Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

kristofw
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 14 jul 2006 17:33

kristofw 10 dec 2006 10:06

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 10 December 2006

Pro M Frame = € 130,- bij de Het Huis, toen ik hem kocht inmiddels jaar geleden.

Bij mij in de buurt kost een M-frame eveneens €130, maar hij geeft altijd 10 korting, dat is dus: €117. Dat wil ik gerust aan de brillenwinkel geven, maar als je een speciale neemt met een duur glas...  maar soit, kdenk een gewone kopen bij mij in de buurt.

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 11 dec 2006 18:43

Quote: Origineel geplaatst door pantani op 10 December 2006
Oakley monsterdog Astana is beestig gewoon!Wat kost dat ding?


Die is niet gemaakt, das een photoshop. Monsterdogs zijn btw de duurte niet echt.
Science of Performance!

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 11 dec 2006 18:47

Quote: Origineel geplaatst door kristofw op 09 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Juri op 09 December 2006 .... Echter zou ik de volgende keer eerder m-frame's via marktplaats kopen want verzenden uit de vs + nog importkosten kost ook behoorlijk wat. Inderdaad, maar moet je altijd importkosten betalen? of is dit enkel als het gecontroleerd wordt of deregelijke?
edit: Ik heb net eens gekeken op marktplaats, maar daar staan bijna geen Oakley m-frames op en dat zijn dan ook geen nieuwe of niet van webwinkels.


Ebay is bijna altijd het goedkoopste, al moet je af en toe wachten en geduld hebben. Importkosten worden niet altijd berekend. Als je de verkoper het pakketje kan laten versturen als zijnde een "gift" gaat het 98 van de 100 keer zonder gecheckt te worden door de douane.

Ervaringen met bepaalde verkopers is lastig aan te geven. Zoek er als het kan eentje met een goed feedbackprofiel. Ik heb er zelf 5 M-frames gekocht en er eentje besteld voor een mede-forummer en die kwamen allemaal van verschillende verkopers.

Succes in je zoektocht!
Science of Performance!

arnoud
Forum-lid
Berichten: 543
Lid geworden op: 14 nov 2006 12:40
Contact

arnoud 12 dec 2006 16:20

Rob, klasse huis vlijt! Ik zie er een paar in een kleurencombinatie waar Oakley best nog wel eens interesse in zou kunnen hebben. Denk aan de Lance versie en de Pink Ribbon. Het klinkt misschien een beetje luguber maar kanker en dan vooral de bestrijding daarvan / fondsen zijn nogal hot in de States op dit moment. Stuur ze eens door aan ze en geef het goede doel aan!
Gaat zo door!
Voor de liefhebber die zijn auto nog wel eens door duitsland stuurt (misschien voor de as wintersport?); in Wertheim (vlak voor Würzbuirg langs de A3) ligt een outletcentre "Wertheim Village" waar een Oakley Store in zit. Niet alle modellen zijn aanwezig, maar die er zijn, hebben prima prijzen! Verder veel kleding. Afgelopen zomer ook MTB jleding overigens van Oakley. Overigens hebben Duitse internet winkels als Hi-bike en Bikediscount.de ook het nodige in het arsenaal.
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 13 dec 2006 13:39

Quoten: Origineel geplaatst door Daveke op 11 December 2006


Quote: Origineel geplaatst door pantani op 10 December 2006

Oakley monsterdog Astana is beestig gewoon!Wat kost dat ding?

Die is niet gemaakt, das een photoshop. Monsterdogs zijn btw de duurte niet echt.


Idd die heb ik zlef in elkaar gedraaid
@ arnoud bedankt voor de complimenten vond die roze zelf ook erg mooi.

urwinonwheels
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2006 12:54

urwinonwheels 14 dec 2006 12:57

Is het eigenlijk mogelijk om de 'oorstukjes' los te kopen? Ik sta op het punt een m-frame te open, maar ik twijfel tussen witte en zwarte oorstukjes..
En zijn ze een beetje makkelijk te vervangen?

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 14 dec 2006 14:08

Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 18 November 2006


*** mooie plaatjes ***
 
Ik vind ze goed gelukt
Groeten Rob

Heel mooie fotosoep Rob, klasse!
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

maegashira
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 mar 2006 13:12

maegashira 14 dec 2006 22:56

Quoten: Origineel geplaatst door Urwinonwheels op 14 December 2006


Is het eigenlijk mogelijk om de 'oorstukjes' los te kopen? Ik sta op het punt een m-frame te open, maar ik twijfel tussen witte en zwarte oorstukjes..
En zijn ze een beetje makkelijk te vervangen?


Ja hoor, die kun je gewoon bestellen en ze zijn naar Oakley maatstaven niet eens zo duur. Ik heb de mijne nog nooit vervangen dus ik kan niet zeggen of het makkelijk is. Gewoon een beetje wasmiddel erbij en dan kan dat haast niet verkeerd gaan.
Een andere vraag van mijn kant: hoe verhoudt de sweep-lens zich tegenover de hybrid small? Hybrid glazen staan me echt voor geen meter omdat ze veel te groot zijn, maar die sweeps zien er net een stukkie kleiner uit. Klopt dat of is het gezichtsbedrog?

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 14 dec 2006 23:18

Sweeps zijn wel breder maar aan de zijkanten ook puntiger, 'slanker' en zien er dus minder 'massief' uit dan de gewone Hybrid.

Hybrid S is ook erg mooi :)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

maegashira
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 mar 2006 13:12

maegashira 15 dec 2006 09:09

Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 14 December 2006

Hybrid S is ook erg mooi :)

Ik weet het, maar ik heb mijn zinnen gezet op een HI Yellow Iridium en die maken ze niet in hybrid S   :(

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 15 dec 2006 13:16

Ik heb er meerder wielrenners en schaatsers mee gezien.......
Misschien eens vragen bij een wat grotere Oakley dealer die wat meer gedaan krijgt van de importeur....
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

maegashira
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 mar 2006 13:12

maegashira 15 dec 2006 13:50

Weet je dat heel zeker? Ik heb nl. een hele mailwisseling over en weer gehad met the o-store en die hebben het grondig voor me uitgezocht. En de lens was alleen te leveren in hybrid of sweep.
Het is sowieso een beetje raar dat zij lenzen kunnen leveren niet niet op de Oakley site staan. Neemt Oakley niet de moeite om de site up to date te houden?

Plaats reactie