Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Kleding hopmans

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 11 nov 2005 11:26

Quoten: Origineel geplaatst door wegpiraat op 10 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 10 November 2005

Assos gaat in december ook wel eens mee in de akties.

die uitverkoop in december. weet je wanneer die begint en is die steeds rond dezelfde tijd? 17 december ga ik nl skien.  dus waarschijnlijk dat ik net weg ben tijdens die akties. iemand toevallig ervaring met die korte broeken van assos. het gaat mij vooral om de zeem en pasvorm. een lange broek doe ik daar dan wel weer over.  scheelt toch wel weer in de prijs, want 100eur voor een fietsbroek, maar niet te lang stil bij blijven staan.


Staat altijd aan het eind van november op de website. Dacht dat het de laatste 3 weken van het jaar was.
Ik heb de "goedkope" korte broeken van Assos en die bevallen mij perfect! Kan geen Santini/Agu/Rogelli tegenop. Net als wat Bigrosa zegt, bij ritten boven de 2-3 uur ga je het verschil echt merken.
Less is bore

wegpiraat
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 nov 2005 14:28

wegpiraat 11 nov 2005 13:22

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 11 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door wegpiraat op 10 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 10 November 2005

Assos gaat in december ook wel eens mee in de akties.

die uitverkoop in december. weet je wanneer die begint en is die steeds rond dezelfde tijd? 17 december ga ik nl skien.  dus waarschijnlijk dat ik net weg ben tijdens die akties. iemand toevallig ervaring met die korte broeken van assos. het gaat mij vooral om de zeem en pasvorm. een lange broek doe ik daar dan wel weer over.  scheelt toch wel weer in de prijs, want 100eur voor een fietsbroek, maar niet te lang stil bij blijven staan.


Staat altijd aan het eind van november op de website. Dacht dat het de laatste 3 weken van het jaar was.
Ik heb de "goedkope" korte broeken van Assos en die bevallen mij perfect! Kan geen Santini/Agu/Rogelli tegenop. Net als wat Bigrosa zegt, bij ritten boven de 2-3 uur ga je het verschil echt merken.

Nou bedankt voor de reactie! Zal het de komende tijd eens in de gaten houden. hopenlijk ben ik vanaf dan het gezeur met zadelpijn kwijt als ik een lange tocht maak. Al ligt het natuurlijk ook aan het feit dat mijn huidige fietsbroeken inmiddels twee oud zijn. (Bij eentje rijd ik binnen afzienbare tijd in mn blote kont. schrok ervan, kon er langs de naden al zowat doorheen kijken) en geribbelde zemen fietst ook niet bepaald lekker. kwam er laatst achter dat je die dingen wel gewoon kan strijken. scheelde wel al.

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 11 nov 2005 13:58

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 11 November 2005


Ik heb de "goedkope" korte broeken van Assos en die bevallen mij perfect! Kan geen Santini/Agu/Rogelli tegenop. Net als wat Bigrosa zegt, bij ritten boven de 2-3 uur ga je het verschil echt merken.

Eeh, wat is goedkoop in jouw ogen? Ik moet ook nog een Assos korte broek hebben, maar €  165 euro is natuurlijk wel te zot voor woorden.... Heb laatst een Assos lange broek gepast, die met die oranje zeem erin. Zit echt helemaal goud, maar dat ding kost gvd €  211,95. Heb het nog even gevraagd aan de verkoper, maar iets duurders hadden ze niet

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 11 nov 2005 14:55

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 11 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 11 November 2005


Ik heb de "goedkope" korte broeken van Assos en die bevallen mij perfect! Kan geen Santini/Agu/Rogelli tegenop. Net als wat Bigrosa zegt, bij ritten boven de 2-3 uur ga je het verschil echt merken.

Eeh, wat is goedkoop in jouw ogen? Ik moet ook nog een Assos korte broek hebben, maar €  165 euro is natuurlijk wel te zot voor woorden.... Heb laatst een Assos lange broek gepast, die met die oranje zeem erin. Zit echt helemaal goud, maar dat ding kost gvd €  211,95. Heb het nog even gevraagd aan de verkoper, maar iets duurders hadden ze niet

Er zijn Assosbroeken voor 99,- (FI Uno heet die geloof ik). Voor Assosbegrippen goedkoop ;-)
Less is bore

zaad
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:18

zaad 13 nov 2005 18:13

Ik heb een tijdje geleden ( 1,5 maand ongeveer ) een Assos aanbiedings broekje zien hangen bij hopmans, was maar 59,95 dat viel reuze mee, maar was maar 1 kleur een hele witte dus, maar viel me wel op. Ben benieuwd wat er volgende maand allemaal in de aanbieding komt.

woutert
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 23 sep 2005 18:42

woutert 15 nov 2005 17:46

Waar moet ik bij die decemberacties precies aan denken? Ja gereduceerde prijzen, maar echt serieus interessante aanbiedingen?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 nov 2005 19:06

JA!!! Echt interessante prijzen!
Hopmans is al een van de goedkoopsten in NL en als er dan nog eens 15~40 afgaat...
Less is bore

zaad
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:18

zaad 16 nov 2005 12:16

Die had ik ook gekocht toen echt een top ding! zeker voor die €40,- , had ook maar gelijk die nog dikkere mee genomen voor de winter was ook maar €40,-

madone5.9
Forum-lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 16 nov 2005 18:57

madone5.9 21 nov 2005 19:05

Weet iemand al of de wintercollectie (lang broeken en jacks) van assos er al zijn?
Ik was er afgelopen vrijdag ff maar had helaas geen tijd om hier goed na te kijken. Als je binnenkomt hangen de Assos kleren meteen rechts, toen ik er snel doorheen snuffelde vond ik niks winterachtigs.
En nog een vraagie, weet iemand waar ik de ongevere prijzen van de winterjacks al kan vinden?
 

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5576
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 27 nov 2005 20:11

Pffftttt 165 euries voor een fietsbroek vandaar de naam Aso , ja dat heb ik er niet voor over.
Zou zo'n broek weleens willen proberen, maar de prijs weerhoud mij, omdat ik nu ook geen zitvlak problemen ken.
Gelukkig heb ik een gemakkelijke reet   , ik heb gelukkig nooit last van mijn zitvlak . Koop mijn fietsbroeken altijd bij Hopmans kijk alleen naar de aanbiedingen, meer dan 50 euro wil ik er niet aan kwijt.
De keuze maak ik op het model zeem, en welk merk het dan is maakt mij niet uit. Na 1 1/2 jaar  is de broek meestal versleten ( zo'n 10.000 km race ).
Ook met langere ritten zoals AGR of LBL gelukkig geen last
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie