Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

ik haat de winter omdat ik niet kan fiets

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 05 okt 2005 09:59

>'savonds lekker een biertje en een goed glas wijn voor de vrouwen erbij
Ho, ho! Zelf drink ik uitsluitend wijn en reken mij toch onder de mannen. Ik heb jaren in Frankrijk gewoond en heb daar de goede gewoonte overgenomen om bij elke maaltijd een kwart Liter rode wijn te drinken, dus ik zit al ruim 20 jaar op een halve liter rode wijn per dag.

Bier bevat veel vrouwelijk hormoon, wist je dat wel? Ik zal daar even een grap over maken die eigenlijk niet kan, dus alvast excuses: als je er te veel van drinkt, dan kan je door dat vele vrouwelijke hormoon niet meer kaartlezen, dus pas op!

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 05 okt 2005 11:23



Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 05 okt 2005 14:22

Ga in januari lekker 2 weekjes naar Gran Canaria, in de warmte en bergop/bergaf fietsen. De conditie pico bello en de winter is zo door.
Zonnige groetjes!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 05 okt 2005 15:34

Wel weer opvallend dat ook in deze thread het forum Fietsvrouw weer beheerst wordt door mannen... Wat hopen we hier toch allemaal aan te treffen?
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4328
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 05 okt 2005 19:04

Is een discussie die gaat over het leed dat winter heet. Maar bij mij is dat goed opgelost, ik ga gewoon 2 keer per week naar de sportschool voor een lesje spinning. En daar veel mannen dat niet veel aan vinden zit ik daar ook nog eens tussen de dames.

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 05 okt 2005 19:10

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 05 Oktober 2005

Maar het is wel lekker om s'morgens vroeg in de winter ff op je fiets te stappen en uiteraard goed gekleed tegen de kou ff 2 uurtje trappen, en bij thuiskomst een warme douche nemen en daarna lekker bij komen en er een tevreden gevoel bij overhouden, daar doen we het voor maar als de gezondheid het niet toelaat dan moet je uiteraard andere alternatieven zoeken zoals de hometrainer , maar zo kom je ook wel de winter door lijkt mij. Ga in November lekker een weekje in Westerbork zitten in een vakantie  huisje en neem lekker de racefiets mee en ga daar met een maat lekker een paar dagen rond touren en na een paar uurtjes rond te hebben gekart lekker en warme douche en lekker bijkomen en 'savonds lekker een biertje en een goed glas wijn voor de vrouwen erbij en lekker genieten van het leven, want het duurt maar even dus.................genieten.

best wel lekker...
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 06 okt 2005 00:59

Baie lekker

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 12 okt 2005 22:02

Quoten: Origineel geplaatst door kitty38 op 03 Oktober 2005


hebben jullie dat ook? dat je de winter haat ? ik kan al haast na mijn werk niet meer fietsen omdat het al snel donker wordt en dus zijn we op de weekeinden aangewezen maar die zitten ook vaak erg vol........
jammer hoor ik ga zo lang mogelijk door met fietsen maar straks zal ik echt op de hometrainer moeten
wat vinden jullie ervan?kit



3 keer in de week spinning (geweldig!!) en zondagmorgen met ons fietsgroepje wandelen. Ja, het klinkt erg gezapig, maar je bent toch lekker buiten en het is ook nog gezellig.

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 26 dec 2005 20:47

Dames, hebben jullie er al over nagedacht dat je in de Winter ook naar de Baan kan? als het buiten te koud is.
Amsterdam Sloten, www.velodrome.nl
Alkmaar

Plaats reactie