Advies over Catena en de wielen
Quote: Origineel geplaatst door Pietr op 20 December 2005
@Alstro: het is een zwarte met witten accenten. Misschien een beetje saai, maar ik hoef helemaal niet op te vallen.
Die van mij is helemaal (mat) zwart hoor
zag deze ergens staan
Catena* Shimano 105 Black van € 1599,- voor € 1319,-
Catena*Shimano Ultegra van € 1739,- voor€ 1429,-
@Alstro: het is een zwarte met witten accenten. Misschien een beetje saai, maar ik hoef helemaal niet op te vallen.
Die van mij is helemaal (mat) zwart hoor
zag deze ergens staan
Catena* Shimano 105 Black van € 1599,- voor € 1319,-
Catena*Shimano Ultegra van € 1739,- voor€ 1429,-
Dit is mijn vriend....meestal dan hé, niet altijd
Quote: Origineel geplaatst door Pietr op 20 December 2005
Wow... kicken!!! Matzwart, nog veel mooier dan hoogglans.Ik kan aan een Catena Ultegra triple 9 speed komen voor 1099,-. Nieuw, maar overjarig dus.
nette prijd, beetje afdingen en voor 999 onder de kerstboom zetten....
Wow... kicken!!! Matzwart, nog veel mooier dan hoogglans.Ik kan aan een Catena Ultegra triple 9 speed komen voor 1099,-. Nieuw, maar overjarig dus.
nette prijd, beetje afdingen en voor 999 onder de kerstboom zetten....
Quote: Origineel geplaatst door Rien op 21 December 2005
als je je fiets te saai vind, kun je altijd nog een gekleurd stuurlint en gekleurde banden erop zetten.
Precies, je kan het ook nog met andere wielen, een ander zadel, andere bidonhouders of met weet ik veel wat. Je kan het altijd nog mooier maken!!
En trouwens, wat zie je nou van je fiets als je erop zit?
als je je fiets te saai vind, kun je altijd nog een gekleurd stuurlint en gekleurde banden erop zetten.
Precies, je kan het ook nog met andere wielen, een ander zadel, andere bidonhouders of met weet ik veel wat. Je kan het altijd nog mooier maken!!
En trouwens, wat zie je nou van je fiets als je erop zit?
-
- Forum-lid
Voor alle bezitters van een gazelle fiets met rigida wielen nog het volgende. Na ongeveer een jaar heb ik twee van dergelijke wielsets verbruikt. (+/- 10.000km) Nu blijkt dat er een ontwerpfout in de achternaaf zit. Deze naaf is van bijgeleverde wielen van "wheels". Na twee defecten heb ik nieuwe shimano wielen van mn FM gehad. U bent gewaarschuwd.
Nieuwe Shimano wielen? Toch geen WH-550 / 500 hè? Want ook die wielen zijn bekend slecht....
-
- Forum-lid
Zijn idd de wh-r500, maar je kunt moeilijk de duurste wielset verwachten voor deze prijs. Tot nu toe houden ze t prima.
Ik heb zelf ook een catena met ultegra 9-speed en rigida formula wielen. Mijne is echter zwart met de decals in het zilver. Ook heb ik een zilver zadel en een zilver stuurlint. De fiets is al een aantal jaar oud, maar hij ziet er toch heel nieuw en stijlvol uit. Zelf zou ik nu voor een dubbel gaan, maar ik heb het geld niet om mijn triple te vervangen. De fiets bevalt mij verder zeer goed en ik hoor enkel positieve reacties!
Anima Sana In Corpore Sano
-
- Forum-lid
Als jij er tevreden mee bent dan is het goed. Ik heb t pas gemerkt na ongeveer 5000km per wielset incl veel wedstrijdkilometers.
Quoten: Origineel geplaatst door tom verheulen op 31 December 2006
Als jij er tevreden mee bent dan is het goed. Ik heb t pas gemerkt na ongeveer 5000km per wielset incl veel wedstrijdkilometers.
Ik ben het met je eens! Ik heb dezelfde problemen in mijn achternaaf opgemerkt als jij en inmiddels een nieuwe wielset gekregen van mijn fm! Ik heb iets bijbetaald voor easton vista's. Heb op het forum gelezen dat iedereen zeer enthousiast is over deze wielen, ben dus zeer benieuwd! Er zit dus inderdaad een fabricagefout in de 'wheels' naaf van de rigida formula wielen op een catena! bedankt voor de tip!
Ik ben het met je eens! Ik heb dezelfde problemen in mijn achternaaf opgemerkt als jij en inmiddels een nieuwe wielset gekregen van mijn fm! Ik heb iets bijbetaald voor easton vista's. Heb op het forum gelezen dat iedereen zeer enthousiast is over deze wielen, ben dus zeer benieuwd! Er zit dus inderdaad een fabricagefout in de 'wheels' naaf van de rigida formula wielen op een catena! bedankt voor de tip!
Anima Sana In Corpore Sano