Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fiets gekocht

vinylly
Forum-lid
Berichten: 322
Lid geworden op: 04 jul 2005 21:21

vinylly 14 nov 2005 14:35

Even een update van de discussie "nieuwe fiets voor 2006"?
Ik  heb vanmorgen de volgende fiets besteld?!
Frame: Pinarello Paris Carbon FP (oranje)
Groep: Campa Record Ultra + carbon crank + pedalen
Stuur: ITM Millenium S.O
Stuurpen: ITM Millenium Carbon S.O
Wielen: Campa Eurus (zwart)
Zadel: San Marco Aspide
Buitenbanden: Vittoria corsa CX
Helaas is de levertijd op het frame 3mnd dus zal nog even duren eer ik de complete fiets kan afhalen, maar de beentjes beginnen nu al te kriebelen (gelukkig eens niet van het scheren )
Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.
No1: Pina (behalve de lak :-D)<br>
No2: the rest

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 14 nov 2005 15:28

Slechts één aanmerking:


G-E-W-E-L-D-I-G!

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 14 nov 2005 15:33

Gefeliciteerd, hoop voor je dat je er snel over kan beschikken.Enne, niet vergeten een foto te posten als ie klaar is he!

vinylly
Forum-lid
Berichten: 322
Lid geworden op: 04 jul 2005 21:21

vinylly 14 nov 2005 15:58

Bedankt, bike addict! Enuhh natuurlijk zal ik tzt de fotos online zetten. Helaas moet ik het tot die tijd doen met de brochures en fotos van bike motion . Maar mn geduld wordt beloond :D Ben heel benieuwd hoe het rijdt vergeleken met de Giant Cadex, Campa Chorus en Rigida DP18 fiets die ik nu bezit :-)
No1: Pina (behalve de lak :-D)<br>
No2: the rest

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 14 nov 2005 17:28

zal wel een hele verbetering zijn, zeer mooie opbouw
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 14 nov 2005 18:05

He, niks slechts over Rigida DP 18 he!!.Mooie fiets wordt dat! Kan je misschien al iets van een preview posten hoe ie d'r ongeveer uit gaat zien?!?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 14 nov 2005 18:21

Wauw....
Less is bore

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 14 nov 2005 18:35

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 14 November 2005

He, niks slechts over Rigida DP 18 he!!.Mooie fiets wordt dat! Kan je misschien al iets van een preview posten hoe ie d'r ongeveer uit gaat zien?!?

degelijk trainingswielen he!
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 14 nov 2005 18:36

 Mooie fiets, ik heb lang getwijfeld of ik deze aan zou schaffen, maar heb vrijdag  toch C50 besteld. Heb je de fiets in Zwitserland besteld ???
Mijn fietsje:
Colnago C50 HP (kleur ITA)Campagnolo Chorus carbon + profit pedalenStuurbocht: Cinelli Ram wielen: Mavic Ksyrium ESzadel: Colnago SanMarco Reverbandjes: Vittorio Rubino (zwart)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

vinylly
Forum-lid
Berichten: 322
Lid geworden op: 04 jul 2005 21:21

vinylly 14 nov 2005 19:04

Hoe kan ik fotos posten hier? Kan ik de fotos ergens tijdelijk uploaden?!
Colnagofreak, met jouw naam moet je ook voor een colnago gaan en niet voor een pinarello. ;-) Maar ook een zeer mooi combinatie, zat ook te twijfelen tussen Ksyrium en de Eurus.
Ik heb ook niets tegen RIgida velgen hoor, rij er nog steeds wedstrijden mee, oer degelijk en niet kapot te krijgen. Er moet een Duitser met een Mercedes S500 overheen rijden wil je ze krom krijgen! (believe me ;))
Ik ga de fiets niet in Zwiterserland halen maar in Italie, hoe dichter bij het vuur hoe goedkoper het was. IS echt aan te raden voor italiaans materiaal. Zodra ik weet hoe ik de fotos moet posten zal ik dat direct doen! Bedankt voor jullie reacties, dat maakt het wachten alleen maar langer ;)
 
Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 14 November 2005



 Mooie fiets, ik heb lang getwijfeld of ik deze aan zou schaffen, maar heb vrijdag  toch C50 besteld. Heb je de fiets in Zwitserland besteld ???
Mijn fietsje:
Colnago C50 HP (kleur ITA)Campagnolo Chorus carbon + profit pedalenStuurbocht: Cinelli Ram wielen: Mavic Ksyrium ESzadel: Colnago SanMarco Reverbandjes: Vittorio Rubino (zwart)
No1: Pina (behalve de lak :-D)<br>
No2: the rest

vinylly
Forum-lid
Berichten: 322
Lid geworden op: 04 jul 2005 21:21

vinylly 14 nov 2005 19:10

Even snel gekeken in de folder maar de ES staan wel mooi bij de C50! Welke kleur is de ITA?
Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 14 November 2005



 Mooie fiets, ik heb lang getwijfeld of ik deze aan zou schaffen, maar heb vrijdag  toch C50 besteld. Heb je de fiets in Zwitserland besteld ???
Mijn fietsje:
Colnago C50 HP (kleur ITA)Campagnolo Chorus carbon + profit pedalenStuurbocht: Cinelli Ram wielen: Mavic Ksyrium ESzadel: Colnago SanMarco Reverbandjes: Vittorio Rubino (zwart)
No1: Pina (behalve de lak :-D)<br>
No2: the rest

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 14 nov 2005 19:18

Quoten: Origineel geplaatst door Vinylly op 14 November 2005



Even snel gekeken in de folder maar de ES staan wel mooi bij de C50! Welke kleur is de ITA?
Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 14 November 2005




 Mooie fiets, ik heb lang getwijfeld of ik deze aan zou schaffen, maar heb vrijdag  toch C50 besteld. Heb je de fiets in Zwitserland besteld ???
Mijn fietsje:
Colnago C50 HP (kleur ITA)Campagnolo Chorus carbon + profit pedalenStuurbocht: Cinelli Ram wielen: Mavic Ksyrium ESzadel: Colnago SanMarco Reverbandjes: Vittorio Rubino (zwart)






De kleurtjes op de voorvork wil ik er niet op, voorvork besteld zonder.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie