Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

club fiets

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37675
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 08 mei 2005 17:59

Ik heb mij hier ook knap pissig over zitten maken. Je bent abonnee van een blad en je moet bijbetalen om volledige tests te mogen bekijken. Online nog wel, niet eens netjes gedrukt.
Ik heb pas de losse aankoop van FIETS omgezet naar een abonnement, maar ik geloof dat ik maar weer op ga zeggen na 1 jaar. Dit zijn hele rare fratsen!!!
 
Het zou de redactie van FIETS sieren als ze hier een reactie zouden plaatsen over het hoe en wat van hun keuze. Ik vind het echt geen stijl!
Less is bore

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 08 mei 2005 18:05

Je kan duidelijk merken dat de groep waar FIETS nu deel van uitmaakt voor het grote geld gaat. Alles moet geld opbrengen en ik word er ook helemaal ziek van. Ik wil mijn abonnement beeindigen en ik ga een frans blad nemen. Fiets lees ik dan wel in de bibliotheek.

Ik vind persoonlijk zowieso dat er ook veel te veel MTB artikelen in staan. Dat interesseert mij totaal niet. Ik ben zelf erg tevreden over TOUR, alhoewel daar elke test door duitse frames gewonnen worden.

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 16 mei 2005 22:50

Heeft iemand een reactie van Fiets gezien???
postamble();
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 17 mei 2005 00:04

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 16 Mei 2005

Heeft iemand een reactie van Fiets gezien??? <SCRIPT language=javascript>postamble();

Heb ze erover gemaild, maar nog niets gehoord. Zal nog wel komen, hoop ik...

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 18 mei 2005 16:52


Op zich kan ik me er iets bij voorstellen dat jullie extra kosten/werk hebben voor het materiaal dat jullie op internet zetten. Aan de andere kant is het natuurlijk wel zo dat de abonnees al een flink bedrag voor het blad neertellen en nu zien dat er steeds meer (vooral artikelen) alleen beschikbaar komt wanneer we er extra voor betalen.
Dat je niet alles gratis op internet wilt zetten prima, maar de abonnees de mogelijkheid geven om van het materiaal op de site gebruik te maken lijkt mij niet meer dan redelijk. Voor losse kopers en anderen kun je dan via iets als Club Fiets deze zaken beschikbaar maken via een extra bijdrage. Dat je de losse kopers dupeert gaat niet op, ze hebben immers de mogelijkheid om een abonnement te nemen.
Van de trouwe abonnees extra geld vragen voor artikelen lijkt in mijn ogen toch een beetje op geldklopperij. Let wel, ik heb het dus niet over kortingsacties ed, da's heel wat anders. Ik heb immers een abonnement op een fietsblad en ben geen lid van  een kortingsclub. Ik zou daarom toch een oproep willen doen om de artikelen die nu 'achter het wachtwoord' staan beschikbaar te maken voor abonnees. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn?
Erik
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4358
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 18 mei 2005 20:39

Quoten: Origineel geplaatst door Aziraphale op 18 Mei 2005



Op zich kan ik me er iets bij voorstellen dat jullie extra kosten/werk hebben voor het materiaal dat jullie op internet zetten. Aan de andere kant is het natuurlijk wel zo dat de abonnees al een flink bedrag voor het blad neertellen en nu zien dat er steeds meer (vooral artikelen) alleen beschikbaar komt wanneer we er extra voor betalen.
Dat je niet alles gratis op internet wilt zetten prima, maar de abonnees de mogelijkheid geven om van het materiaal op de site gebruik te maken lijkt mij niet meer dan redelijk. Voor losse kopers en anderen kun je dan via iets als Club Fiets deze zaken beschikbaar maken via een extra bijdrage. Dat je de losse kopers dupeert gaat niet op, ze hebben immers de mogelijkheid om een abonnement te nemen.
Van de trouwe abonnees extra geld vragen voor artikelen lijkt in mijn ogen toch een beetje op geldklopperij. Let wel, ik heb het dus niet over kortingsacties ed, da's heel wat anders. Ik heb immers een abonnement op een fietsblad en ben geen lid van  een kortingsclub. Ik zou daarom toch een oproep willen doen om de artikelen die nu 'achter het wachtwoord' staan beschikbaar te maken voor abonnees. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn?
Erik

ben ik het volledig mee eens, we hebben allemaal een abonneenummer van fiets die ze zouden kunnen gebruiken om ons toegang te verschaffen op de artikelen op internet. Mits die artikelen ook in fiets staan, zoals bv de stijfheidsmetingen en de tests. Dan heb ik het niet over de extras op internet zoals bv spellen of screensavers welke best achter een dekoder mag. Maar waarom ik deze discussie heb gestart is het feit dat ik (en blijkbaar velen met mij) het "vreemd" vind dat je als abonnee op een blad niet tot de informatie kan komen van dat blad op internet, zonder daar een extra abonnement voor af te sluiten.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 18 mei 2005 22:28

Ik ben het volledig met beide bovenstaande forummers eens. Maak van het abonneenummer een unieke inlogcode en je hebt nog veel meer toegevoegde waarde voor je abonnees.
postamble();
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

jfmtb
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jul 2004 14:42

jfmtb 23 mei 2005 23:53

Laat ik het maar anders stellen. Er zijn 2 redenen waarom ik mijn abonnement op de Fiets ga opzeggen aan het einde van deze abonnementsperiode:

1. het feit dat het blad al op vrijdag in elk tijdschriftenschap ligt, maar nog steeds pas op zaterdag bij mij in de bus ligt.

2. club fiets: betalen voor iets waarvan ik vind dat ik mag verwachten dat het gewoon in mijn blad staat.


intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 24 mei 2005 00:03

Oké, jfmtb.
Precies dezelfde redenen waarom ook ik mijn abonnement ga opzeggen!
Nog meer lezers met dezelfde gedachte?
 

schmo
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 12 feb 2005 12:47

schmo 24 mei 2005 00:16

Al gedaan, ook vanwege de onbenullige artikelen die steeds vaker de kop opdoken...

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 24 mei 2005 00:17

Jep, same for me. Helemaal na de post ze even eerder hebben geplaatst. Ben niet bepaald tevreden met het antwoord. Ga hem voortaan wel in de bibliotheek lezen ofzo...

Plaats reactie