Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

soniclink

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 24 jun 2005 21:59

ik heb laatst een polar s520 gekocht en na de 1e training wilde ik via soniclink de gegevens overbrengen naar de pc. ik heb alles goed nagekeken met mic. enzo. en het zou toch moeten werken..? ik houd de achterkant 2 cm van de mic. af en dan begint dat ding te piepen als ik op connect druk. daarna geeft de pc het sein *de hartslagemeter reageerd niet*.. weet iemand wat ik verkeerd..?
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 24 jun 2005 23:40

Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 24 Juni 2005

ik heb laatst een polar s520 gekocht en na de 1e training wilde ik via soniclink de gegevens overbrengen naar de pc. ik heb alles goed nagekeken met mic. enzo. en het zou toch moeten werken..? ik houd de achterkant 2 cm van de mic. af en dan begint dat ding te piepen als ik op connect druk. daarna geeft de pc het sein *de hartslagemeter reageerd niet*.. weet iemand wat ik verkeerd..?


Ik heb zélf nooit met Sonic Link gewerkt; heb wel een ploegmaat op die manier zien inlezen op mijn laptop.
Kijk eens na in de instellingen van je Polar Software of Sonic Link "in gebruik" staat. Ook de geluidssterkte van je micro (algemene windowsinstelling) kan van belang zijn... even zoeken dus!
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

djvandepol
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 23 feb 2005 18:11

djvandepol 25 jun 2005 00:25

Wel de goede communicatieport gekozen?
Balkje bij 'Get and send' moet blauw blijven. Belangrijk is dat hij de eeerste piep iig hoort.

Ik heb de communicatieport op soniclink low volume staan. Heb geen microfoon, dus gebruik ik een koptelefoon

martinus
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 feb 2005 22:14

martinus 27 jun 2005 15:05

Je moet even het volgende proberen:
Bij opties, voorkeuren, dan hardware, vervolgens op dat knopje met ... (geavanceerd). En dan maar wat experimenteren met sampling rate en amplificatie. Ik heb hem op 22 kHz staan en amplificatie 1. Ik heb ook ff moeten proberen voor het bij mij werkte, en nog gaat het niet altijd in 1 x.
suc6 ermee
!!Jan Janssen Equipe!!

concorde
Forum-lid
Berichten: 357
Lid geworden op: 01 nov 2004 09:55

concorde 27 jun 2005 15:41

naats amplification rate kan je ook de instellingen van je microfoon veranderen. Bij geavanceerde instelllingen van de micorfooon "micboost" aanvinken. Succes

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4354
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 26 jul 2005 16:40

Hey ik had dus ook het probleem dat hij niet pakte nu geprobeerd op een andere manier: namelijk niet met de mic maar met een goede koptelefoon en waarempel in een keer pakte hij zowel heen als terug. dus ik denk dat mijn mic bepaalde tonen niet goed doorgeeft. hopelijk heb ik andere hier mee geholpen.

Plaats reactie