Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Andere sporten gedaan vandaag?

plakker
Forum-lid
Berichten: 293
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:14

plakker 20 jan 2006 17:29

Haal de 

maar uit het vet  !!!!
(en vergeet ze niet te slijpen)
http://www.schaats-en-skate.nl/cees/wintercees.htm
 

marrrtin
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 apr 2005 22:37

marrrtin 20 jan 2006 17:37

Uurtje gezwommen in de waardergolf (allemaal oma's en moeders), en toen het droog was toch maar even een uurtje gefietst.

Gr Martin
Fietsgroeten,<br>
<br>
Martin, Heerhugowaard

superb11
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:46

superb11 20 jan 2006 18:48

Zoals elke donderdagavond twee uurtjes volleyballen bij m'n kluppie in Scheveningen. Heerlijk om ook even de andere (behalve fietsspieren) spieren los te maken, en het is nog gezellig ook.

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 21 jan 2006 20:11

afgelopen dinsdag op de kazerne gevechtstraining gekregen en een krachtparcours in de gymzaal.
En een afgelopen donderdag  hebben we toen we in de bossen bleven slapen smergens veldtraining gehad.Dat bestond uit push-ups en sit-ups, tijgeren over de tankbaan met geulen van miscchien wel een meter diep, bomen klimmen, gewonden tillen, joggen door los zand, en door ijskoud water rennen. Kortom ik IK HEB GENOTEN !!!!!!!!
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4359
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 21 jan 2006 22:04

Vandaag de schaatsers in thialf weer staan aanmoedigen. telt ook wel als sport want ook dat is zwaar werk.

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 21 jan 2006 23:19

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 21 Januari 2006


afgelopen dinsdag op de kazerne gevechtstraining gekregen en een krachtparcours in de gymzaal.
En een afgelopen donderdag  hebben we toen we in de bossen bleven slapen smergens veldtraining gehad.Dat bestond uit push-ups en sit-ups, tijgeren over de tankbaan met geulen van miscchien wel een meter diep, bomen klimmen, gewonden tillen, joggen door los zand, en door ijskoud water rennen. Kortom ik IK HEB GENOTEN !!!!!!!!

Ahh een soort CSC survival voorbereiding. Professionele aanpak bij aanvang van het nieuwe wielerseizoen!
Mijn fiets is bezeten!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 jan 2006 22:43

Ik heb vrijdag middag en avond heerlijk gewandeld.
Ik moest zonodig naar Bocholt toe. Dus vanuit Enschede met de bus naar Varseveld, daar op de trein naar Aalten, van Aalten met de buurtbus naar Dinxperloo en dan naar Bocholt met weer een andere bus. Blijft de bus 1e wachten op een trein met vertraging, gevolg ik mis de trein naar Aalten. Dus half uurtje in de vrieskouw wachten. Kom ik vervolgens een half uur later in Aalten aan, zie ik dat ik daar ook weer een half uur op de buurtbus moet wachten omdat die maar 1x in uur gaat. Dan zijn er wat te veel mensen voor het busje, dus een overvol busje en dan duurt het instappen stuk langer. En het busje zetten nog wat mensen af bij huis. Dus miste ik ook nog de bus naar bocholt die 1x in het uur gaat. Ik had het al koud dus ik denk ik ga wel lopen en pik de bus onderweg op. Lekker een klein uurtje stevig door gewandeld, weer een beetje opgewarmd. Uiteindelijk 2 uur later dan gepland in Bocholt.
In Bocholt kwam ik erachter de opruiming dit keer echt helemaal niets voorstelde iig niet qua onderdelen, schoenen en dergelijke. Toen nog maar naar de andere Rose gegaan. Daar wel geslaagd alleen meer geld uitgegeven dan ik wilde . Nike Lance 2 waren helaas net wat te breed voor m'n smalle voeten aan de voorkant, Poggio 3 was helemaal te breed. Toen Sidi Genius 5.5 HT in het wit. Die zaten als gegoten net zoals m'n sidi dominator mtb schoenen.
Toen snel naar de bus om naar m'n ouders te gaan. Is de bus een paar minuten eerder weggegaan. En dat was de laatste bus (was 18.45). Ik probeerde m'n ouders te bellen, maar m'n mobiel vond het een beetje koud. De spanning van de accu viel meteen weg toen ie m'n zak uitwas en dus mobiel uit. Toen maar 12 km gaan lopen naar Aalten met het idee dat ik het binnen 2 uur moest lopen omdat ik anders de trein zou missen die 1x in het uur gaat. Dus heel hard door moeten lopen, onderweg bij een benzine station nog snel een blikje cola en een mars gehaald. Uiteindelijk had ik nog 5 minuten over. Toen ik op station arnhem op moest staan om de trein uit te komen kon ik alleen al m'n benen niet meer strekken omdat m'n hamstrings helemaal verkort waren. Schouders vonden m'n rugzak ook niet zo leuk, 6 kg valt toch wel tegen naar zoveel uren dat ding op m'n schouders.
Zaterdag rust dagje ingelast.
Vanochtend (zondag) 2 uur op de natuurijsbaan in Ede geschaatst. Was de 1e keer dit jaar, nadat ik jarenlang op z'n minst 1x per week had geschaatst. Ik had altijd aan het begin van het seizoen weer een poos wennen voor ik goed schaatsen en gek genoeg ging het vandaag in 1x prima. Aan het einde begon het ijs alleen wel beetje slecht te worden. Morgen hele dag studeren. Dinsdag kilometers vreten en daarna 's avonds lekker uitspinnen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 29 jan 2006 23:28

Zo, jij hebt er wel wat voor over om een paar centen minder uit te geven.......Je had misschien nog beter op de fiets kunnen gaan.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 jan 2006 23:33

Ach toch OV. Als alles goed wasgegaan was ik gewoon 2 uurtje langer onder weg geweest en had ik meer gekocht, maar ja het kan niet altijd mee zitten. En is nog goed voor algemene conditie geweest
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 01 feb 2006 13:39


Maandag 30 januari 2006, Zwillbrocker Venn
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 02 feb 2006 01:19

Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 01 Februari 2006



Maandag 30 januari 2006, Zwillbrocker Venn

Mooi man! Heb gefietst ipv schaatsen. Amsterdam e.o toch nog niet echt de moeite dacht ik. Waar is dit precies? Oosten des lands?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 02 feb 2006 22:48

Vanavond weer zoals elke donderdag een "triathlon" gedaan:
1. een kwartiertje zonnebank
2. een all terrain spinning les. De (virtuele) route ging vanaf Zoetermeer langs de Rottemeren, daarna door de nieuwe fietstunnel onder de A12, naar Moerkapelle en over de Hollevoeterbrug terug naar Zoetermeer.
3. een half uur fitness.

Plaats reactie