Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Colnago

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 05 sep 2006 10:39

Quoten: Origineel geplaatst door koers op 05 September 2006



't Begint wel flink tegen de steken dat je de vele lokale fietsenzaken gewoon afvalt. Je hebt er geen flauw benul van welke service die mensen kunnen leveren, welke investeringen ze doen, hoe hard ze werken, en dat ze belastingen betalen en LEGAAL (!) werken. Je hebt gemakkelijk praten als je btw en inkomstenbelastingen ontduikt, jezelf "dealer" noemt en nooit een garantiegeval afhandelt!
-garantiegevallen sturen fietsenzaken ook gewoon naar de fabrikant het enige wat ze misschien doen is een tijdelijke reserve fiets geven. feitelijk krijg je nooit wat terug van de garantie, zelfs niet vaak van de fabrikant. iemand voorhouden dat hij met een garantie zoveel beter af is dan zonder vind ik naief. daarnaast zit op ieder ding dat ik te koop heb gewoon fabrieksgarantie dus ja....?
 
Wat iedereen hier gewoon tegensteekt is dat al je post bedoeld zijn om je handeltje te doen draaien, met een commercieel doen. Nooit breng je vrijblijvend info voor andere forumleden. Behoorlijk egoïstisch!
-ik probeer in ieder geval mezelf niet populair te maken op 1 of andere internet site door 'vrijblijvend' overdreven behulpzaam te zijn, get a life!


Koers, als er iemand behulpzaam is dan is het casran wel, dus breng hem niet zo in discrediet. Ik vind JOU een egoistisch manneke die alleen maar aan de eigen centen denkt.
Je krijgt continue commentaar van anderen en doet daar helemaal niks mee. Je weet dat het hier niet word geaccepteerd om die klote handel van je neer te zetten, waarom blijf je het toch doen?
Dat jij bijna elke fietsliefhebber over je heen krijgt moet toch genoeg zeggen dacht ik zo? Je blijft maar afgeven op anderen in plaats van je kop eens uit het zand te halen en een spiegel voor te houden.
Train ze!

rombaft
Forum-lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 14 jun 2006 21:10

rombaft 05 sep 2006 10:49

LOL @koers ,
koers als je een beetje verkoper wilt zijn ga je tenminste iets of wat graag gezien moeten zijn he .
en het overdreven behulpzaam waar jij casran belachelijk voor vindt, tja, moest casran nu besluiten om van bij hem thuis spul te beginnen verkopen als eenmanszaakje zou ie wel heel wat verkopen aangezien ie veel vertrouwen heeft van de mensen hier , integenstelling tot u die blijkbaar niet al te goed boterd, dus misschien eens iets om over na te denken ?
maw u pakt het verkeerd aan en ik zou u ook de raad geven om later niet zelfstandig te beginnen, met zo'n mentaliteit ga je er snel aan zijn voor de moeite.

kwlbikerstrug
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 apr 2006 22:06

kwlbikerstrug 05 sep 2006 12:17

De kleuren 2007 zijn SUPERmooi!
prachtig

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 05 sep 2006 12:28

Quoten: Origineel geplaatst door kwlbikerstrug op 05 September 2006

De kleuren 2007 zijn SUPERmooi!
prachtig

Ik zag in Friedrichshafen ook 2 mooie Colnago MTBs... is dat nieuw in de Colnago collectie (buiten degene waarmee Sven Nys ed. reden)?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

nine
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 04 mei 2006 22:16

nine 05 sep 2006 12:40

Meirhage rijd toch ook op Colnago nu.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 05 sep 2006 12:49

Quoten: Origineel geplaatst door Nine op 05 September 2006

Meirhage rijd toch ook op Colnago nu.


Ja, en ook Groenendaal, Vanthournhout, etc... vandaar dat ik schreef "buiten Nys ed."  Ik wil immers weten of dit al eerder op de markt (dus voor het ruime publiek, niet de profs waar ze altijd een mouw aanpassen als ze geen MTB hebben of zo) beschikbaar was of niet!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

koers
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:09

koers 05 sep 2006 13:25

Je betaald dan geen BTW en ontduikt de belasting, tuurlijk kun je dan goedkoop zijn.
-Geen BTW hoe kom je daar nu bij... De BTW tarieven in Italie zijn hoger dan in Nederland, bovendien is het volkomen legaal, want binnen de EU hoeven er geen importrechten betaald te worden

elmo_
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 aug 2006 13:49

elmo_ 05 sep 2006 13:40

OFF TOPIC
Koers hou eens op!
Ik ben een beginnend fietser die hier op het forum zoveel mogelijk probeert te lezen en te leren van anderen. En dan dat gezeur over van alles en nog wat zit ik niet op te wachten.
 
N TOPIC.
 
Mwa als ik wat geld over had kocht ik ook een Colnago maar helaas dat zit er niet in en zal er ook niet komen ben ik bang.
Beginnende fietsers zijn ook fietsers!! Geen commentaar aub!

nine
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 04 mei 2006 22:16

nine 05 sep 2006 16:55

Ik wil immers weten of dit al eerder op de markt (dus voor het ruime publiek, niet de profs waar ze altijd een mouw aanpassen als ze geen MTB hebben of zo) beschikbaar was of niet!!

Een jaar of 10 geleden zijn er ook al eens Colnago MTB' s geweest. Dit waren eerst stalen Frames met een RECHTE voorvork. Later zijn er alu versies gekomen met het master buizenprofiel.

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 05 sep 2006 17:10

Er is elk jaar wel een colnago mtb frame in de collectie geweest (zie ook de fiets koopgids). Dit is wel een normaal alu frame, met standaard geo. Jje betaalt dus alleen voor het ciolnago logo. Ik zag van de week foto's van die twee nieuwe modellen en die zien er heeel goed uit. Ze lijken wel een beetje op de modellen van coratec.
Ook zo een idioote buizen Het is wel weer eens iets anders.

Hier ging het dus om

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 05 sep 2006 17:27

Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 05 September 2006

Hier ging het dus om  ...


Nee, langs de andere kant (achter de fotograaf) stond nog een carbon mountainbike!
De alu frames van Colnago worden door Giant gemaakt.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie