Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Muziek met fietsen!

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 22 sep 2006 00:48

Quoten: Origineel geplaatst door LVGH op 21 September 2006


Quote: Origineel geplaatst door Herera op 21 September 2006



de IAudio op 25 en knallen maar!!

Mag ik vragen welk type speler?


De IAudio Cowon G3 1GB. Beste koop Consumentengids 2006.. Ze hadden me aangereaden wat beter oortjes erbij te kopen van Sennheiser, maar merk totaal geen verschil!! De bijgeleverde oortjes klinken geweldig en heb de Sennheiser oortjes van 29,- aan mijn zoon gegeven, en die is er uiteraard ook hardstikke blij mee.  Mocht je er nog een willen aanschaffen dan  kan ik je de mp3 spelers van IAudio als muziek liefhebber dus ook van harte aanbevelen.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 22 sep 2006 03:02

Quote: Origineel geplaatst door Herera op 21 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door LVGH op 21 September 2006Quote: Origineel geplaatst door Herera op 21 September 2006
de IAudio op 25 en knallen maar!!



Mag ik vragen welk type speler?

De IAudio Cowon G3 1GB. Beste koop Consumentengids 2006.. Ze hadden me aangereaden wat beter oortjes erbij te kopen van Sennheiser, maar merk totaal geen verschil!! De bijgeleverde oortjes klinken geweldig en heb de Sennheiser oortjes van 29,- aan mijn zoon gegeven, en die is er uiteraard ook hardstikke blij mee. Mocht je er nog een willen aanschaffen dan kan ik je de mp3 spelers van IAudio als muziek liefhebber dus ook van harte aanbevelen.


Ik heb zelf ook een iAudio (de X5L 30GB) waar ik zeer tevreden over ben. Ik vroeg het omdat mijn iAudio een volumeschaal heeft die tot 30 gaat; weet niet of het bij de G3 net zo is, maar als het zo is, zou ik voorzichtig zijn met zo'n hoog volume.. Ik zet mijn speler op maximaal 10 in een luide omgeving, zoals de bus, in een stille ruimte meestal op 4. Op de fiets -en zeker de racefiets- ga ik niet verder dan ±7. Ok, de impedantie speelt ook een rol en ik gebruik voornamelijk in-ears (van Creative), maar 25/30 lijkt me in alle gevallen onverstandig, ook met normale earbuds zoals de standaarddoppen van Cresyn.

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 23 sep 2006 18:41

Ik heb zelf ook een iAudio (de X5L 30GB) waar ik zeer tevreden over ben. Ik vroeg het omdat mijn iAudio een volumeschaal heeft die tot 30 gaat; weet niet of het bij de G3 net zo is, maar als het zo is, zou ik voorzichtig zijn met zo'n hoog volume.. Ik zet mijn speler op maximaal 10 in een luide omgeving, zoals de bus, in een stille ruimte meestal op 4. Op de fiets -en zeker de racefiets- ga ik niet verder dan ±7. Ok, de impedantie speelt ook een rol en ik gebruik voornamelijk in-ears (van Creative), maar 25/30 lijkt me in alle gevallen onverstandig, ook met normale earbuds zoals de standaarddoppen van Cresyn.

De G3 heeft een volumeschaal tot 40..dus liggen de verhoudingen waarschijnlijk ook anders.  25 is bij mij ook wel het maximale normaal staat deze op 19/21
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

joeny
Forum-lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 17 aug 2006 22:22

joeny 29 sep 2006 10:03

Quote: Origineel geplaatst door Jm Style op 04 Augustus 2005
Het lijkt me leuk om eens te kjiken of jullie ook muziek mee nemen onder het fietsen... en zo ja, wat voor muziek?Ik neem zelf aaltijd me Ipod mee met hardcore en terror nummers. Het valt me op dat als ik een "Hard" nummer luister dan ik dan ook harder ga fietsen zonder dat ik het egt door heb. Hebben jullie ook zulk soort dingen? Jm


Muziek is toch helemaal niet nodig?
Op sommige wegen is het geluid van je fiets mooier dan muziek!

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 07 okt 2006 22:18

korn/ metellica/ stonesour/ alice in chains/ staind /slayer/rammstein enz.
snoei en snoei harde metal ideaal voor een lange afstand, en ook ook voor thuis op de bank of op het werk of in de auto eigenlijk altijd en overal haha
yogo yogo
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 08 okt 2006 07:29

Ik luister altijd naar Radio 1 tijdens het fietsen. Nieuws en actualiteiten.

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 08 okt 2006 22:50

Quoten: Origineel geplaatst door trick out xtc3 op 07 Oktober 2006


korn/ metellica/ stonesour/ alice in chains/ staind /slayer/rammstein enz.
snoei en snoei harde metal ideaal voor een lange afstand, en ook ook voor thuis op de bank of op het werk of in de auto eigenlijk altijd en overal haha
yogo yogo

Is maar net wat je onder snoei en snoei harde metal verstaat... daar schaar ik bands als stonesour toch zeker NIET onder.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27565
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 09 okt 2006 15:23

Alleen op lange duurtrainingen heb ik muziek mee, meestal gebruik ik de headset van mijn Nokia en luister ik Radio3 of Noordzee ofzo.
Tijdens het hardlopen zet ik nooit een pas zonder mijn iPod Shuffle 1 GB met daarop louter lekkere Hed Kandi deuntjes. Ik kan geen stap rennen zonder muziek.

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 09 okt 2006 17:51

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 08 Oktober 2006

Ik fiets altijd achter de muziek aan! laatst nog achter het plaatselijke fanfare korps gezeten.

 Toch wel met jouw driewieler hoop ik!!?
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

Plaats reactie