Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

DeRosa

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 jan 2006 15:49

Heb ik ooit inferieure kwaliteit gezegd? volgens mij niet, ik heb alleen gezegd dat er beter te koop is.

2 jaar garantie..... niet te veel zeg. (en zeg niet dat ze nooit kapot gaan, want een vriend van me had een gescheurde Rosa).
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

squadra
Forum-lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:52

squadra 09 jan 2006 00:04

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 08 Januari 2006


Heb ik ooit inferieure kwaliteit gezegd? volgens mij niet, ik heb alleen gezegd dat er beter te koop is.

2 jaar garantie..... niet te veel zeg. (en zeg niet dat ze nooit kapot gaan, want een vriend van me had een gescheurde Rosa).

De meeste merken geven 2 jaar, behalve die Ridley van jou want die heeft garantie tot aan de deur! Ik snap trouwens ook niet dat je je op dit forum begeeft met al je op en aan merkingen. In je hart wil je misschien ook een De Rosa! Of zit ik er ver naast?
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 jan 2006 00:27

Ik wil wel een DeRosa als ik hem gratis of voor weinig krijg. Maar betalen voor een naam... nee dankje nog nooit gedaan en was het niet van plan.
2 jaar garantie vind ik echt absurd weinig voor zulke dure frames. 2 jaar is het wettelijk minimum in de EU. Er zijn genoeg merken die meer geven zoals bijv Trek met 10 jaar.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 jan 2006 14:54

Ik kan nu meteen een Merak frame bestellen, maar nee ik doe het echt niet. Het is meer een kwestie van dat DeRosa door enkele extreem verheerlijkt wordt, dan dat andere erop afgeven.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

cirano
Forum-lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 feb 2005 08:29

cirano 09 jan 2006 19:19

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 09 Januari 2006

Ik kan nu meteen een Merak frame bestellen, maar nee ik doe het echt niet. Het is meer een kwestie van dat DeRosa door enkele extreem verheerlijkt wordt, dan dat andere erop afgeven.


Jonge wat ben jij zielig zeg! Als je niet verdraagt dat wij achter ons geliefkoosd merk staan , blijf hier dan toch gewoon weg.
Ik denk dat Big Rosa gelijk heeft, je hebt een broek vol goesting, maar je geraakt aan dat grietje niet aan.
 

squadra
Forum-lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:52

squadra 09 jan 2006 20:03

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 09 Januari 2006

Ik kan nu meteen een Merak frame bestellen, maar nee ik doe het echt niet. Het is meer een kwestie van dat DeRosa door enkele extreem verheerlijkt wordt, dan dat andere erop afgeven.

Figuren zoals jij kunnen alleen maar kwijlen op plaatjes! Droom lekker verder ARME CLASSIC!!!!!
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 jan 2006 21:40

Waarom denk je dat al die mensen look en easton vorken in hun Scott's en andere fietsen steken op ww? En niet bijv een Mizuno vork.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie