Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5930
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 28 sep 2006 18:09

Leuk filmpje,
Wie weet iets voor op de normale TV , een Fiets Programma , net als het blad.....hahahaha , kunnen eindelijk die soaps in de prullebak.
 
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5930
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 28 sep 2006 23:16

Quoten: Origineel geplaatst door Patrickh op 28 September 2006

Gisteren naar de fm geweest om mijn nieuwe racefiets samen te stellen en ik heb gekozen voor de Pinarello Paris fp ( 2006) met campa record carbon en campa eurus wielen en als stuurpen de deda newton met newton stuurbocht en als zadelpen de deda black stick . Nu nog wachten tot dat ie klaar is en dan volgen de foto's .


Klinkt goed , ook ik heb de deda stuurvoorbouw en stuur, lichter dan carbon , en persoonlijk vind ik het net zo mooi.
Nu ben ik nog op zoek naar een stel Eurus wielen in het zwart. Welke kleur heb jij gekozen voor bij je fiets? Ik heb de 2007 IB kleuren en rij nu nog met de campagnolo Nucleon wielen , bevallen zeer goed , maar een mooi stel Eurus wielen is toch iets mooier en lichter denk ik.
Nu weegt de fiets incl bidonhouders en pedalen 7,4 Kg.
 
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

f1freek
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 22 sep 2006 18:40

f1freek 30 sep 2006 00:26

Ik ben aan het denken of ik deze fiets wil halen. Specs:
Pinarello Prince SL NDA 10 spNDA carbon voor en achtervork1 jaar jong56 cm frameshimano ultegra 10 speed nieuwe groep€1500,- zonder wielen en €1700,- met wielen.                                          Mavic Helium zeer licht
Ik wou gewoon effe weten of dit een goede fiets is, en dan ook voor dit geld. Was eigenlijk aan het denken aan een 2dehands fiets met dura ace, maar die zijn "zeldzaam". Ik wil hem dan natuurlijk met wielen, want ik ben niet van plan zelf de cassette erop te plaatsen en dan nog wielen van €500,- erbij te kopen...

Hoor graag wat feedback (ook eventueel over de wielen )

BTW, als jullie konden kiezen, zou je dan voor de Team for Telekom (de roze hierboven) gaan, of deze?
Groeten....!
Trek 5500 (OCLV 120) met Dura Ace 10 speed en Gipiemme wielset.

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 30 sep 2006 01:16

Leuk filmpje van pina.
Maarrrrrr.. Dit zou in NL niet mogelijk zijn. Niet watergedragen lak met onderbeker (uit het jaar 0) zonder masker op een normale werkvloer.Met weliswaar iets van afzuiging maar van een spuitcabine kan je ook niet spreken.
Even daarvoor zie je iemand een stuk carbon veilen met een spuitmasker waar een goede stofkap al afdoende zou moeten zijn . Was dit in nederland had die tent al een behoorlijke boete n.a.v. zo'n voporlichtingsfilmpje. Ach het zal wel authentiek enzo zijn.

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 30 sep 2006 10:43

Quoten: Origineel geplaatst door Patrickh op 29 September 2006

Trouwens zit de zadelpen er niet achterste voren op

viel mij ook op, daarnaast is het geen Ultegra 10 speed crankstel.

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 30 sep 2006 10:59

Frame is fraai, de rest is op zijn minst gezegd matig en het lijkt erop dat de vorige eigenaar zijn zolder heeft opgeruimd, je zou een bod kunnen doen op het frame maar de rest zou ik laten staan

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37642
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 30 sep 2006 12:27

Quote: Origineel geplaatst door Sharkman op 30 September 2006
Frame is fraai, de rest is op zijn minst gezegd matig en het lijkt erop dat de vorige eigenaar zijn zolder heeft opgeruimd, je zou een bod kunnen doen op het frame maar de rest zou ik laten staan

Dat gevoel bekroop mij ook. En ik ben heeeeel nieuwsgierig naar de reden van die omgekeerde zadelpen.
Je kunt beter eens hier kijken... www.evertsesport.nl
Die ruimt nu behoorlijk op en is 100 betrouwbaar en vakman.
Less is bore

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 30 sep 2006 23:16

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 30 September 2006


Quote: Origineel geplaatst door Sharkman op 30 September 2006

Frame is fraai, de rest is op zijn minst gezegd matig en het lijkt erop dat de vorige eigenaar zijn zolder heeft opgeruimd, je zou een bod kunnen doen op het frame maar de rest zou ik laten staan

Dat gevoel bekroop mij ook. En ik ben heeeeel nieuwsgierig naar de reden van die omgekeerde zadelpen.Je kunt beter eens hier kijken... www.evertsesport.nlDie ruimt nu behoorlijk op en is 100 betrouwbaar en vakman.

Helemaal mee eens. Bod op frame met voorvork en zadelpen. De rest zou ik er later bijkopen. Mits het een frame is wat geen schade heeft (scheuren). Vraag de eigenaar waarom ie deze fiets wegdoet. En wat ie voor het frame moet hebben. Ik ben benieuwd wat ie daarvoor vraag. Hij heeft wel erg veel spacers er tussen gefrot. Het is m.i. géén toonbeeld van een mooi afgemonteerde Pinarello, zelfs Pinarello onwaardig. Maar dat is mijn mening.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 01 okt 2006 00:12

kan het niet echt goed zien maar zijn dat beschadigingen op de bovenbuis?? lijkt er verdacht veel op. Afmontage is idd zeer zwak.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

Plaats reactie