Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

vincent2008
Forum-lid
Berichten: 65
Lid geworden op: 24 mar 2008 11:52

vincent2008 04 apr 2008 13:40

Assos Early Winter gloves voor heerlijk warme handen.

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 04 apr 2008 13:42

[quote="Vincent2008"]Assos Early Winter gloves voor heerlijk warme handen.[/quote]

We gaan de zomer in!:p
What makes the boat go faster?

namreh
Forum-lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 05 dec 2007 22:28

namreh 04 apr 2008 18:48

Dat ik daar niet zelf op gekomen ben, de bel op je zadelpen! ben al een tijdje op zoek naar een bel die past op een OS stuur, maar dit is een prima alternatief.

Vanochtend gekocht Shimano PD-530 pedalen
Litespeed Obed 29er
Cube Agree 2009

frankvanboven
Forum-lid
Berichten: 466
Lid geworden op: 28 mei 2006 19:22

frankvanboven 04 apr 2008 19:00

Zo'n gereedschaps bidon werkt perfect. Spulletjes blijven mooi droog en je hebt niet zo'n fietsontsierende hutkoffer onder je zadel. Het is een racefiets en geen kerstboom zeg ik dan maar!

Je hebt ze in twee maten. De grote past een klein pompje in.

Rammelen? inderdaad. ff opvullen met een poetsdoekje en je hoort 'm niet meer.

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 04 apr 2008 19:33

Ik zal er eigenlijk ook aan te denken om mijn bel onder mijn stuurpen te monteren. Dan hangt hij zeg maar onder mijn computer en zit hij niet lelijk en asymetrisch in het zicht...

Of ben in nu te perfectionistisch

pegie
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 aug 2006 01:00

pegie 04 apr 2008 20:38

[quote="Master B"]Ik zal er eigenlijk ook aan te denken om mijn bel onder mijn stuurpen te monteren. Dan hangt hij zeg maar onder mijn computer en zit hij niet lelijk en asymetrisch in het zicht...

Of ben in nu te perfectionistisch[/quote]

Ik vind van niet, ik heb hem ook daar geplaatst :-) Op m'n stuur was sowieso geen optie, want dat valt veel te veel op en ik heb een wingstuur. Op de zadelpen leek me ook niks, want dat valt ook te veel op en je kan er lastig bij. Aan de onderkant van de stuurpen leek me een mooie plek; uit het zicht maar wel goed bereikbaar.

Het belletje ziet er trouwens zo uit:

http://www.bbbparts.com/products/access ... /bbb12.JPG

frankvanboven
Forum-lid
Berichten: 466
Lid geworden op: 28 mei 2006 19:22

frankvanboven 04 apr 2008 21:14

Vol storten met beton!

Baas boven baas :-)

Hij gaat weer lekker op het einde van deze mooie week!

watikjebrom
Forum-lid
Berichten: 753
Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47

watikjebrom 04 apr 2008 21:42

[quote="GastheerG"][quote="Frankvanboven"]Rammelen? inderdaad. ff opvullen met een poetsdoekje en je hoort 'm niet meer.
[/quote]

Of met purschuim!

[/quote]

Heb je in ieder geval wat te bikken!
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

Gebruikersavatar
drummie71
Forum-lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 24 apr 2007 21:17
Locatie: omg. Utrecht

Gebruikersavatar drummie71 04 apr 2008 22:21

[quote="Pegie"][quote="Master B"]Ik zal er eigenlijk ook aan te denken om mijn bel onder mijn stuurpen te monteren. Dan hangt hij zeg maar onder mijn computer en zit hij niet lelijk en asymetrisch in het zicht...

Of ben in nu te perfectionistisch[/quote]

Ik vind van niet, ik heb hem ook daar geplaatst :-) Op m'n stuur was sowieso geen optie, want dat valt veel te veel op en ik heb een wingstuur. Op de zadelpen leek me ook niks, want dat valt ook te veel op en je kan er lastig bij. Aan de onderkant van de stuurpen leek me een mooie plek; uit het zicht maar wel goed bereikbaar.

Het belletje ziet er trouwens zo uit:

http://www.bbbparts.com/products/access ... /bbb12.JPG

[/quote]

Ik roep wel werkt ook perfect en helemaal niks wat de fiets ontsiert :-)
Dansen op een klim heerlijkste wat er is -
Nieuwe Fiets - Oude Fiets

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 04 apr 2008 22:46

[quote="Pegie"][quote="Master B"]Ik zal er eigenlijk ook aan te denken om mijn bel onder mijn stuurpen te monteren. Dan hangt hij zeg maar onder mijn computer en zit hij niet lelijk en asymetrisch in het zicht...

Of ben in nu te perfectionistisch[/quote]

Ik vind van niet, ik heb hem ook daar geplaatst :-) Op m'n stuur was sowieso geen optie, want dat valt veel te veel op en ik heb een wingstuur. Op de zadelpen leek me ook niks, want dat valt ook te veel op en je kan er lastig bij. Aan de onderkant van de stuurpen leek me een mooie plek; uit het zicht maar wel goed bereikbaar.

Het belletje ziet er trouwens zo uit:

http://www.bbbparts.com/products/access ... /bbb12.JPG[/quote]
Dit ding heb ik ook, ook gemonteerd op een spacer.. werkt prima, ik houd er niet van om te moeten roepen, en als de fiets een keer op de foto moet is-ie in 3 seconden verwijderd ;)

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5744
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 05 apr 2008 00:17

[quote="drummie71"][quote="Pegie"][quote="Master B"]Ik zal er eigenlijk ook aan te denken om mijn bel onder mijn stuurpen te monteren. Dan hangt hij zeg maar onder mijn computer en zit hij niet lelijk en asymetrisch in het zicht...

Of ben in nu te perfectionistisch[/quote]

Ik vind van niet, ik heb hem ook daar geplaatst :-) Op m'n stuur was sowieso geen optie, want dat valt veel te veel op en ik heb een wingstuur. Op de zadelpen leek me ook niks, want dat valt ook te veel op en je kan er lastig bij. Aan de onderkant van de stuurpen leek me een mooie plek; uit het zicht maar wel goed bereikbaar.

Het belletje ziet er trouwens zo uit:

http://www.bbbparts.com/products/access ... /bbb12.JPG

[/quote]

Ik roep wel werkt ook perfect en helemaal niks wat de fiets ontsiert :-)
[/quote]

Het nadeel van roepen is dat veel mensen dan schrikken en gelijk beginnen te slingeren.
Als ze een fietsbel horen gaan ze meestal automatisch aan de kant.
Nadeel van de fietsbel is dat deze vaak te zacht is om hem op grote afstand te gebruiken.

Plaats reactie