Vraag hier naar het door jou gezochte onderdeel of bike.

Voorvork lucht geveerd

atbtopper
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 nov 2005 12:53

atbtopper 16 nov 2005 14:01

Waar heb je die Magura vork besteld????
ik ben dr wel in geinterreseerd???
 
Groeten
 
 

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 17 nov 2005 10:22

Quoten: Origineel geplaatst door ATB Topper op 16 November 2005


Waar heb je die Magura vork besteld????
ik ben dr wel in geinterreseerd???
 
Groeten
 
 


bij cycels4u.de  maar ik zag dat ik de laatste kennelijk heb want hij staat er niet meer bij.
Maar ze zijn niet duur daar hoor kijk maar eens. kies voor de online shop en voila ..
Ik heb de vork in tussen binnen 1 week levertijd vanaf moment betaling, keurig toch, netje met DHL.
Lekker vorkje hoor, vrij licht en werkt lekker, zondag eens testen.
 
Heeft iemand eigenlijk wel een problemen met het oppompen vd vork.
Als ik het pompje los draai dan is er op een zeker een moment dat er ( alle ) lucht ontsnapt. Het heeft daardoor een hoop moeite gekost eer ik de vork op de juist spanning had. Licht dit aan het pompje ?
 

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 17 nov 2005 12:55

Ligt aan het pompje. Ik heb een goede van BBB waar dat niet het geval is.
Less is bore

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 17 nov 2005 13:23

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 17 November 2005

Ligt aan het pompje. Ik heb een goede van BBB waar dat niet het geval is.

Ik gebruik ook de BBB en heb geen problemen. Bij BBB bestaat het nippeltje uit twee delen. Je kunt dus eerst het pinnetje in het ventiel terug laten komen alvorens je de pomp los maakt van het ventiel zelf.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

fast4ward
Forum-lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 24 sep 2004 16:10
Locatie: Gendt

fast4ward 17 nov 2005 13:33



bij cycels4u.de  maar ik zag dat ik de laatste kennelijk heb want hij staat er niet meer bij.
Maar ze zijn niet duur daar hoor kijk maar eens. kies voor de online shop en voila ..
Ik heb de vork in tussen binnen 1 week levertijd vanaf moment betaling, keurig toch, netje met DHL.



Ik vind ze vrij prijzig nog hoor. Zag de Ronin 80mm staan voor 538 euri (vplgens mij excl verzendkosten), bij mijn vrienden in oosterwolde GLD (Jan Dickhof tweewielers) krijg ik hem mee voor 425 euri.
Da pas goedkoop ;-)
M@zzel

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 17 nov 2005 13:49

Quoten: Origineel geplaatst door Fast4ward op 17 November 2005




bij cycels4u.de  maar ik zag dat ik de laatste kennelijk heb want hij staat er niet meer bij.
Maar ze zijn niet duur daar hoor kijk maar eens. kies voor de online shop en voila ..
Ik heb de vork in tussen binnen 1 week levertijd vanaf moment betaling, keurig toch, netje met DHL.




Ik vind ze vrij prijzig nog hoor. Zag de Ronin 80mm staan voor 538 euri (vplgens mij excl verzendkosten), bij mijn vrienden in oosterwolde GLD (Jan Dickhof tweewielers) krijg ik hem mee voor 425 euri.
Da pas goedkoop ;-)


Bij vrienden krijg ik het ook voor minder.
Maar over het algemeen zijn ze niet duur en met sommige producten goedkoop. af-en-toe checken en je voordeel pakken. en mooi als dat om de hoe is ..

Plaats reactie