Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kuota

tomracertje
Forum-lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 25 jul 2006 13:19

tomracertje 26 mei 2007 20:51

Oke(
,

Nou ja srm is ook wel ffe meteen een tikkie duurder
Isaac pascal carbon , Campagnolo zonda , Time RXS carbon , Campagnolo chorus carbon ,

roeltrentino
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 sep 2006 13:37

roeltrentino 31 mei 2007 23:46

Hallo,
Heb een tijd geleden gepost dat ik was aangereden tijdens een training. Nou inmiddels(lees eindelijk) is het allemaal geregeld en kanik een nieuwe fiets gaan opbouwen.
Heb een hele tijd gekeken naar een pina, maar kuota is nu mijn favoriet. Ik vind persoonlijk de Kredo de mooiste maar de khan vind ik ook wel sjiek de kom is gewoon te duur maar hoe zit het met stijfheid duurzaamheid? Ik rij liever op rendement dan op comfort.
Wil hem opbouwen met een chorus groep en zonda wielen of misschien fulcrum.
ciao Roel

t.trapper
Forum-lid
Berichten: 409
Lid geworden op: 20 feb 2006 11:49

t.trapper 01 jun 2007 23:00

Tja, Roel... Primo, goed dat alles naar tevredenheid is geregeld na dat ongeval. Secundo : als je dit topic even doorleest ga je het antwoord op jouw vraag zeker vinden .
Ik vermoed dat Casran nog wel uitgebreider zal antwoorden maar volgens mij is naar stijfheid toe de Kredo de top in het gamma. De Khan zal er m.i. dicht achter zitten. De KOM vind ik persoonlijk niet zo mooi van vorm, die zou ik enkel aanschaffen om er een echte klimfiets van te maken.
In vergelijking met de Pina's steken de Kredo en de Khan er met kop en schouders bovenuit hoor. Ik heb indertijd proef gereden op een Pina vooraleer ik m'n Kredo heb gekocht. Rendement bij aanzetten en sprinten is fenomenaal.
Greetz,

marcusss
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 feb 2007 11:33

marcusss 01 jun 2007 23:53

Er staan nog niet zo veel kuota's in volle actie op dit forum. Deze Kebel is op weg naar de Belgische titel triathlon bij de junioren, vorig weekend.

ps: met dank aan Casran voor het mogen gebruiken van deze schitterende wielen

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 02 jun 2007 13:47

@ marcus mooie foto :p nu twijfel ik wel wrm je net deze foto post voor de fiets of voor het meisje :p.

ze zijn allebij wel mooi. wie is ze eigenlijk ?

marcusss
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 feb 2007 11:33

marcusss 02 jun 2007 16:53

"@ marcus mooie foto :p nu twijfel ik wel wrm je net deze foto post voor de fiets of voor het meisje :p. "
Allebei eigenlijk :)
Triathlete in kwestie is mijn zus, Karolien Geerts.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 02 jun 2007 18:21

Quoten: Origineel geplaatst door marcusss op 01 Juni 2007

... ps: met dank aan Casran voor het mogen gebruiken van deze schitterende wielen


No prob. Je weet me te vinden.
Wanneer krijgen we eens foto's van jou te zien, marcusss ?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

marcusss
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 feb 2007 11:33

marcusss 02 jun 2007 22:45

We doen ons best...

zaterdag 16 juni doe ik een nieuwe poging in Duitsland. ETU-premium cup 1/4 triatlon van Schliersee is de de plaats van afspraak. Veel klimmen dus het zal de moeite worden. (Hopelijk staat er dan ergens een fotograaf langs het parcours )

Hopelijk blijf ik dan eens gespaard van pech, want daar heb ik de laatste tijd al mijn deel van gehad

maximus288
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2007 22:09

maximus288 03 jun 2007 22:30

hallo ik wil mij even voorstellen en mijn khan showen
ik ben peter 39 jaar chauffeur van beroep en ik woon in het zuiden van het land
in het weekeinde zit ik op mijn kuota khan of mijn specialized epic marathon ahoewel ik sleutelen eraan nog leuker vind dan fietsen
specs
frame: kuota khan
wielen mavic: ksyrium elite
drivetrain: shimano ultrega 10v met fsa k-force compact
remmen: tektro quartz r750 carbon
zadel: selle sanmarco magma mg
stuur/voorbouw: ritchey wcs
pedalen: look 296 elite
banden: schwalbe stelvio
huidige gewicht 8,2 kilogram

jotri
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jun 2007 22:44

jotri 12 jun 2007 23:02

Hallo,
Zit me al tijden te verlekkeren aan alle mooie plaatjes van de Kuota Kalibur. Zou zelf ook graag op zo'n kunstwerk mijn triatlons willen doen maar word nog enigzins door mijn budget geremd. Zoektochten over het WWW bracht mij bij Bellatisport.com. Omdat dit bedrijf in Zwitserland is gevestigd hoef je de lokale belasting niet te betalen. Om officieel te importeren word ook nog wel een handreiking gedaan. Zo op het oog lijkt het allemaal heel mooi, maar kan iemand uit eigen ervaring verslag doen?
Al eens een offroad triatlon gedaan?
http://www.tri-ambla.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

gobi
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 feb 2006 17:56

gobi 16 jun 2007 01:04

Vandaag ook mijn Kebel opgehaald bij mijn lokale FM.
Campagnolo Chorus
Campagnolo Zonda
Pariba Revoluton
Fizik Arione


[img=http://users.skynet.be/kurt.roels/images/bike/kebel.jpg]
Ridley Noah 2010
Ridley x-night 2009
Thompson x-line 2005

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27534
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 16 jun 2007 01:20

Mooi fietsje, maar zie ik daar nou oldskool SPD pedalen??

Plaats reactie