omdat ook de naam van dat bedrijf elke keer verschijnt als je een bericht plaatst!!! En dan heb jij wel minder posts maar we moeten er ook elke keer tegen aan kijken!!!


Ook onzin. Hij verwijst helemaal nergens expliciet naar een merk laat staan dat hij in elke post een URL geeft van een commerciële site. Bovendien is hij niet persoonlijk verbonden aan het betreffende merk. TS is dat wel en maakt er expliciet reclame voor. 

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 03 mar 2005 16:48

Quote: Origineel geplaatst door TimoWr op 03 Maart 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 03 Maart 2005Maar jou naam verwijst OOK naar een merk/winkel. Dan kunnen we ook naar de beheerder gaan en jou 'aanklagen' omdat ook de naam van dat bedrijf elke keer verschijnt als je een bericht plaatst!!! En dan heb jij wel minder posts maar we moeten er ook elke keer tegen aan kijken!!!Ook onzin. Hij verwijst helemaal nergens expliciet naar een merk laat staan dat hij in elke post een URL geeft van een commerciële site. Bovendien is hij niet persoonlijk verbonden aan het betreffende merk. TS is dat wel en maakt er expliciet reclame voor.



Maar hij vermeldt het merk wel!!! Dan ga je even googlen en dan zie je dat 'Fusion' een fietsen merk is, er is dan wel geen URL maar het is wel een soort van verkapte reclame.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 03 mar 2005 17:08

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 03 Maart 2005

Maar hij vermeldt het merk wel!!! Dan ga je even googlen en dan zie je dat 'Fusion' een fietsen merk is, er is dan wel geen URL maar het is wel een soort van verkapte reclame.


Nee, helaas, zo werkt het niet. Als ik "Fushion" intyp bij Google krijg ik  24.300 hits waarvan de eerste 5000 pagina's (maar waarschijnlijk meer) niet met fietsen temaken hebben. De link van TS laat echter weinig te raden over: even klikken en je zit op een commerciële website die bewust met die intentie door TS in elk bericht geplaatst is.

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 03 mar 2005 17:13

Er word zoveel sluikreclame gemaakt:

Elke keer weer als men namen van winkels in een post plaatst.
Als je nou elke keer daarover doorschrijft zal dat soort reclame alleen maar meer opvallen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 03 mar 2005 17:24

Oké het ging niet zo makkelijk als ik zei. Maar moet je is hier kijken: www.fusion-bikes.de Bron: Fiets Mountainbikekoopgids, onder handige adressen.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 03 mar 2005 17:34

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 03 Maart 2005

Oké het ging niet zo makkelijk als ik zei. Maar moet je is hier kijken: www.fusion-bikes.de Bron: Fiets Mountainbikekoopgids, onder handige adressen.


Waarom zou ik daar kijken? Kan ik uit de nickname "fushion" afleiden dat het om een fietsmerk gaat en kan ik die URL raden?

onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 03 mar 2005 17:36

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 03 Maart 2005

Oké het ging niet zo makkelijk als ik zei. Maar moet je is hier kijken: www.fusion-bikes.de Bron: Fiets Mountainbikekoopgids, onder handige adressen.

Als je zo gaat balloteren moet 90 van de forumgangers een andere naam bedenken. Veel hebben hun favo merk in de nickname verwerkt of het merk waar ze bij zweren. Geen spijkers op laag water gaan zoeken!
Alleen maar Campa en niets anders!

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 03 mar 2005 17:41

Nou als je een beetje weet wat voor merken er te koop zijn heb je vast en zeker ook van Fusion gehoord of je hoeft de Fiets ATB koopgids maar te lezen en je komt het merk tegen. Ik zeg niet dat je op die site moet kijken, maar je kwam in mijn mening zo over dat je me niet geloofde dat ze een site hebben. En die naam valt mijns inziens onder sluikreclame, ook al kunnen sommige mensen dat niet raden of zullen sommige mensen het niet met mij eens zijn. Maar dit is mijn mening en daar ben jij het blijkbaar niet mee eens...daar kan ik niks aan doen.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

Plaats reactie